Yapamam

1.1K 93 44
                                    

Nikah memuru, "Sıra damatta." dediğinde Gizem heyecandan fark etmeden Bedirhan'ın elini tuttu.

Bedirhan, şaşkınlık ve heyecandan ne yapacağını bilemezken bana baktı.

Gülümseyerek onay verdim.

Bedirhan'ın da Gizem'in elini tuttuğunu görünce gülümseyerek Aşkın'a döndüm.

Ellerini önünde bağlamış, kafası öne eğik Özgür'e bakan Aşkın'ın gözleri dolmuştu.

"Siz, Aşkın Dibiç, yanınızda duran Yeşim Atalar'ı iyi günde, kötü günde; hastalıkta, sağlıkta onu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Aşkın, nikah memurunu bile duymamıştı. Sadece Özgür'e bakıyordu.

Özgür, Aşkın cevap vermedi diye kafasını kaldırınca kendisine baktığını gördü. Onun da gözleri dolmuştu.

"Aşkın Bey, size sesleniyorum." diyen nikah memuru ikisinin bakışmasının ötesine geçemiyordu.

İsmet Dibiç onca misafirin önünde rezil olmamak için dört dönerken Aşkın derin bir nefes aldı.

Nikah memuru, "Galiba damat heyecandan dondu." derken Yeşim sinirle Aşkın'ı dürttü.

Aşkın kendine gelirken nikah memuruna baktı.

"Sizin için sorumu tekrarlayacağım. Yanınızda duran Yeşim Atalar'ı iyi günde, kötü günde; hastalıkta, sağlıkta onu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?"

Aşkın, göz ucuyla babasına baktı.

İsmet Dibiç, "Evet, desene!" diye tısladığında Barbaros kaşlarını çatarak onun kolunu tuttu.

"Eğer bir kez daha Aşkın'a karışırsan seni öldürürüm." diye sessizce tehdit eden Barbaros'a gururla baktım. İşte benim kocam!

Nikah memuru, "Sizi bekliyoruz Aşkın Bey." dediğinde Aşkın tekrar Özgür'e baktı.

"Ben yapamam."

Titreyen sesiyle konuşan Aşkın ile Yeşim, "Sen ne diyorsun!" diye bağırdı.

Yüzlerce misafir vardı.

Aşkın hepsinin önünde Yeşim ile evlenmeyi reddetmişti.

Aşkın, Yeşim'i umursamadan Özgür'e döndü.

"Devam edebilir miyiz?" diye soran Aşkın ile Bedirhan tüm gücüyle el çırpmaya başladı.

Bedirhan'a eşlik ederken ıslık çalan Barbaros ile güldüm.

Özgür, "Sana hayır diyemem ki." dediğinde Aşkın hızla Özgür'e sarıldı.

Özgür rahatlayarak bir nefes verirken önce yüzünü göğsüne gömen Aşkın'a sonra bana baktı.

Gülümsedim.

Özgür geri Aşkın'a döndüğünde Aşkın ondan bir adım uzaklaştı.

Aşkın kafasını öne eğerken Özgür kendilerini izleyen yüzlerce insanı umursamadan bir elini Aşkın'ın beline koyup kendine çekti.

Aşkın kendisine bakarken Özgür, diğer elini Aşkın'ın çenesine götürdü ve dudaklarını birleştirdi.

Tüm misafirler şok olurken Özgür'ün herkes ortasında bunu yapması şaşırtmıştı.

Yeşim sinirle babası ,Cengiz Atalar'a, ve İsmet Dibiç'e bakarken sırıtttım.

Sıra bize gelmişti.

İsmet Dibiç ve Cengiz Atalar öpüşmesi bitip sarılan Özgür'e doğru yürürken önlerine geçtim.

Yapmacık bir gülümseme yolladıktan sonra "Beni tanıyorsunuz ama yine de kendimi tanıtayım. Ben, Gamze Kayabey. Durun, biraz daha detay vereyim. Eğer Özgür veya Aşkın'ı rahatsız ederseniz sizi öldürecek kişiyim." dedim.

"Oğlum ile benim arama giremezsin." diyen İsmet Dibiç'e "Özgür ve Aşkın'ın arasına da siz giremezsiniz. Şimdi zorluk çıkarmadan gidin." dedim.

Cengiz Atalar, İsmet Dibiç'e sinirle "Hasta oğlunu benim kızıma mı kakalamaya çalıştın?" diye bağırdı.

Bu dediği sözü Aşkın ve Özgür de duymuştu.

Özgür, Cengiz Atalar'ın üstüne yürüyordu ki Bedirhan sinirle, "Sen kimin arkadaşına hasta diyorsun lan?" diye bağırdı.

Cengiz Atalar, Bedirhan'a cevap vermeye fırsat bulamadan Bedirhan tarafından dövülmeye başlarken Gizem'e, "Çirkefleşebilir misin?" diye sordum.

Gizem "evet" anlamında kafasını aşağı yukarı sallayınca "Birazdan Yeşim veya arkadaşı kavgaya karışacak. Onları hallet." dedim.

Gizem beni onaylarken kavgaya gelen adamlara baktım.

Bize de eğlence çıkmıştı.

Ellerimi kütlettikten sonra direkt İsmet Dibiç'in Barbaros'a vurmak için yeltenen büyük oğlunu hedef aldım.

YalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin