Gözlerimi açtığımda yerde uyuduğumu fark edince sinirle ayağa kalktım.
Barbaros'u yatakta göremeyince yatağın diğer tarafına baktım. O da yerdeydi.
"Barbaros." dedim.
Kendisine seslendiğimde uyanan Barbaros, "Yine mi?" diye sordu.
"Ya biz mi bozuğuz? Niye her seferinde yerde uyanıyoruz?" diye sordum.
Barbaros ayağa kalkarken "Bilmiyorum. Yatak da özel üretim, büyük lan." dedi.
"Ben seninle uyumaya başlayana kadar çok güzel yatıyordum. Hiç yerde uyanmıyordum." dedim.
"Ee ben de seninle uyumadan önce yattığım gibi kalkıyordum."
"Daha fazla sorgulamayacağım. Mobilyacısın, buna bir çözüm bul." dedim.
Barbaros, "Hallederim." derken gardrobu açtım.
"Bugün Aşkın evleniyor. Şimdi hazırlanıp yanına gidelim. Adam zaten sevmediği biriyle evleniyor, yanında duralım." dedim.
"Askılığın en sağındaki siyah takım elbise var. Onu bir de sol taraftaki gömleklerden birini bana versene."
Barbaros'un dediği gibi siyah takımını ve beyaz gömleğini ona uzattım.
"Kravat da vereyim mi?"
"Takmayacağım. Takınca bunalıyorum."
"Tamamdır." dedim ve raftan dizimin üzerinde biten siyah kalem eteğimi ve beyaz gömleğimi aldım.
Banyoya yönelmiştim ki Barbaros belimden tutup yanağıma bir öpücük kondurdu.
Bu ani hareketi beni şaşırtırken beni geride bırakıp banyoya girdi.
Kapıyı kilitlediğinde ağzım açık kaldı. Banyoyu kapmak için yaptığına bakın!
"Gerçekten şerefsizsin." dedim.
Barbaros'un güldüğünü duyunca "Bunu her türlü ödetirim." dedim ve üstümü değiştirdim.
Barbaros banyodan çıkınca sırıtıyordu. Ona bakmadım.
"Gamze?"
"Hiç konuşma." dedim ve banyoya girdim.
Elimi yüzümü yıkarken Barbaros arkamdan banyoya girmişti.
Dişlerimi fırçalamaya başladığım sıra Barbaros arkamdan bana sarıldı ve "Seni seviyorum." dedi.
"Sırnaşmaya çalışma."
"Çalışayım bence." diyerek boynuma bir öpücük kondurunca "Salaksın." dedim.
Barbaros gülümseyerek aynadan bana bakınca "İçeri geç ve hazırlan. Ben de birazdan geliyorum." dedim.
"Tamam."
Barbaros banyodan çıkınca makyajımı da yapıp banyodan çıktım.
Hazırlanmış, beni bekleyen Barbaros'a "Sence saçımı düzleştireyim mi yoksa bağlayayım mı?" diye sordum.
"Bence düzleştir."
"Tamam, sağ ol." dedim ve makyaj masasının çekmecesinden düzleştiriciyi çıkardım.
Barbaros yüzüme kaşlarımı çatarak baktıktan sonra "Sana o kadar makyaj masası hazırladım ve sen banyoda mı makyajını yaptın?" diye sordu.
"Evet."
"Ee bu makyaj masası niye var?" diye sorunca "Sen aldın diye." dedim.
Barbaros bir şey demek için yeltelendikten sonra durdu ve "Ne desem boş. Ben aşağıda bekliyorum. Hazırlanınca gel, gidelim." dedi.
"Tamam."
Barbaros masanın üstünden saatini alıp odadan çıkınca onu bekletmemek için hızlıca saçlarımı düzleştirdim.
İnce topuklu ayakkabılarımı giydikten sonra çantamı alıp aşağı indim.
Gizem gelmişti.
"Hoş geldin."
"Hoş buldum abla." diyerek gülümseyen Gizem dünkü olanları atlatmışa benziyordu.
"Bedirhan nerede? Tek mi geldin?" diye sordum.
"Aşkın'a yardım etmek için erkenden yanına gitti."
"Öyleyse biz de gidelim. Belki bir işe yararız." dedim.
Barbaros, "Özgür ile orada mı buluşacağız?" diye sorunca "Evet. Neymiş değer verdiği arkadaşının yanında olup düğün işlerini halletmeliymiş." dedi.
Gizem yüzünü asarak "Özgür Abi çok üzülüyor." dedi.
Barbaros, "Aynı şekilde Aşkın da üzgün ama inadı yüzünden koca bir aşkı bitiriyor." dedi.
"İlişkilerinin sürmeyeceğini düşünmesine inanamıyorum. Barbaros onunla yurt dışına taşınıp evlenmeyi düşünüyordu." dedim.
"Bunu düşünmesine ne sebep oldu bilmiyorum ama her şey için artık çok geç. Aşkın evleniyor." diyen Barbaros ile "Maalesef evleniyor." dedim.
"Düğünden önce Aşkın ile bir kez daha konuşalım. Belki kararı değişir." diyen Gizem hala ümitliydi.
"Aşkın'ın inadı katır inadıdır. Yine de şansımızı deneyelim." diyen Barbaros ile ne kadar işe yaramayacağını düşünsem de "Deneyelim." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yalan
ChickLitAnnesinin ölümünü araştıran bir mafya, katile ulaşmak için bir başka mafyanın çevresine girip ona yakınlaşmaya başlar. Yalanlar ile kurulan bir evlilik, intikam ve aşk.