Planımı anlattığımda Bedirhan şaşkınlıkla "Yenge sen neymişsin be." dedi.
"Planı akşam uygulayacağız zaten sen bana Yaren'i anlat."
"Yaren, üniversite için yurt dışına gideceği zaman Barbaros'tan ayrılmıştı. Barbaros birkaç ay acısını çekti. Sonra normal hayatına döndü ama Yaren'in geri Türkiye'ye dönmesini bekledi. Yaren ise yurt dışında hayat kurdu. Geri dönmek istemedi."
"Sonuç olarak Yaren'e duyguları var mı, yok mu?" diye sordum.
"Kendin duymak ister misin?" diye soran Bedirhan'a "O nasıl olacak?" diye sordum.
"Barbaros'un ofisinde olabilecek her türlü olay için dinleme cihazı var. Ofisindeki kamera görüntülerine de ulaşabilirim."
"Bu şimdi mi söylenir, Bedirhan? Çabuk aç."
Bedirhan yere koyduğu bilgisayar çantasının içerisinden bilgisayarı açıp görüntülere girerken sandalyeye oturdum.
Bedirhan kameralara girdiğinde bilgisayarını bana döndürdü ve sandalyesini yanıma çekti.
"Kaç senedir görüşmüyoruz, seni özlemişim." diyen Yaren ile yüzümü buruşturdum.
"Bırakıp git, sonra da özledim de. Ketçap mayonez de olsun mu?"
Bedirhan'ın bu dediğinin üzerine "Bir de yılışık. Adam evli, evli." dedim.
Bedirhan tezgahın üzerinden çekirdek ve tabak alıp ortamıza koyunca elim istemsizce çekirdeğe gitti.
"Ben de galiba seni özledim. Burada olduğunu duyunca başta çok şaşırdığımı söylemem gerek."
Barbaros'a baktım. Dönen sandalyesine yaslanmış, masasının önündeki deri koltuğa oturan Yaren'e bakıyordu.
"Normal. Sonuçta kaç sene oldu."
"Kaç sene görüşmeyen insanlar bu kadar samimi olmaz." diye söylendim ve avucuma çekirdek aldım.
Uzanıp almak zor gelmişti.
Barbaros, "Peki o kadar sene boyunca ne yaptın?" diye sordu.
"Sana ne Barbaros? Sana ne! Aa!" diye kızan Bedirhan ile "Yok, bu adam olmaz." dedim.
"Sensiz eskisi gibi olmadı."
Yaren'in kurduğu cümle ile yüzümü buruşturdum.
Çekirdek çöplerini tabağa atarken Barbaros, "Benimki de eskisi gibi olmadı." dedi.
Bunu duymak istememiştim.
Oturduğum sandalyeden kalktım ve "İşte bu koydu." diye mırıldandım.
Bilgisayara arkamı dönüp cama yaklaştım. Dışarıyı izleyip sakinleşmek istiyordum.
Yine incilmiş hissediyordum.
"Seni kırmak istemem ama eskisi gibi de olsun istemedim."
Barbaros'un kurduğu cümle ile geri bilgisayara baktım.
Yaren, "Nasıl? Özlemedin mi?" diye sordu.
"İlişkimizi başta özledim. Güzel zamanlarımız oldu, eğlendik. Mutlu olmuştuk ama bu ilişkiyi bitirip gittikten sonra hayatımı sana ayıramazdım. Hayatıma başkası girdi."
Yaren'in yüzünün düştüğü buradan belli oluyordu.
"Gamze mi? Onu geçici biri olarak sanmıştım."
"Öyleyse kalıcı kişi kim? Sen misin?" diye soran Barbaros ile Yaren cevap veremedi.
"Ben cevap vereyim, o kişi karım. Geçici olarak düşündüğün ama benim hayatımı adadığım insan."
Yüzümde istemsizce bir gülümseme oluşurken Yaren, "Evlendiğinizi bilmiyordum." dedi.
"Artık biliyorsun. O kadından çocuk sahibi olmak istiyorum. Çünkü ona doyamıyorum. Ona benzeyen çevremde küçük insanlar olsun istiyorum."
Kalbimin hızlandığını hissederken Bedirhan, "Daha ne bekliyorsun? Git ve yapış dudağına." dedi.
"Saçmalama. Anlaşmalı evliyiz."
"Zaten anlaşmalı evlilikte de sizin ilişkinizde olduğu gibi bolca fantazi ve seks olur. Adam daha ne yapsın? Seni sevdiğini televizyona çıkıp mı bağırsın?"
"Bu iyiliğini unutmayacağım." dedim ve mola odasından çıktım.
Hızlıca merdivenleri çıktıktan sonra kapıyı tıktıklama gereği duymadan Barbaros'un odasına girdim.
Barbaros beni görür görmez ayaklanınca "Bugün arabada sorduğun soruyu hatırlıyor musun?" diye sordum.
"Hangisini?"
"İlişkimiz iyi, şirketler kötü olursa gibisinden bir soru sormuştun."
Barbaros, "Evet de şimdi o nereden çıktı?" diye sordu.
"Sadece cevabımı değiştirmek istiyorum."
Barbaros bu dediğime gülümserken, "Bir şeyler mi oluyor? Bu nereden çıktı?" diye sordu.
"Duygumu birisi ortaya çıkaracak demiştin. Galiba bunu başardın."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.