Trecuseră câteva săptămâni bune de la moartea lui Khal Drogo, iar khalasarul lui Daenerys mergea prin deșerturile roșii de ceva timp și începuseră să rămână fără mâncare și apă. Dany încercă să-și hrănească unul dintre puii de dragon cu carne crudă, dar acesta refuză, așa că-l pusă în cușcă lângă ceilalți doi.
- Nu vom mai rezista mult în timpul ăsta, khaleesi! se văietă Irri.
- Vom reuși! îi zisă zâmbindu-i încrezător, apoi ajunsă lângă Ser Jorah.
- Ai mai aflat ceva despre Casa Blackfyre?
- Au ajuns în Westeros și au redevenit lorzi după ce i-au predat lui Robert trupul fratelui tău.
- Și cică Riserya îl iubea. S-au folosit de moartea lui ca să ajungă în Westeros... Altceva?
- Nu se știe din ce motive, dar la scurt timp după nașterea ultimului copil, Daemon a alungat-o pe Riserya și a anulat căsătoria cu aceasta.
- Ce crezi că a făcut atât de rău încât să anuleze căsătoria? Poate că nu era copilul lui?
- Puțin probabil. Daemon Blackfyre a plătit o avere ca să-i cumpere fetei un ou de dragon, iar acesta a eclozat. E o Blackfyre garantat.
- Câți dragoni au ei?
- Șapte, printre care se zvonește că unul ar fi de gheață.
- Dragon de gheață?
- Niște creaturi mitice care se zice că sunt mult mai mari și mai frumoși ca dragonii valyrieni și sunt făcuți din gheață. Când zboară, îngheață pământurile în urma lor și lasă un strat subțire de zăpadă. Respirația lor e rece, poate îngheța orice și se spune că nimeni nu a mai călărit vreodată un dragon de gheață. Toți cei care au încercat și-au găsit sfârșitul. În plus, dragonii de gheață sunt doar legende, nimeni nu a văzut vreodată unul, și chiar și așa, nu ar rezista la sud de Zid vara, au nevoie de frig și gheață.
- Cu sau fără dragon de gheață, trebuie să distrug Casa Blackfyre!
- De 100 de ani Targaryenii au încercat să scape de Blackfyrei și invers, dar nu au reușit. Poate că nu asta e soluția, poate că cele două Case ar trebui să se alieze.
- Nu vreau să aud de vreo alianță cu cei care mi-au ucis soțul și copilul.
- Dar poate Daemon, Riserya și copiii lor nu sunt singurii Blackfyrei, khaleesi. Imaginează-ți reacția celor doi când te-ar vedea pe Tronul de Fier, cu un Blackfyre alături de tine. Altul înafară de ei.
- Nu! Nu vreau să mai aud de vreun Blackfyre! O să-i ucid pe toți! Pentru tot ce mi-au făcut mie și strămoșilor mei! zisă ea rece.
- Sunt și Blackfyrei inocenți, khaleesi...
- De ce le tot iei apărarea?
- Nu le iau apărarea, încerc să te conving să faci ceea ce e corect.
Daenerys nu știa ce să mai facă, era confuză. Îi ura pe Blackfyrei din cauza Riseryei, care le dăduse viața peste cap ei și fratelui ei. Inițial îi luase apărarea în fața lui, pentru că era o fetiță naivă și crezuse că Riserya fusese cea bună, dar nu era așa. Acum realizează că toate relele au început să i se întâmple de când apăruse ea în viața lor.
Viserys la început se distanțase de ea ca să petreacă timp cu Riserya, apoi după ce i-a gonit din Tyrosh, după ce i-a trădat, fratele ei se schimbase mult, începuse să devină mai rău și mai violent cu ea. În cele din urmă, nu știa ce s-a întâmplat între ei doi, dar s-au împăcat, iar lucrurile începuseră să meargă bine pentru o vreme, asta până când Riserya și familia ei au părăsit orașul în care se aflaseră ea și fratele ei și se întorseseră în Tyrosh. Îi părăsise din nou, iar fratele ei devenise mai rău. Tot ce voia, era să meargă cât mai des în Tyrosh la Riserya, iar de când "iubita lui" a avut tripleții, a fost și mai rău cu ea. Își vărsa toată furia pe faptul că Riserya era soția lui Daemon, ci nu a lui, și că îi făcuse moștenitori fratelui ei, ci nu lui, încât nu-i mai păsa de sora lui mai mică. Îi păsa doar de Tronul de Fier, să ajungă rege și de coroana lui de aur...
Atunci era prea mică, dar acum realiza: Riserya a fost răul din viața ei, și încă era. În loc să se bucure că avea trei dragoni, că readusese aceste creaturi magice care au fost dispărute până în urmă cu câțiva ani, că însfârșit avea un avantaj, o armă, că avea și ea copiii ei, Riserya era cu câțiva pași înaintea ei. Avea un dragon de la câteva zile de când se născuse, iar acum ajunsese să aibă șapte, avea tripleți, un semn al fertilități, un lucru foarte rar. Trăise pe picior mare, nu stătea cu teama că ar fi putut fi ucisă, avusese iubirea fratelui ei, chiar și pe a lui Viserys! Îi luase fratele, i-a ucis soțul și copilul. Din cauza ei acum era singură și stearpă... O ura pe vrăjitoarea aia... Și totuși, era conștientă că bieții ei copiii nu erau vinovați cu nimic și că nu putea să-i ucidă fără motiv, ar fi fost un monstru dacă ar fi făcut asta. Trebuia să o ucidă pe Riserya, și avea să se gândească la asta după ce găsea un adăpost pentru ea și oamenii ei.
Au mai mers câteva zile în deșert, până au ajuns în Qarth. A durat ceva până să-i convingă să o primească pe ea și oamenii ei, dar până la urmă a reușit. Măcar acum aveau un adăpost și erau în siguranță...
Întrebare: Dacă ar fi să puteți salva un singur personaj din cartea asta, pe cine ați alege?
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...