İçeri adamlarım girince ayağa kalktım. Mesaj yazdığım adamım annemin günlüğünü bana uzatırken "Kimse içeriğine bakmadı Gamze Hanım." dedi.
Günlüğü aldım ve "Aferin. Geri dönebilirsiniz." dedim.
"Tamam Gamze Hanım."
Adamlarım giderken koltuğa oturdum. Okumaya çekiniyordum.
Barbaros, "Okuyabilirsin." dediğinde derin bir nefes aldım.
Sayfaları hızlıca karıştırırken araçlardan sayfaları okuyordum.
Yazılanlar dikkatimi çektiğinde durdum ve sayfayı okumaya başladım. Yazı, iki ay öncesine aitti.
"Bugün Gamze'ye bir şey olacak diye çok endişe duydum. Yıllar önce, masum kızıma dokunan iffetsizin akrabası yanıma geldi. Amacı neydi, bilmiyorum. Yanıma geldiğinde anında ondan uzaklaştım."
Sessizce yutkundum.
O gün aklıma geldiğinde derin bir nefes aldım. Aldığım nefesin çıkardığı ses titriyordu.
O gün birçok şeyin ilkiydi. İlk cinsel ilişkim, ilk cinayet işleyişim, ilk silah tutuşum, ilk işkence gördüğüm gün...
Daha on altı yaşımdaydım. Sadece on altı...
"Hakan Uygur'un akrabası annemin yanına gitmiş ama neden? Onun bu olayla ilgisi olmayabilir ama annem neden benden böyle bir şeyi gizledi?" diye sordum.
Barbaros, "Hakan Uygur mu?" diye sordu.
Kafamla onu onayladım. "Sana anlatmıştım. Babamın beni sattığı adam, ilk öldürdüğüm insan."
Barbaros olduğu yerde kalırken Bedirhan ve Aşkın birbiriyle bakışıyordu.
Özgür, "Bizim bilmediğimiz ne biliyorsunuz?" diye sordu.
"Hakan Uygur, benim akrabamdı. Ölmeden önce yani." diyen Barbaros ile ne tepki vereceğimi şaşırdım.
"Şaka yapıyorsun, değil mi?"
Sorumun cevabını biliyordum. Yine de yanlış bildiğimi öğrenmeme ihtiyacım var.
"Gamze üzgünüm. Böyle olsun istemezdim."
"Söylesene, sizin ailede düzgün bir adam var mı? Biri benimle zorla ilişkiye girer, diğeri annemi rahatsız eder. Kim bilir başka ne var?" diye bağırdım.
Barbaros, "Baba tarafımın iyi insanlar olmadığını biliyorum." derken ayağa kalktım.
"Neyin oluyordu?" diye sordum.
"O it senin neyin oluyordu?"
"Babamın kuzeni ama babamla çok yakınlardı. O yüzden onu amca olarak görürdüm."
Sakinleşmek için derin bir nefes aldım. Gizem'e baktığımda korktuğunu gördüm.
"Ablacım istiyorsan sen git. Olanları duymak istemezsin diye düşünüyorum." dedim.
"Kalmak istiyorum."
Onu zorlamadım. Kararlarını verebilecek bir yaşta.
Özgür, "Okumaya devam etsen iyi olacak." dedi.
Annemin günlüğünün sayfalarını çevirdim ve bu olayla ilgili olan bir sayfada durdum. Dışımdan okumaya başladım.
"Bugün Orhan Kayabey yanıma gelip benden hoşlandığını söyledi. Onu kibarca reddettim, Selim onca şey yapmış olsa da onu sevmekten vazgeçemiyorum. Bir başkası aklımdayken bana itiraf edilen hoşlantılara cevap veremem. Hele bu kişi kızımın tüm hayatını karartan o iffetsizin yakınıysa.
Gamze'ye bu konudan bahsedip bahsetmemekte kararsızım."Bir sayfa çevirdim.
"Orhan Kayabey yine yanıma geldi. Selim'e olan aşkımı öğrenmiş, kıskançlıktan gözü dönmüş. Bana ve kızlarıma zarar vermesinden çok korktum. Neyse ki sadece tehdit edip gitti.
Gamze'ye bu konuyu açmamaya karar verdim. Eli, benim yüzümden de kana bulanırsa vicdan azabından ölürüm."Gözlerim dolarken bir sonraki sayfaya geçtim.
"Orhan Kayabey, Gamze'ye zarar vermekle tehdit etmeye kalkışsa da onun gücünü öğrenince geri çekilmek zorunda kaldı. Eğer kızıma zarar verme fikri devam etseydi onu orada öldürürdüm."
Gözümden bir yaş aktı. Keşke bana söyleseydi.
"Bugün Orhan Kayabey, beni Selim ile tehdit etti. Onu öldüreceğini söylediğinde öldürmemesi için her şeyi yapacağımı söyledim. Korkuyorum."
"Benimle bir ilişki yaşamak istiyormuş. Selim'in hayatına değer."
"Bugün Gamze'ye arkadaşlarıma gidiyorum diye yalan söyleyip Orhan Kayabey'in yanına geldim. Eve geldiğimden beri iki kez duşa girdim. Selim'i aldatmış gibi hissediyorum. Tekrar duşa gireceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.