"Anlat bakalım, babanla aranızda ne oldu?" diye sordum.
Barbaros gittikten bir süre sonra biz de eve dönmüştük.
"Mirasın açıklanacağını öğrenince bana kalan kısım hakkında biraz tartıştık. Satmak ve yatırım yapmak istedi ama ben annemden kalan mirası satmak istemedi."
"Klasik babam." diye yorum yaptım.
"Bu sabah da mirasın haksız dağıtıldığını öne sürdü. Bence de haksızlık var. Sonuçta o şirketler zaten sana ait. Annem, böyle düşünerek ev ve arsaları aramızda paylaştırmalıydı. En sonunda ise ona karşı geliyorum diye tokat attı."
"Bundan sonra babamı dert etme. Görüşmezsin, olur biter." dedim.
Özgür, "Bence de. Hem ablanla yaşarsın." dediğimde gözlerimi pörtleterek ona baktım.
"Ablan yakında taşınacak. Benimle kalırsın. Sonra sana kalıcı bir yer ayarlarız."
Gizem merakla, "Nereye taşınıyorsun ki?" diye sordu.
"İş için taşınmam gerek. Önemsiz." dedim.
"Bence Gizem'e söylemen gerek. Her türlü öğrenecek."
Özgür'ün teşviği ile "Evleniyorum." dedim.
"Ne!"
"Oha gerçekten mi?"
"Kiminle?"
"Yoksa Barbaros Kayabey ile mi?"
"Çok yakıştığınızı söylemiş miydim?"
"Ay baldız olacağım!"
"Gizem, sakin. Bundan kimsenin haberi olmaması gerek." dedim.
"Ama niye?" diye soran Gizem'e "Çünkü aşk evliliği değil. Hem bu kadar emin konuşmak da doğru değil. Sadece böyle bir planım var." dedim.
Gizem anlamayarak "Nasıl?" diye sorunca "Bak böyle bir sohbet aramızda hiç geçmemiş gibi davran. İşler yoluna girince sana her şeyi anlatırım." dedim.
"Tamam, hiçbir şey bilmiyorum." diyen Gizem'in morali bozulmuştu.
Odanın kapısı tıktıklanınca "Gel!" dedim.
İçeri adamlarımdan biri girince ayağa kalktım ve "Dışarıda konuşalım." dedim.
Adamın ile koridora çıktığımızda "Evet, son durumlar ne?" diye sordum.
"Adamlarımızdan istedikleriniz Barbaros Kayabey'in adamları ve Orhan Kayabey'in çalışanları ile yer değiştirdi. Barbaros Kayabey'i takip eden adamımız ile şu an bir kafeye girdiğini söyledi."
"Hangi kafenin olduğunu bana konum olarak at. Bir de istediğim gibi fotoğrafları çekildi mi?" diye sordum.
Adamım telefonundan fotoğraflarını gösterince ne giydiğine baktım.
Siyah pantolon ve beyaz gömlek. Çift gibi görünen bir kıyafet gitmeliyim.
"Magazincileri haber verildi mi?"
"Bir saate orada olurlar."
Aldığım cevap ile memnun olmuştum. "İşinizi güzel yapmışsınız, aferin."
"Teşekkür ederiz Gamze Hanım. Görevimiz bu."
"Gidebilirsin." dedim ve Özgürlerin yanına gittim.
"Şimdi çıkmam lazım. Eve gelmeden iş yemeğine giderim." dedim.
Özgür, "Plan için onun yanına mı?" diye sorunca "Aynen öyle." dedim.
"Kolay gelsin."
"Eyvallah." dedim ve odadan çıktım.
Odama çıktığımda dolabımı açtım. Şık bir elbise bulmalıyım.
Kapım tıktıklanınca "Gel!" dedim.
Gizem içeri girince hiçbir şey demeden yatağıma oturdu.
"N'oldu?" diye sordum.
"Hiç, ablamın yanına gelmek istedim." dediğinde gülümsedim.
"Öyle duracağına kalk ve ne giyebilirim yardım et." dedim.
Gizem heyecanla ayağa kalktı ve "Nasıl bir şey gitmen lazım?" diye sordu.
"Sonrasında iş yemeğine gideceğim ama şık ve seksi de görünmem gerekiyor. Çekici olmalıyım. Bir de siyah olması lazım. Birine uyumlu olmam gerek." dedim.
Gizem kısa bir süre düşündükten sonra siyah, dizden yukarı elbisemi askılıktan çıkardı.
Dantelli ve dar bir elbiseydi. Kolu dirseğime kadar geliyordu.
"Bence bu olabilir."
Sırtı u şeklinde ve biraz açıktı. Hoş durabilirdi.
"Saçını da düzleştirirsin. Mükemmel olur."
"Güzel seçim, sağ ol."
"Rica ederim, her zaman! İstersen saçını ben düzleştirebilirim." dediğinde "O kadar da değil." dedim.
"Sadece şansımı denedim." diyen Gizem geri yatağıma otururken çaktırmadan gülümsedim.
"İstersen makyaj malzemelerimi ayarlayabilirsin. Makyaj masamda ve banyo dolabındalar." dedim.
Gizem hevesle ayağa kalkarken elbiseyi askıdan çıkardım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.