Düştüm

1.6K 120 120
                                    

Barbaros ile annesinin mezarına geldiğimizde gelinliğimi değiştirmek için arabaya kıyafet koymamanın pişmanlığını yazıyordum.

Yürümemi zorlaştırmanın yanı sıra rahatsız ediciydi.

Barbaros annesinin mezarına su döktükten sonra gözyaşlarını sildi ve "Gidebiliriz." dedi.

"Emin misin? İçini dökeceğin başka şeyler varsa uzakta bekleyebilirim." dedim.

"Eminim. Gidelim."

Barbaros ile yürümeye başladığımızda "Annen hayatta olsaydı senin başarılarından dolayı seninle gurur duyardı." dedim.

"Seninki de hayatta olsaydı gurur duyardı." dediğinde acıyla gülümsedim.

"Gamze." dediğinde ona baktım.

"Efendim."

"Annen vurularak öldürülmüş. Neden sırf teklifini reddettim diye benimle uğraşıyorsun? Annenin katilini bulman gerekmez mi?" diye sordu.

Sorarken merak ettiği belliydi.

Barbaros'un annemin katilini tanıdığı belliydi ama onun yaptığını bilmiyor olmalıydı.

Biraz daha yakınlaştıktan sonra ona açılacaktım.

Gelinliğimin ucu taşa takılınca sinirle eteğinden tutup çekiştirmeye başladım.

Niye gelinlikle mezarlığa geldim ki? Salak mıyım neyim?

Gelinliği çekiştirirken bir anda yırtılınca geriye doğru düştüm.

Barbaros beni tutmak için bana doğru atılmıştı ki hesaplamadığı bir şey vardı.

Arkamda açılmış olan mezara düşüyordum.

Barbaros beni yakalamak için geç kalınca o da benim ardımdan mezarlığa düşmüştü.

Sırt üstü mezara düşmem yetmiyormuş gibi Barbaros da üstüme düşünce acıyla inledim.

"Öldüm lan."

Barbaros yanlardan destek alarak yükünü üzerimden alınca ona baktım.

Çok yakındık.

Gözlerimiz yine birbirini bulunca sessizce yutkundum.

Yine tarif edemediğim hissi yaşıyordum. Çok tuhaftı.

Kesinlikle Barbaros'tan etkileniyordum. Biraz eğlenip onu öldürmeden önce aynı yatağa bu sefer farklı bir niyetle girmem lazımdı.

Hem sıkılınca öldürürüm. Daha keyifli olur.

Barbaros üzerimden çekilmek yerine bana bakmayı sürdürüyordu.

"Ya bir hamle yap, ya da çekil. Yoksa ben bir hamle yapacağım."

"Hem çıplaklık konusunu açmıştım. Cezasını çekmeyecek miyim?" diye ekledim.

"Burası pek müsait bir yer değil. Mezarlıktayız." deyince tek kaşımı kaldırdım.

"Yani evde olsaydık olabilirdik."

"Belki. Olabilirdi."

Barbaros üzerimden çekilince hafifçe doğruldum.

Eteğim kalçalarıma kadar yırtılmıştı. Dudağımı büzdüm.

"Zaten arabaya binip evime gideceğiz. Yırtılsa da sorun olmaz." diyen Barbaros'a "Fırsat ayağına kadar gelmiş, reddediyorsun." dedim.

Barbaros anlamayarak bana bakınca kucağına oturdum.

Ellerimi boynuna sardım ve "Eğlenebiliriz." diye fısıldadım.

"Babamla evlisin."

Omuz silktim. "Sadece iş için evliyiz."

Barbaros, "İş için olan evlilikte bana kardeş yapacaktın, unuttun mu?" diye sordu.

"Baban daha da yaşlanmadan yapmamız lazım. Gidelim öyleyse." dedim.

Ayağa kalkacaktım ki Barbaros ellerini belimde sabitledi.

"Kardeş değil de çocuk sahibi olacak yaştayım." dediğinde kucağında hafifçe oynadım.

"Sen iste yeter, sana birini ayarlarım."

Barbaros, "Dikkat et, o birisi sen olma." dediğinde bana yaklaşmıştı.

"Evli birine bulunduğun teklifler çok terbiyesizce." diye fısıldadım.

"Senin kucağımda oturup beni ayartmaya çalışman daha terbiyesizce. Yeni evlendin, Gamze."

"Kalkmak istedim ama belimdeki eller buna engel oldu." dediğimde Barbaros kısa bir süre düşündü.

"Aslında çıplaklık konusunun açmanın cezasını burada verebilirim. Kamera görmeyen bir yerdeyiz."

Dediği hoşuma giderken nikahtan çıktıktan sonra bizi takip eden adamlarımız aklıma geldi.

"Öyleyse." dedim ve telefonumu çıkardım.

Bizi takip eden adamlardan birine mezarlığa kimseyi yaklaştırmamasına dair mesaj yazdım.

Telefonumu kenara bıraktıktan sonra "Artık kimse bizi göremez." dedim.

Barbaros lafım biter bitmez beni sırt üstü yere yatırınca ona baktım.

Bir eli yırtılan eteğimden dolayı açılan bacağıma giderken üzerime doğru eğildi.

Dudaklarımızı birleştirdiğinde ellerim saçlarına gitti.

Öpüşüne karşılık verdiğimde bacağımda olan elini sıktı.

Bu inlememe sebep olurken Barbaros dudağımı dişledi.

Üzerindeki ceketi çıkarmasına yardım ederken hiçbir şey düşünmüyordum.

Düşünemiyordum.

YalanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin