Catelyn

38 4 38
                                    

  Catelyn stătea la geamul castelului și-l văzu pe Lordul Daemon cum a aterizat cu dragonul în apropierea Riverrunului, ca să nu riște să dărâme creatura ceva. Toată lumea se uita uimită la cel mai mare dragon în viață. Probabil mulți nici nu crezuseră până acum că dragonii chiar s-au întors.

  Lordul Daemon coborî de pe spatele dragonului, iar Lordul Jason Mallister deja îl aștepta cu un cal în plus.

  Daemon îl urmă până la Riverrun, după care fu condus către sala mare, unde pe dais stătea fiul ei, alături de ea, fratele ei, Edmure Tully, unchiul său, Brynden și Erin Baratheon, soția lui Robb.

  - Lord Daemon de Coasta Dragonului. Ai venit singur? îl întrebă Robb, în timp ce Lordul Dragon se încruntă ușor.

  Și el se consideră rege, la fel ca tine Robb. Nu-i răni orgoliul dacă nu vrei să-l pierdem și pe el.

  - Nu am venit singur, am venit cu un dragon negru, pe care cred că ți-a fost greu să nu-l observi chiar și de aici, din cetate, dar nu am luat pe nimeni cu mine, pentru că nu intenționez să stau prea mult aici! zisă Regele Dragon zâmbind.

  - Te grăbești în altă parte, Lord Daemon? întrebă Erin pe un ton rece.

  Regele Dragon s-a uitat spre ea cu un zâmbet viclean.

  - Nu, Regina mea, zisă el cuvintele printre dinți, dar nu vreau să vă rețin prea mult din prețiosul timp în care ați putea concepe un moștenitor.

  - Lord Blackfyre, nu-ți voi permite să vorbești așa cu soția mea! interveni Robb.

  Robb, nu te juca cu focul...gândi Cat gând îl văzu pe tânărul bărbat cum închide ochi și inspira și expiră odată profund.

  - Ai dreptate, am venit să discutăm termenii unei alianțe. Putem vorbi în particular? întrebă el încercând să rămână calm.

  - Putem vorbi și aici, ia loc!

  Lordul de Dragoncoast îi privi fugitiv pe cei de lângă fiul ei, dar nu zisă nimic și se așeză la dais în fața lui.

  - Presupun că vrei să te ajut cu dragonii mei, de vreme ce nu am.o forță militară foarte mare.

  - Cei 7 dragoni despre care am auzit și cei aproape 5000 de soldați pe care îi ai la Coasta Dragonului sunt exact ceea ce ne trebuie! zisă Robb zâmbind.

  - Dispun de un dragon în luptă! zisă Daemon serios, sprijinimdu-și fața de exteriorul palmelor.

  - 7 dragoni, fără soldați! zisă Robb.

  - Un dragon!

  - 6!

  - Un dragon!

  - Cu ce ne poate ajuta un singur dragon? Trei e ultimul număr pe care îl acceptăm! interveni Erin.

  Lordul dragon îi aruncă o privire lungă și serioasă, apoi își întoarsă privirea către Robb.

- Un dragon! E singurul ajutor pe care sunt dispus să vi-l ofer!

  - Halal ajutor! zisă revoltat Edmure.

  - Regina mea are dreptate, ce putem face cu un dragon? întrebă Robb revoltat.

  - Balerion e cel mai mare dragon al nostru și cel mai...dresat, ca să zicem așa...

  - Ai 7 dragoni, dar ești atât de zgârcit încât ne oferi doar UNUL? întrebă Erin revoltată.

  - Erin! exclamă Cat, dar știa că nora ei avea dreptate.

  Are 7! De ce ne oferă doar unul?

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum