Riserya

27 4 63
                                    

  

   După visul...sau viziunea aceea, Riserya se trezi în aceeași cameră în care se aflase, cu umbra în fața ei.

    - Deci să înțeleg că dacă Laena nu ar fi murit, Viserys ar fi trăit, nu aș mai fi avut fetele, ci doi copii cu Viserys. Tripletii mei ar fi murit, Daemon mi-ar fi ucis soțul și i-ar fi luat tronul?

  - Exact! Primii născuți, niște creaturi însetate de putere, oftă Naelys dramatic.

  - Nu te cred!

  - Poftim? întrebă Naelys surprinsă.

  - Nu te cred. De unde știu că asta ar fi fost într-adevăr o realitate, sau o variantă creată de tine ca să mă întorci împotriva fratelui meu?

  - Vrei să spui că nu-l vezi pe Daemon făcând asta? întrebă Naelys mijindu-și ochii.

  - Nu! Îl văd făcând asta! Dar nu o văd pe Laena să-i permită să facă asta. Nu ai cunoscut-o pe cumnata mea, Laena. Ea nu era așa. Nu ar fi mândră de crimele lui Daemon, niciodată...

  Umbra lui Naelys se încruntă în fața ei.

  - Presupun că nu mai vrei să vezi și celelalte variante.

  - Nu, vreau doar să-mi spui, cum crezi că ar fi fost.

  - Dacă Blackfyreii ar fi domnit? Ar fi dispărut Targaryenii, iar tu și fratele tău v-ați fi născut în capitală. Cele 7 regate ar fi dus-o destul de bine, s-ar fi putut și mai rău, de exemplu domnia lui Mad King. "Burn them all", ahhh! Mi-a plăcut să-i șoptesc cuvintele astea în ureche. Păcat că Jaime Lannister l-a ucis înainte să ardă capitala...

  - Ce vrei să spui? întrebă Riserya șocată.

  - Eu eram vocea nebuniei din capul lui Aerys Targaryen. Nu știi că Targaryenii sunt rude foarte îndepărtate cu Miretoma? Mai îndepărtate decât cu Blackfyreii cu mult. Când încă exista Valyria, o Miretoma a fost căsătorită cu un lord Targaryen. Asta a fost chiar și înainte să mă nasc eu. Chiar și așa, am un strop de sânge comun cu ei, o genă. Nu am putut să-l posedez pe Aerys, cum am putut cu tine, dar de șoptit, tot am putut să-i șoptesc, zisă Naelys rânjind.

  - Ești un momstru!

  - Ha! Un monstru? Dacă Aerys nu ar fi "înnebunit", nu ar mai fi fost rebeliunea și ți-ar fi descoperit dragonul. Ți l-ar fi luat pe Balerion și ți-ar fi ucis familia. Ai fi vrut asta? Dacă tatăl vostru îl păstra pe Lucien în preajmă, nu l-ai mai fi cunoscut pe Viserys și nu ai mai fi avut tripleții, ceea ce înseamnă minus trei dragoni. Și multe altele. Nu ați mai fi fost aici, dacă nu vă aranjam eu un pic terenul.

  Riserya simțea cum îi clocotea sângele de nervi. Toate relele care se abătuseră asupra ei și a familiei ei fuseseră cauzate de Naelys.
  Va plăti...va plăti pentru asta...

   - O să te omor pentru asta! mârâi Riserya printre dinți și-și strânsă pumnii de nervi.

  - Cum să mă omori? Sunt deja moartă! râsă Naelys.

  Riserya luă primul lucru care-l găsi și-l aruncă în entietatea din fața ei, țipând.

  - Sunt o parte din tine...Niciodată nu vei scăpa de mine! rânji umbra înainte să dispară.

  - LASĂ-MĂ ÎN PACE! VREAU DOAR SĂ-MI TRĂIESC ULTIMII ANI ÎN PACE ȘI LINIȘTE CU FAMILIA MEA! strigă Riserya cu lacrimi în ochi și își trăgea părul din cap.

  "Trebuia să-ți asculți bunica și fratele. Dar stai calmă, pe tine nu te voi ucide. Semeni prea mult cu mine!" auzi Riserya vocea sumbră a lui Naelys în capul ei.

  - LASĂ-MĂ ÎN PACEEE! strigă ea răsturnând masa cu harul războiului.

  - Riserya...? îl auzi pe Daemon.

  De cât timp e acolo? Cred că mă crede nebună...gândi ea.

  - Scuze...eu...se bâlbâi ea.

  - E ok! o întrerupsă el. Voiam să-ți zic că au venit Daena și Krista pe la noi.

  - Krista? pronunță ea în scârbă numele surorii ei.

  - Mda...Încercați să nu vă omorâți una pe alta. Apropo, ai un vizitator! zisă el zâmbind ușor.

  - Vizitator? Cine? întrebă Ris, iar când Daemon se dădu din dreptul ușii, intră vânătorul cu păr alb și ochi de pisică.

  - GERALT! strigă ea și fugi să-l ia în brațe. Nu credeam că o să mă mai vizitezi! zisă ea zâmbind.

  - Aveam puțin timp liber, așa că am zis să-mi vizitez valonqarul, zisă el ridicând din umeri, iar Daemon tuși fals.

  - Tu nu ai planuri malefice și strategii de făcut? întrebă Riserya ridicând dintr-o sprânceană.

  - De fapt, am! Se pare că avem un văr pretendent la tron. Mă duc să mă ocup de el! zisă Daemon rânjind și plecă.

  - Văr? întrebă ea confuză. Lasă, îl întreb după ce voia să spuna cu asta. Tu cum o mai duci? îl întrebă Riserya.

  - Sincer...nu prea bine. Nu prea mai găsesc monștrii. Nu am obținut multe infirmații din autopsia wightului capturat și nu prea mai am misiuni. Mă întrebam dacă mi-ai putea găsi una.

  Riserya voia să-i spună că nu are nicio misiune pentru el, dar în clipa aceea avu o scurtă viziune sumbră, și atunci își dădu seama că-i putea da o misiune.

  - De fapt, cred că am! zisă ea zâmbind.

  - Ascult.

  - Te-ar interesa să salvezi o prințesă?

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum