"Sadece bir kaçamaktı. Önemsiz birkaç seks!"
İncilmiş hissediyordum.
Zevk aldıktan sonra sıkılıp bırakacağım birisi yüzünden niye incilmiştim?
Bence planı biraz değiştirmekten sakınca gelmez.
Özgür'e telefonunu geri verirken Barbaros ne dediğini anlayarak bana dönmüştü.
Ona bakmadım.
Özgür telefonunu eline alırken bakışlarımdan ne yapacağımı anlamıştı.
Özgür, adamlarımıza mesaj yazmaya koyulduğunda Barbaros'a döndüm.
"Gamze önemsiz değildi, her türlü bitecek bir ilişki demek istemiştim. Böyle bir olayla uğraşacak olmak canımı sıktı."
Tepkisizce "Uğraşmana gerek yok." dedim.
Özgür bana işi hallettiğini belli edercesine bakınca derin bir nefes verdim.
Orhan Kayabey biz eve gitmeden ölmüş olacaktı.
"Babam ve sen uğraşacaksın. Yine de beni etkiliyor. Daha önce sevgiliyiz diye magazincilerin çektiği fotoğraflar haber olmuştu. Aslında babamla evli olduğun ortaya çıkınca sandığınızın aksine zarara geçeceğiz."
Yere baktım, derin bir nefes verdim.
"Ortada uğraşmamızı gerektirecek bir konu yok." dedim.
Bedirhan, "Aslında var." diyerek araya girdiğinde güldüm.
"Çok dar bakışlısınız. Gerçekten o fotoğrafları sırf güzel çıktım diye mi paylaştım sanıyorsunuz?"
Barbaros, "Niye evli olduğumuz düşünülsün istersin ki? Anlamsız." dedi.
"Anlamsız değil." dedim.
"Aslında bunu Orhan Bey ile birlikte açıklayacaktık ama şimdi yeri gelmişken ben anlatayım. Babanla evliliğim sahteydi."
Bedirhan, "Ne?" diye bağırırken Barbaros kaşlarını çattı.
"Neden? Reklam istemiyor muydunuz?"
"Reklamımızı yaptık ki, hem de seninle." diye fısıldadım.
"Evet, reklam oldu ama sahte evliliğe ne gerek vardı? Evlilik işi olmadan da reklam yapabilirdiniz."
Sırıttım. "Babanla evlenemem. Çünkü ben zaten evliyim, Barbaros."
Barbaros'un yüz ifadesi donarken güldüm.
"En komik kısmı da ne biliyor musun? Eşim sensin."
"Ne saçmalıyorsun Gamze? Evli değilim ben."
"O akşam cidden üşüttüğünü falan mı sandın? Hiç mi yediğin yemekten şüphelenmedin?" diye sordum.
Barbaros'un yutkunduğunu görünce güldüm.
Bedirhan arabayı durduktan sonra arkaya döndü. "Gamze her şeyi baştan anlat."
"Memnuniyetle."
"Orhan Bey ile o iş yemeğine çıktığımızda en iyi reklamın evlilik olduğunu biliyorduk. Orhan Bey ile ben evlenirsem tepki görürdü. Ne tesadüf, oğlu benden birkaç yaş büyük. Başarılı bir adam ile kadının sevgili haberlerinden sonra evliliği duyulursa ne olur? Paraya para demeyiz."
Bedirhan, "Yine de bunu nasıl yaptınız? Barbaros evlenseydi herhalde bunu bilirdi." dedi.
"Aslında plan basitti. Barbaros'un nerede olduğunu Orhan Bey'den öğrenip yanına gittim. Tabii magazincileri de çağırdım. Sevgili haberlerini kurduğum temas ile kolaylıkla çıktı."
Barbaros, "O kadar yakınlık oyun muydu?" diye sordu.
"Oyun demeyelim, planın parçası diyelim. Daha az kırıcı oluyor." dedim.
"Neyse, devam edeyim. Orhan Bey beni yemeğe çağırdığında gece planın en önemli adımını gerçekleştirdik. Barbaros'un yemeğine ilaç katan Orhan Bey ile Barbaros alevler içinde yattı. İlaç yüzünden olanları da hatırlamıyor. Bunlardan biri cüzdanından kimliğini almam ve nikah memurunun gelişi de."
Barbaros, "Şirket için imza." diye mırıldandı.
"Evet, o evliliğimiz için attığın imzaydı. Geriye Barbaros ile evlendiğimi magazine duyurmak kalmıştı. Bunun için Orhan Bey ile sahte bir nikah gerçekleştirdik. Erkeklerin hepsi takım elbise giydiği için damadı karıştırmak pek zor olmazdı."
"Benim de olduğum fotoğrafları paylaşınca evlendiğimizi herkese ilan etmiş oldun."
"Aynen öyle sevgili eşim. Eh mutlu olmalısın. Babanın eşi ile değil kendi eşinle seks yaptın. Pişmanlık duymanı gerektirecek bir durum kalmadı."
Barbaros, "Doğru söylediğini nereden bileceğim?" diye sordu.
"Babana sorarsın. Zaten tüm işi onun emir verdiği adamlar halletti." dedim.
Barbaros olanları sindirmek için dışarı bakarken Bedirhan'a "Kardeşimi merak ediyorum, arabayı sürmeye devam eder misin?" diye sordum.
Onca yalanın doğrusunu söyleyecek bir insan bile kalmamıştı.
Hedefime yaklaşıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.