Kapı çaldığında Barbaros ile birbirimize baktık.
Tabancalarımızı alıp ayağa kalkınca "Ben pencereden kim geldi diye bakacağım. Tetikte dur." dedim.
Barbaros beni kafasıyla onaylayınca pencereye yaklaştım ve hafifçe perdeyi araladım.
Özgür ve Bedirhan'ı görünce derin bir nefes verdim. "Bizimkiler, kapıyı aç."
Barbaros kapıyı açınca Özgür hızlı adımlar ile yanıma geldi.
Beni gördüğünde içi rahatlamıştı. Sıkıca bana sarılınca "Ölmedim, sakin." dedim.
"Geri zekalı ikimize de ulaşamıyorum. Tabii ki korkacağım."
Barbaros'un bu dediğine gülümsedim.
Bedirhan, "Neler oldu? Burası ceset kaynıyor." dediğinde Barbaros olanları kısaca anlattı.
"Tamam, artık gidelim." diyen Özgür'e "Çevreyi kontrol ettiniz mi?" diye sordum.
"Adamlar kontrol etti. Güvenli."
"Gidelim o zaman. Aklım Gizem'de." dedim ve evden çıktım.
Diğerleri de peşimden gelirken Özgür, "Tek olay Gizem değil. Siz yokken biraz işler karıştı." dedi.
Barbaros kaşlarını çattı. "Ne oldu?"
"Arbaya binin, giderken anlatırız." diyen Bedirhan ile arabasına bindik.
Bedirhan şoför kotluğuna, Özgür de onun yanına oturmuştu.
"Ee ne oldu? Anlatın."
"Aşkın babasıyla tartıştı." diyen Bedirhan ile Barbaros, "İsmet denilen o it yine ne yaptı?" diye sordu.
Özgür, bana "Atalar Şirket'i hatırlıyor musun?" diye sorunca "Hatırlıyorum." dedim.
"Finansal konuda bize yardım etmek istemişlerdi ama şartlarından dolayı kabul etmemiştim."
Dedim vefat edince şirketin başına bir anda geçmem gerekmişti.
Bundan ötürü de şirket ilk ay zarara geçmişti.
Cengiz Atalar da bana finansal yardımda bulunabileceğini söylemişti. Şartları okuyana kadar teklifini kabul etmeyi planlıyordum.
Sonrasında çaktırmadan şirkete ortak çıkmaya çalıştığını anlayıp teklifini reddetmiştim.
"İş yemeğine gittiğimizde kızını da getirmişti." diyerek bana o günü hatırlatan Özgür ile aklıma bir şeyler geliyordu.
Umarım aklıma gelen şeyi yapmak istemiyorlardır.
Cengiz Atalar'ın kızı Yeşim ile tanıştığımda ilk düşündüğüm ne kadar salak olduğuydu.
Barbaros, "Aşkın ile Yeşim'i evlendirmek mi istiyor?" diye aklımdaki sorunca Özgür'e baktım. Gerilmişti.
"O sıra yanında değildik. Aşkın anlattı. Babasıyla tartışması büyümüş, babası da tokat atmış." dedi Bedirhan.
Sertçe, "Bu adam oğlunun cinsel yöneliminden haberdar mı?" diye sordum.
"Haberdar, haberdar." dedi Barbaros. O da sinirlenmişti.
Bedirhan, "Aşkın, hayatında birisi olduğunu, evlenmeyeceğini söylemiş. İsmet iti ise cinsel yöneliminden dolayı nefret kusup gitmiş. Canı epey sıkkın." dedi.
Ofladım.
Niye bir dert bitmeden yenisi açılıyor?
"O an orada olacaktım. O adamın ağzını burnunu kırmak istiyorum." diyen Özgür'e baktım.
Adamı öldürecek kadar sinirliydi.
Konuyu değiştirmek için, "Gizem nasıl?" diye sordum.
"Aşkın ile birlikte evde bizi bekliyor. Başta korkmuş ama şu an iyidir."
Özgür'ün açıklaması ile içim az da olsa rahatlamıştı.
"Babam sinirli mi? Eve gidince nasıl bir tavır takınayım?" diye soran Barbaros'un ardından Bedirhan, "Eve gitme." dedi.
"O kadar kötü mü?" diye sordum.
Özgür kendi telefonunu açıp bana uzattı ve "Attığın fotoğrafın bildirimlerine ve magazin haberlerine bak." dedi.
Kendi hesabıma girince gördüğüm beğeni ve yorum sayısı ile ağzım açık kaldı. Neredeyse beğeni rekoru kıracakmışım.
Barbaros kaşlarını çatarak telefona bakarken yorumlara girdim.
Birçok ünlü, iş insanları da yorum yapmıştı.
Barbaros, "Biz mi evlendik sanmışlar?" diye bağırdı.
"O fotoğraflar ile nikahta olmama rağmen sizin evlendiğinize inanabilirim." diyen Bedirhan ile Barbaros bana baktı.
"Neden bu fotoğrafları paylaştn?"
"Güzel çıkmıştım." dedim.
"Çok saçma! Yıllardır magazine çıkmama rağmen şimdi babamın eşi ile evli sanılıyorum!"
Özgür, "Babanın evlendiği gün evli sanılan kişiyle işi ileriye de götürdün. Hatırlatmak isterim." dedi.
"Sadece bir kaçamaktı. Önemsiz birkaç seks!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.