Peste câteva zile de la acea luptă, unchiul lor convocase o ședință la care îl chemase pe Harry, mătușa sa, Rhaenyra, și pe el cu frații săi, inclusiv Viserys, fiul său.Toți stăteau în jurul mesei pe care era harta și îl ascultară pe Daemon.
- De vreme ce Robert Baratheon e mort, iar bastatdul de Joffrey este rege, a început un adevărat război. Stannis își pregătește trupele în secret la Dragonstone, considerându-se adevăratul succesor.
- Îi are de partea lui pe unchiul Monford, care îi e loial, alături de Celtigar și ceilalți lorzi vasali Dragonstone-ului. Are cea mai mare flotă, probabil va ataca capitala de pe mare, prin golful Black Water! adăugă Viserys, mutând cerbii lui Stannis în golful Black Water.
- Nu flota e cea mai puternică armă a lui, ci o preoteasă roșie, care folosește magia ca să-i distrugă dușmanii! zisă Rhaenyra.
- Eu cred că ar trebui să ne îndreptăm atenția spre Robb Stark și oastea lui. Ei deja luptă împotriva Lannisterilor și au câștigat două bătălii. Îl au prizonier pe Regicid, și am înțeles că s-a autoproclamat Regele Nordului! zisă Aegon.
- Lasă-i pe Robb și Stannis, băiete! Renly Baratheon s-a aliat cu Tyrel și acum are Reach-ul și Stormlands-ul de partea lui! Are cea mai numeroasă armată! zisă Harry. Cu el ar trebui să ne aliem.
- Să ne aliem? Renly s-a autoproclamat rege, iar el nu are niciun drept la coroană cât Stannis încă trăiește. Nu ne putem alia cu el când noi luptăm pentru coroană. Robb Stark e singurul care nu vrea tronul! zisă Daemon, susținând părerea fratelui său mai mic, Aegon.
- Nu primesc ordine de la un Targaryen! Cu atât mai mult un copil! i-o tăie Harry. Ce ar trebui să facem, my lord? îl întrebă pe Daemon Blackfyre.
- Lăsați leii, lupii și cerbii să se lupte între ei. Noi nu suntem ca ei, suntem dragoni! Ăsta nu e războiul nostru, este al lor! zisă Daemon calm.
- Dar...unchiule...vru Aemon să zică ceva, dar lordul își continuă ideea.
- Noi avem șapte dragoni, câte unul pentru fiecare din Cele Șapte Regate. Dacă ne aliem cu Robb Stark, va câștiga Robb Stark. Dacă ne aliem cu Stannis, va câștiga Stannis. Dacă ne aliem cu Robin Arryn, va câștiga Robin Arryn.
- Dar Robin Arryn nici măcar nu e în război! protestă Aegon.
- Exact! Noi suntem puterea decisivă în acest război. Toți vor coroana, dar noi nu trebuie să luptăm alături de ei și să ne pierdem soldați sau poate chiar dragoni. Întradevăr, Robb Stark nu vrea tronul, dar dacă ne aliem cu el, va cere independența Nordului, care e cel mai mare Regat din Cele Șapte. Nu putem pierde un teritoriu atât de mare.
- Atunci de ce ne-ai mai chemat aici dacă nu vrei să luptăm în război? întrebă Rhaenyra.
- Dar vom lupta în război, numai că nu în ăsta! zisă și își mută dragonii negrii ai Casei Blackfyre în Essos, spre dragonul roșu al Casei Targaryen. Dragonii luptă cu dragonii, iar adevărata noastră amenințare e Daenerys Targaryen.
- E doar o copilă care pe deasupra mai e și văduvă! zisă Harry râzând batjocoritor.
- E o copilă cu trei dragoni, cu dreptul la tron, ținând cont că doar cei prezenți aici și încă câțiva slujitori loiali ai castelului știu cine e adevăratul tată al tripleților, și că Daemon e adevăratul moștenitor.
- Dragonii ei sunt încă pui! adăugă Aemon.
- Și în câțiva ani va putea cuceri Westerosul cu ei, la fel ca Aegon Cuceritorul.
- Nici măcar nu are o oaste! Tu ai în jur de 2000 de soldați, iar cu Compania de Aur vei sări de 12 000! îi zisă Harry lui Daemon.
- Nu trebuie să o subestimăm pe prințesă. Să nu uităm că peste noapte, de la un nimeni a ajuns să aibă 100 000 de Dothraki.
- Și să nu uităm că tot peste noapte a redevenit un nimeni! adăugă Rhaenyra.
- Daenerys e foarte influentă. A câștigat inimile multor oameni și ceva îmi spune că le va mai câștiga și pe ale multor altora. Trebuie să scăpăm de ea.
- Dar e mătușa noastră! protestă Aemon.
- Să-ți aduc aminre că mătușa ta a stat și a privit execuția tatălui vostru fără să ridice un deget? Putea opri totul, dar nu a făcut-o, deoarece dacă el nu mai e, acum ea e adevăratul moștenitor în mintea ei. Dacă ar afla că voi sunteți fii lui Viserys și îi stați în cale, v-ar omorî și pe voi fără să clipească! ridică unchiul lor tonul la Aemon.
- Să nu uităm că din cauza ta mama nu e aici, dar asta nu înseamnă că trebuie să scăpăm de tine! murmură Aegon.
Daemon vru să mai zică ceva, dar ușa sălii se deschise. În încăpere intră o fată cu părul auriu-argintiu și ochii violet ce se asemăna cu Riserya, doar că avea o rochie vernil decoltată, brodată cu căluți de mare argintii.
Daemon rămasă confuz și șocat preț de câteva secunde.- Laena? întrebă el uimit.
- Auch...Asta a durut, vere! zisă ea chicotind și punând mâna la piept teatral. Știu că a trecut mult și mă asemăn cu sora mea, dar chiar așa mult m-am schimbat? întrebă fata.
- Daena? întrebă și mai uimit.
- Chiar eu! zisă zâmbind.
- Ce cauți aici? Ți-am zis să mă aștepți acasă, la Driftmark! o certă Rhaenyra.
- Dar îmi era dor de verișorul meu! zisă venind să-l ia pe Daemon în brațe. Și de nepoții mei! adăugă ciufulindu-i părul lui Viserys.
- Daena, suntem într-o ședință importantă! zisă Rhaenyra.
- E în regulă mătușă, oricum trebuia să luăm o pauză! zisă Daemon oftând.
- Lucerya se va bucura să te revadă! îi zisă Viserys zâmbind mătuși sale.
- Și eu abia aștept să o revăd. Îmi era dor de ea, dar nu vă faceți griji, vom avea timp să povestim tot și să facem o mulțime de lucruri împreună, pentru că rămân aici! zisă Daena zâmbind și toți rămasără uimiți.
- Cum adică rămâi aici? întrebă Rhaenyra nervoasă.
- La Drifttmark nu am ce face. Îi știu pe toți de acolo și m-am plictisit de ei. Aici în Crownlands, pe continent, e lume nouă! Cine știe, poate găsesc vreun Lord pe placul meu!
- Dacă mama ta e de acord, nu văd de ce nu! zisă Daemon.
- Numai dacă promiți că-ți vei găsi pe cineva cu care să te căsătorești! spusă Rhaenyra serioasă.
- Promit! făgădui Daena cu mâna pe inimă.
- Atunci, bine ai venit pe continent, Daena Velaryon! zisă Daemon zâmbind.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...