55~ Uyan

1.6K 92 39
                                    

Draco bir anlık gözlerini açtı ama karşısında hararetli bir şekilde konuşan Slughorn ile Mcgonagall'ı görünce hemen geri kapattı. Şuan hiç uğraşmak istemiyordu. Hala baygın taklidi yapmanın en iyisi olduğuna karar verdi.

"Tüm Slytherin'i sorguladım şimdilik. Genç cadı Granger'a yapılan saldırı hakkında kimse birşey bilmiyor." Dedi Slughorn.

"Hıh...sanki bilen kişi söyleyecekte..." diye iç geçirdi Draco ve dinlemeye devam etti.

"Sorgulamanın bir lüzumu yok Slughorn. Sanırım bu saldırıyı yapan kişi Slytherinden değil. Tahminimce Gryffindor'dan biri veya birileri bu işin arkasında." Dedi Mcgonagall.

"Bu...bu çok ilginç. Nasıl bu kadar emin olabiliyorsunuz?"

"Henüz emin değilim. Birkaç kâğıdı incelemem lazım. Ama tahminimce dediğim gibi bir sonuca ulaşmam kaçınılmaz. Bay Malfoy uyanır uyanmaz bana haber verin." Dedi Mcgonagall ve topuklularından çıkan sesten anlaşıldığı üzere odadan dışarı çıktı. Draco gözünü hafifçe araladı. Profesörün de arkasından çıktığını görünce hemen yatağından doğruldu ve az önce duyduklarını tartmaya başladı. Sesli bir şekilde düşünüyordu:

"Gryffindor'dan mı? Ama neden? Kim olabilir ki?"

Yatağından uzaklaşıp kimselere görünmeden Gryffindor kulesine ulaşması gerekiyordu. Tek ihtiyacı olan tanıdık bir yüzdü. Işığın yeteri kadar aydınlatamadığı koridorlarda ilerlerken karşıdan gelen Neville'i gördü.

"Draco? Slytherin binasında olay çıkarmışsın. Hastane kanadında olduğunu söylediler. Hem neden burdasın ki? Hermione nasıl?" Neville tüm sorularını ardı arkasına sıralamıştı.

"Hermione'nin durumu biraz karışık ama iyi merak etme. Bana yardım etmelisin Neville. Mcgonagall'ın dediğine göre saldırıyı yapan kişi Slytherin'den değil Gryffindor'dan."

"Yok Merlin'in sarkık donu. Sen ne dediğinin farkında mısın?"

"Ben demiyorum Mcgonagall diyor. Nerden bildiğini de tahmin edebiliyorum ama uzun mesele şimdi bunlar. Gryffindor'dan kim Hermione'e zarar vermiş olabilir. Sen herkesi tanıyorsundur sonuçta."

"Tabi ki hiç kimse. Tanıdığım hiç kimse böyle birşeyi yapmaz."

"Ama yapmış işte. Kim olabilir kim...? Aklımda bir isim var ama..."

"Kim?" Diye sordu Neville.

"Zamanında Ron bana Mclaggen adında birinden bahsetmişti. Hermione'i sürekli rahatsız ediyormuş, birlikte olmak istiyormuş falan. O olabilir mi?"

"Hermione'i rahatsız etme kısmına şahit olmadım ama..."

"Ama ne?"

"Mclaggen'ın son zamanlarda biraz garip davrandığını farketmiştim."

"Ne gibi garip davranışlar?"

"Şey...Mclaggen'ı birkaç kez yasak saatten sonra yatakhaneye geldiğini görmüştüm."

"İşte gördün mü? Birşeyler karıştırdığı apaçık ortada. Peki bugün öğle vaktinde yani Hermione saldırıya uğradığı vakitlerde gördün mü hiç?"

"Garip...bugün derslerin hiçbirine girmedi aslında. Gryffindor ortak salonundan çıkarken gördüm. Bir de buraya gelmeden önce gördüm. Şöminenin başında birşeyler yazıyordu."

"Pekala. Adamımız kesinlikle Mclaggen. Ben St.Mungos'a geri dönüyorum. Bizimkilere anlatmam lazım. Sen Ginny'i bul ve bu konuştuklarımızı ona da anlat. Dikkat et başka kimse bilmesin. Gözünüzü Mclaggen'dan ayırmayın."

Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin