Yemek bitene kadar Orhan Bey ağzımdan çıkacak tek bir lafa bakmıştı.
Artık konuyu açmamın zamanı gelmişti.
Çatalımı masaya bıraktım ve derin bir nefes verdim.
"Büyük bir karar olduğu için sizi beklettim." dedim.
Orhan Bey'in tüm dikkati bana yönelirken Barbaros yemeğini yemeye devam etti.
"Teklifinize cevabım evet."
Orhan Bey sevinçle ayağa kalkarken yapmacık bir gülümseme ile ayağa kalktım.
Bilmiyor ki evliliğimiz sahte olacak. Asıl oğluyla evleneceğim.
Orhan Bey bana sarılırken ellerim havada kaldı.
Barbaros'a baktığımda kafasını öne eğmişti.
Ne kadar sorun değil dese de onun için bu bir sorundu.
Telefonum çalmaya başlayınca Orhan Bey'den uzaklaştım ve arayana baktım.
Özgür'dü.
"Bunu açmam gerek." dedim ve telefonu açtım.
"Efendim Özgür."
"Magazin haberini izlediniz mi?" diye sorunca "Hayır." dedim.
"Hemen gidin izleyin, tam istediğimiz gibi oldu."
"Tamam, bakarız şimdi." dedim.
"Sesin tuhaf geliyor, iyi misin?" diye sorduğunda "İyiyim." dedim.
Annemin katilini bulmak için bunları yapıyordum. Yine de içim rahat değildi.
Tuhaf bir şey hissediyordum ve bu iyi mi kötü mü anlayamıyorum.
"İnanmadım ama seni daha fazla tutmayayım. Sonra konuşuruz."
"Tamam, görüşürüz." dedim.
"Görüşürüz." diyen Özgür telefonu kapatınca Barbaros'a "Magazine düşmüşüz." dedim.
"Hemen bakalım." diyen Orhan Bey'in üzerine Barbaros gönülsüzce ayağa kalktı.
Birlikte salona geçtiğimizde Orhan Bey televizyonu açtı.
"Hangi magazin haberi?"
Hangisi olduğunu söyledim.
Orhan Bey kanalı açtıktan sonra yayın akışını geriye aldı.
Haberin başladığı ana geldiğinde oynata bastı.
"Daha kimsenin bilmediği bir haber ile karşınızdayız, seyirciler." diye söze giren kadın sunucunun ardından heyecanlandım.
"Son günlerde birlikte görünen genç bir çifti sizlerle paylaşacağız." diyen erkek sunucu üzerine kadın sunucu, "Onlar başarıları ile birçok kez duyup imrendiğimiz iki genç. Barbaros Kayabey ve Gamze Karaman." dedi.
Erkek sunucu, "Gelin sizlerle son günlerde kameraman arkadaşlar ile çekilen fotoğraflarına bakalım." dedi.
Arkalarındaki ekranda kafede otururkenki fotoğraflarımız gelince sessizce yutkundum.
İlkinde Barbaros'un elinin üzerine elimi koymuştum.
"Çok tatlı görünüyorlar." diyen kadın sunucunun ardından erkek sunucu, "Bir sonraki fotoğrafta aynısını diyebilecek misin acaba?" diye sordu.
Ekrana Barbaros'un bagajına oturduğum foto gelince içten içe gülümsedim.
Barbaros'un elleri belimde, benim ellerim onun yanağında idi.
Yakınlığımız ise herkese uzun süredir ilişkileri var dedirtecek türdendi.
Orhan Bey şaşkınlıkla bize bakarken kadın sunucu, "Uzun bir ilişkiyi yeni yakalamış gibi hissediyorum." dedi.
"Aralarındaki elektriğe bak. Tutkuyu buradan hissettim." diyen erkek sunucu ile Barbaros, "Saçmalık." dedi.
"Bugün çekilen bir fotoğraf da var. Benim en sevdiğim fotoğraf." dedi erkek sunucu.
Kadın sunucu, "Benim en sevdiğim fotoğraf buydu." derken hafifçe gülümsedim.
Benim de en sevdiğim fotoğraf oydu.
Son olarak bugün sahilde Barbaros'un yanağından akan gözyaşı elimle sildiğşm fotoğraf ve birlikte kumların üzerinde uzandığımız fotoğraflar gelince Orhan Bey, "Bu fotoğraflar bugün çekilmiş." dedi.
Barbaros sinirle, "Hepsi aslını göstermeyen fotoğraflar! Saçmalık!" diye bağırdı.
"Barbaros doğruyu söylüyor. Çok çarpıtmışlar." dedim.
Barbaros, eliyle başını ovarken ilacının etkilerinin göstermeye başladığını anladım.
"Ben odamdayım. Bu salak haberler başımı ağrıttı." diyerek giden Barbaros ile Orhan Bey'e "İsterseniz siz de haberi kapatın. Gerisini izlemeye luzüm yok." dedim.
Orhan Bey, "Bence de." diyerek televizyonu kapatırken koltuğa oturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.