În seara aceea și-a făcut curaj și s-a dus la fratele ei să vorbească cu el.
S-a dus în camera lordului și l-a văzut pe Daemon stând la masă și citind niște hârtii.- Daemon, trebuie să vorbim, zisă ea și închisă ușa în urma ei.
- Ris, vino! Ia loc! Și eu voiam să vorbesc cu tine! Am o veste bună! zisă el zâmbind.
- Ce veste? întrebă ea și se așeză pe scaunul din fața lui.
- Mai întâi tu prima! îi zisă el și o privi zâmbind.
- Văd că ești foarte bine dispus, mai poate aștepta dacă e, nu vreau să-ți stric starea, îi zisă ea încercând să zâmbească, dar el se încruntă.
- Zi! îi ordonă el serios.
- E-eu...p-pai...o să am un copil, murmură ea cu privirea în pământ.
- Hai termină cu glumele proaste și zi ce e! zisă el râzând, dar râsul îi pieri când văzu că aceasta tăcea. Tu vorbești serios? zisă el uimit.
- D-da...
- Cu cine? murmură nervos.
- Doar promite-mi că nu-i faci rău!
- CU CINE? țipă el.- Viserys Targaryen, murmură ea.
- Te rog spune-mi că glumești, bombăni el și își acoperi fața cu mâinile. Te rog spune-mi că nu ești atât de proastă încât să-ți crăcănezi picioarele pentru regele cerșetor! zisă el ridicând tonul.
- Nu-i zice așa! țipă ea și se ridică în picioare.
- Te-ai culcat cu dușmanul meu, Riserya! Știi cum se numește asta? Trădare!
- Nu e trădare, îl iubesc!
- Se folosește de tine, proasto!
- Ba nu! Chiar ține la mine!
- Ce sincronizare...Știi care era vestea bună? întrebă el zâmbind.
- Care?
- Am vorbit cu Regele Robert, a zis că ne va primi în Westeros și ne va da castelul înapoi, îi zisă el ridicându-se și începu să se plimbe prin încăpere.
- Asta e o veste bună, vom fi mai aproape de tron, adăugă Riserya.
- Dar...
- Dar...ce? întrebă ea gândindu-se că va urma ceva rău.
- Trebuie să-i facem un mic cadou, zisă Daemon și pocni din degete, iar doi străjeri îl adusără pe Viserys în cameră. Ce-i drept, nu a zis că trebuie să fie viu sau mort, zisă el zâmbind malefic și scoasă sabia din teacă.
- Daemon, opreste-te! zisă Riserya și se pusă în fața lui Viserys.
- Să înțeleg că el e fratele tău? întrebă Viserys privindu-l pe Daemon.
- Cum să-l las când el și-a bătut joc de tine? întrebă Daemon nervos.
- Nu și-a bătut joc de mine, suntem căsătoriți! zisă ea.
- Căsătoriți? repetă Daemon confuz.
- Da, ne-am căsătorit în secret. Nu m-am atins de ea până în seara nunții, adăugă el și se pusă în fața ei.
- Și de unde știu eu că nu ai siluit-o? întrebă Daemon sceptic.
- Dacă aș fi siluit-o nu mi-ar fi gemut așa frumos numele de fiecare dată, zise Viserys rânjind.
- TE OMOR! țipă Daemon și ridică sabia.
- Ce e cu scandalul ăsta? întrebă Laena intrând în cameră și Daemon lăsă sabia jos.
- Laena? Ce cauți aici? Ar trebui să te odihnești!
- M-aș odihni, dacă prea iubitul meu soț nu ar face atâta gălăgie! zisă ea încercând să pară calmă, apoi îl văzu pe Viserys. Ce caută Viserys aici? întrebă ea uimită.
- Îl cunoști? întrebară Daemon și Riserya unison.
- Da, m-a confundat cu Riserya și i-am zis unde este, răspunsă ea zâmbind.
- Deci el a ajuns să se căsătorească cu sora mea în secret și să o lase gravidă din cauza ta? întrebă el nervos.
- Stai puțin! S-au căsătorit și vor avea un copil? Știam eu! Viserya există! zice fericită și îi ia în brațe pe cei doi. Sper că copiii noștri se vor înțelege la fel de bine ca noi două, îi zisă Laena Riseryei zâmbind.
- Nu, nu, nu! Nu va exista nicio Viserya, îl voi preda pe Viserys lui Robert, iar dacă copilul va fi băiat, o să îl ucid până să deschidă ochii.
- Nu poți să-ți predai cumnatul la o moarte sigură și să-ți ucizi nepotul! îi zisă Laena revoltată.
- Ba pot, zisă Daemon și se îndreaptă cu sabia spre Viserys.
- Ba nu poți, ai promis! zisă Riserya punându-se în fața lui.
- Ce am promis? întrebă Daemon mijindu-și ochii.
- Ai promis că sunt liberă să mă căsătoresc cu cine vreau, să fiu fericită! îi răspunsă ea.
- Nu mă așteptam să te căsătorești cu el!
- Dar ai promis, iar eu m-am căsătorit cu un lord onorabil, care își ține promisiunile, adăugă Laena zâmbind.
- Prea bine, murmură Daemon și băgă sabia la loc în teacă. În zori el și sora lui vor pleca în Lys.
- Și Riserya? îl întrebă Viserys.
- Sora mea va rămâne cu mine!
- Nu poți face asta! ripostă Riserya.
- Vreți ca pe fruntea copilului vostru să fie pusă o țintă? O să spunem lumii că m-am căsătorit în secret și cu sora mea și voi recunoaște copilul ca fiind al meu. Voi doi trebuie să stați cât mai mult posibil departe unul de altul pentru binele copilului, zisă Daemon iritat.
- Voi putea să-i mai vizitez? întrebă Viserys trist.
- Când se va apropia de naștere și de fiecare aniversare a copilului o să vi la noi. O să mă ocup de aducerea ta în secret, zisă Daemon.
- Atunci așa rămâne...
- Viserys! se întoarsă Riserya spre el cu lacrimi în ochi.
- Așa e cel mai bine pentru voi. Nu vreau să fiți în pericol, zisă el și îi luă fața în palme.
- Nu vom fi în pericol, îl am pe Balerion, ne va apăra! adăugă Riserya.
- Dragonul tău nu te va putea apăra de orice, îi zisă Daemon.
- Fratele tău are dreptate, să asculți de el, îi zisă Viserys și o sărută.
- Luați-l, le zisă Daemon străjerilor nervos și aceștia îl luară.
Riserya fugi în camera ei cu lacrimi în ochi. Ar fi trebuit să fi fugit cu Viserys când a avut ocazia...
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...