Attığım şut ile top tam doksana girince heyecanla bağırdım.
Barbaros bana doğru koşup sıkıca bana sarılınca gülerek kollarımı boynuna doladım.
Bir anda beni çevresinde döndürücü "Lan! Dur, Barbaros!" diye bağırdım.
Barbaros gülerek beni yere indirince "Mükemmel olduğunu söylemiş miydim?" diye sordu.
"Asıl ben sana topuklularla bile sana bin basarım dememiş miydim?" diye sordum.
"Sadece güzel oynadın. Ben de güzel oynuyorum." dediğinde "Ben gol attım, sen ise sadece pas atarken işe yaradın." dedim.
"Hiç de bile. Eğer az önce ben sana pas atmasaydım gol falan da atamazdın." diye itiraz ederken güldüm.
"Tamam, çok istedin. Sen de iyisin." dedim.
"Ben mi çok istedim? Doğrular bunlar. Bedirhan sakatlanması maça gireceğin de yoktu."
Sırıttım ve fısıldayarak "Gerçekten sakatlandı mı?" diye sordum.
"Kendini bilerek yere attı!"
Bedirhan'a baktım, "Bu akşam kafa dağıtmak amaçlı halı sahaya gideceksiniz, biliyorsun." dedim.
Bedirhan "evet" anlamında kafasını sağa sola sallayınca "Ya sen sakatlanırsan ne olacak?" diye sordum.
"Barbaroslar maça on kişi devam eder." dediğinde gülümsedim.
"Sakatlanmış numarası yapacaksın, Bedirhan."
Anlamayarak bana baktı. "Niye böyle bir şey yapacağım?"
"Çünkü senin yerine maça ben gireceğim."
"Oynayabiliyor musun ki?"
"Ciddi misin" dercesine ona baktım. "Yok oynayamıyorum. Öylesine oyuna katılacağım."
"Dalga geçme Gamze. Barbaros yenilmekten nefret eder. Bu yüzden sordum."
"Yedi yaşımdan, on dört yaşıma kadar futbolla ilgilendim. Bu süreçte profesyonel olarak da takımlarda maça girmişliğim var." dedim.
"Yenge bu salağın en başta seni öldürmek istediğine inanamıyorum." diyen Bedirhan ile güldüm.
Hayat işte, ne olacağı belli olmaz.
"Yine de anlamadığım bir şey var. Neden bunu yapacağız?" diye sordum merakla.
"Duyduğuma göre magazinciler orada olacakmış. Niye orada olacaklarına dair hiçbir fikrim yok. Eh ben iyi oynayınca Barbaros her türlü sarılacak, öpecek, yakınlaşacak. Bunu çeken magazinciler de bizim evliliğimizin ne kadar güzel gittiğine dair haber yapacak. Yaren denen kız da mutluluğumuzu görüp çıldıracak."
Bedirhan güldü. "Direkt kıskanıyorum, Barbaros ile yakınlaşmak istiyorum desene."
"Kocama yakınlaşmaya çalışması tabii de kıskanmama sebep olur. Kocam o benim."
Bedirhan, "Kız ya magazin izlemiyorsa?" diye sordu.
"Magazin izlemiyorsa bile Barbaros hakkında bir haber kulağına gider."
"Bunlara gerek olmadığını biliyorsun, değil mi? Barbaros seni seviyor."
"Biliyorum. Yine de o kız canımı sıkıyor." dedim.
"Anlıyorum. Peki benim bundan çıkarım ne olacak?" diye soran Bedirhan'a hayretle baktım.
"Benimle anlaşma mı yapıyorsun?"
"Aynen öyle yapıyorum. Çıkarım olmazsa hem istediğini yapmam hem de bunlar Barbaros'un kulağına gider."
"Dost bildik, sevdik ne yapıyorsun. Tam bir pisliksin."
"Teklif sunmuyor musun yani?" diye sorunca "Ne istiyorsun?" diye sordum.
"Ne istediğimi bence çok iyi biliyorsun."
"Halı sahaya Gizem'i de getirirsin. Sakatlanma rolü yaptığında onunla vakit geçirirsin." dedim.
"Teklifini arttır." dediğinde tek kaşımı kaldırdım.
"Ya bu teklifimi kabul edersin ya da Gizem ile görüşmek için bana yalvarırsın. Unutma, Gizem'in tek akrabası benim. Babamla artık görüşmüyoruz. Benden istemeye geleceksin."
"Şaka yapmıştım, Gamze. Sen de ilahi." dediğinde gülümsedim.
"Böyle adam ol."
Barbaros'a baktım ve "Biraz öyle olabilir." dedim.
"Ee Bedirhan bunu nasıl kabul etti?" diye sordu.
Barbaros'a gülerek sohbet eden Gizem ve Bedirhan'ı gösterdim.
"Anladım. Beni bir kız için satmış."
Gülümseyerek "Bence bu güzel oldu. Bak, benimle vakit geçiriyorsun." dedim.
"Çok güzel oldu." diyerek dudağıma küçük bir öpücük bıraktığında gülümsedim.
"Yeter artık. Hadi devam!" diyen Özgür ile "Biraz bekleyemedin." diye laf ettim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.