Final

2.3K 133 115
                                    

"Yalan yok, Barbaros ile yatarken bile bu kadar zevk almamıştım. Gittiğim en iyi nikahtı. Çok eğlendim." dedim.

Düğündeki kavga son bulduğunda hep birlikte bize gelmiştik.

Barbaros kaşlarını çatarak bana baktı.

"Sadece çok zevk aldığını söyleyebilirdin. Niye araya ilişkimizi katıyorsun? Hem zamanında bizim nikahımıza geldin. Nasıl Aşkın'ın Yeşim ile olan nikahı bizim nikahımızdan daha iyi olabilir? Evlenmediler bile!"

Gülerek, "Kusura bakma. Bizim nikahımızda adam pataklamadım. Yine de en iyi üçüncü nikah bizimki." dedim.

"Hayatında kaç nikaha gitmiş olabilirsin ki?"

"Üç kere gittim. Biri de babanla olan sahte nikahımdı."

"Babam ile sahte nikahın nasıl bizim nikahımızdan iyi olabilir? Çok saçma!"

"Oradaki planım çok iyiydi." dedim.

"Beni hasta edip nikah basma planın da çok iyiydi." diyen Barbaros'un ardından Bedirhan, "Abicim zorlama işte." dedi.

Barbaros surat asarken "Bu gece koltukta yatacağım, bensiz kal." dedi.

"Ee tamam, olur."

"Demek artık gitmem de senin için bir problem teşkil etmiyor." diyen Barbaros'u umursamadan Aşkın'a döndüm.

"Niye Özgür'ü bırakıp Yeşim ile evlenmeyi kabul ettin?" diye sordum.

"İlişkimiz uzun seneler boyunca sürer sanarken geleceği olmadığını öğrendim."

Anlamayarak Aşkın'a baktım.

"Niye geleceği olmasın?"

"Sizi konuşurken duydum. Özgür kendi ağzıyla söyledi." diyen Aşkın ile Özgür, "Tam olarak ne duydun?" diye sordu.

"Size duyduklarımı birebir aktarayım. "Sorun, Aşkın ile bu şartlarda yuva kuramayacak olmam. Olaylara çok çocuksu bakıyor ve bir ömür birlikte olup mutlu olacağımızı sanıyor. Aşkın'ın huyu bu. Ruhu çocuksu. Sorun da bu. İlişki böyle düşünerek yürümez." Tam olarak bunları söylediniz."

Gülerek Özgür ile birbirimize baktık. Aşkın sırf yanlış anladı diye hayatını sevmediği biriyle geçirecekti.

"Keşke sohbetin devamını da dinleseydin." dedim.

Aşkın anlamayarak bana döndü.

"Niye?"

Özgür rahatlayarak bir nefes verdi. Aşkın, kendisini sevmediği tarzında fikirlerden dolayı çok üzülmüştü.

"Ben sana anlatayım. Sohbetin devamında "Aşkın ile evlenecek kadar ciddi düşünüyorum ama Türkiye'de bu imkansız. Yurt dışına taşınmayı teklif etmek istiyorum. Tabii ki bu sene içinde evlenelim demiyorum fakat yurt dışına taşınmak zor iş. Hem de onca iş varken sıkıntılı. Tüm işleri oturmak, vatandaşlık derken çok uğraşacağız" dedim."

Özgür'ün açıklaması ile Aşkın şok oldu.

"Ben baya yanlış anlamışım."

"Artık aslını öğrenmeden hareket etmezsin." diyen Bedirhan ile Aşkın, "Asla etmem." dedi.

Aşkın, Özgür'e utanarak "Teklifin hala geçerli mi?" diye sordu.

"Hayır, değil."

Aşkın kızdığı için öyle dediğini sanarken Özgür, "Artık evlenmek umurumda değil. Bugün hep birlikte kavga edince bu ekipten ayrılamayacağımı fark ettim. Sadece birlikte ve mutlu olalım." dedi.

Aşkın gülümseyerek "Bence aynı eve çıkabiliriz. Bu güzel bir adım olur." dedi.

"Çıkalım."

Onların romantikliğini gülümseyerek izlerken Gizem, "Kızları nasıl hakladım ama!" dedi.

Hepimiz Gizem'e döndük.

"İrem'e yanaşmaya korkuyorsun diye masaya süs diye konulan çiçekleri üzerine fırlattın. Senin üzerine yürüdüğünde ise koşup arkama saklandın." dedim.

"O bir stratejiydi! Hedeflerimi kendime çekip sana yönlendirdim. Böylece onları hakladım." diyen Gizem ile güldüm.

"Benim de böyle bir ablam olsa ben de aynısı yapardım." dedi Bedirhan.

"Beleşçiler." diyen Barbaros'a Gizem, "Enişte ona strateji desek?" dedi.

"Tabii sen nasıl istersen öyle olsun baldız."

Gülümseyerek onlara baktım.

Nereden bilebilirdim ki öldürmek için kendisiyle evlendiğim adamdan üç çocuğum olacağını, kardeşimi seveceğimi ve güzel insanların dostum olacağını?

Kader miydi bu?

Kesinlikle hayır.

Kaderimizi verdiğimiz kararlar ile kendimiz çizeriz ve ben verdiğim kararlardan dolayı çok mutluyum.

YalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin