***yeni gelecek bölümler, final bölümünden üç yıl sonrasında geçiyor. Aradaki ufak tefek detayları kaçırmamanız için özel bölümleri okumanızı tavsiye ederim. İyi okumalar***
•Draco•
"Neden farklı bir yere gelmedik? Ginny İtalya'da ki tatillerinin çok güzel olduğunu söylemişti hep. Oraya gidebilirdik." Dedi Hermione sırtıma güneş yağını yavaşça sürerken. Yüzümü döndüğümde gördüğüm görüntü karşısında gülmemek için kendimi zor tutmuştum.
"Ne var?"
"Hiç aynada kendine baktın mı? Saçlarının hali ne?" Dedim elimi kabarık saçları arasına daldırıp düzeltmeye çalışırken. Sinirle elime vurup çantasından küçük bir ayna çıkardı ve bakmaya başladı.
"Uyandığım gibi yanına geldim ne var? Her zaman bakımlı olmak zorunda değilim. Tatildeyiz burda."
"Bakımlı olmana gerek yok zaten Herm. Sen her halinle güzelsin. Sadece...saçların bana Hogwarts'ta ki ilk yılını hatırlattı. Etrafta Hagrid gibi dolanıyordun." Dedim ve bu sefer gülmemi bastırmadım. Çok geçmeden Hermione'de bana katılmıştı. Asasını çıkarıp büyüyle saçlarını düzlediğinde bana döndü.
"Böyle iyi mi?"
"Mükemmel. O kadar mükemmel ki sana bir kez daha aşık oldum Herm."
"Abartma Draco. Yaşlanıyoruz artık. Çocuklarımız evlenecek yaşa geldi resmen."
"Yaşlandığımı kabul ediyorum ama sen yaşlanmıyorsun kesinlikle. Her zamanki gibi çok güzelsin."
"Bu birden bire gelen iltifatların altında bir neden yatıyor gibi hissediyorum Draco. Yine ne yaptın?"
"Tamam tamam. Beni yakaladın. Bir şey yaptım."
"Seni dinliyorum Draco." Dedi ciddi bir şekilde.
"Sana aşık oldum." Dediğimde yüzündeki ifade bir anda yumuşamıştı.
"Ne oldu sana böyle bu sabah?"
"Hiç. Hayatımız o kadar güzel ki...sana biraz daha aşık olmaktan başka yapacak bir şeyim yok." Dedim ve uzanıp dudağına bir öpücük bıraktım.
"Belki de uğraşacak bir şeyler bulmanın vakti gelmiştir. Voldemort'tan sonra 3 yıl geçti ve 3 yıldır hiçbir iş yapmıyoruz. Resmen yıllardır tatildeyiz sayılır Draco. Ben artık sıkılmaya başladım."
"Sakın bana bakanlıktaki görevine geri döneceğini söyleme Hermione." Dedim korkarak ve oturduğum şezlongta doğruldum.
"Yani...fena olmazdı. Sende seherbazlık görevini özlemedin mi?"
"Özledim tabi ki ama...Harry ve Ron olmadan devam etmek istemiyorum."
"Aha...demek ki sende gizliden gizliye devam etmek istiyorsun. Hadi ama Draco...3 yıl oldu. Sonsuza kadar hiçbir şey yapmadan duramayız."
"Belki...bir düşünebilirim ama önce tatilin tadını çıkarmak istiyorum." Dedim ve bu konuya şimdilik bir nokta koymuştum. Hermione aldığı sonuçtan memnun bir şekilde çantasından iki mektup çıkardı.
"Kimden gelmiş."
"Biri James'den. İkizlerin fotoğrafını yollamış." Dedi ve bana da gösterdi. Anneleri Hope'un kucağında çekilmiş bir fotoğraftı. Daha 5 aylık falan olmuşlardı ama korkunç bir şekilde birbirlerine aşırı benziyordular.
"Hope'un bu kadar hızlı adapte olmasına şaşırdım. Sanki anne olmak için dünyaya gelmiş gibi." Diye bir yorum yaptı Hermione. Hope ile fazla bir muhabbetim yoktu önceden ve James ile aralarındaki çekimin zamanla biteceğini ve onu bir daha görmeyeceğimizi sanıyordum ama bana aksini kanıtlar gibi Hogwarts'tan sonra evlenmişlerdi ve hemen çocuk sahibi olmuşlardı. Onların adına mutluydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Altın Dörtlü? ~ Dramione ~ NextGen
FanfictionDraco son anda Voldemort'un Dumbledore'u öldürme emrine karşı gelir ve ölüm yiyenleri Hogwarts'a sokmaz. Hayatı tehlikede olan Draco daha fazla Hogwarts'ta kalamaz ve kendini Harry Ron ve Hermione ile birlikte zorunlu bir şekilde Grimmauld 12 numar...