Acest capitol va mai fi actualizat pe parcurs.Aenar Blackfyre a fost un oracol, Rhaenys naturalistă și vrăjitoare, iar Rhaenyra elementală.
Aenar trebuia să se căsătorească cu Rhaenyra și Rhaenys cu Lucerys Velaryon, dar Aenar a ales-o pe Rhaenys, așa că Xiaena a dat-o pe Rhaenyra Lordului Velaryon.
Înainte de căsătorie, Xiaena a legat harul Rhaenyrei.
Rhaenys avea ca familiar o shadowcat pe nume Kyara.
Aenar era foarte bun prieten cu Tywin și Aerys.
Aenar și Aerys s-au certat după ce Aerys i-a cerut lui Aenar să-l lase să se căsătorească cu ambele lui surori.
Joseph a iubit-o pe Rhaenyra.
După nașterea Riseryei, Aerys i-a propus de mai multe ori lui Aenar o logodnă între ea și Viserys. Aenar a refuzat de fiecare dată.
Tywin l-a avertizat pe Aenar de planurile lui Robert de a scăpa de Blackfyre-ii și l-a sfătuit să plece în Tyrosh.
Rhaenyra nu și-a iertat niciodată frații și mama pentru ce i-au făcut.
Olenna și Xiaena au fost prietene foarte bune.
Xiaena a fost maestră a șoptitorilor pe vremea lui Jaehaerys al II-lea și Aerys al II-lea.
Olenna a ales coafură de nuntă a lui Margaery după modul în care își ținea Xiaena părul.
După ce a murit Vissena, Xiaena a avut grijă de Joseph ca de fiul ei.
După Daemon Blackfyre, Xiaena nu a mai fost vreodată cu alt bărbat.
Rhaenys și Aenar au decis să-și piardă copiii, ca mama lor să nu moară. După ce Xiaena a aflat asta, i-a împiedicat să o mai facă. De aceea deși Aenar și Rhaenys erau împreună de la 16, respectiv 14 ani, l-au făcut pe Daemon atât de târziu.
Rhaenyra făcuse și ea același lucru, de vreme ce Lucerys deja avea un moștenitor, pe Monford.
Aenar și Rhaenys au iubit-o pe Xiaena, în timp ce Rhaenyra doar o admira sau idolatriza.
Xiaena se folosea de vipere ca să afle imformații.
Familiarul ei era o iapă dornishiană argintie pe nume Kalys.
Xiaena a găsit 3 ouă de dragon care erau ale lui Silverwing: unul negru (Balerion), unul albastru (Tessarion) și unul argintiu. Plănuia să le țină pentru cei trei copii ai ei, dar când lumea intrase la bănuieli, a oferit oul argintiu în dar regelui Jaehaerys în semn de bunăvoință, în timp ce pe cel albastru l-a vândut în Essos pentru o sumă foarte mare ca să-și poată construi propriul castel și pe cel negru l-a păstrat în secret.Xiaena a construit Dragoncoast. A modelat piatra neagră cu ajutorul magiei ei.
Dragoncoast e un castel blestemat. Oricine îl ia în stăpânire în afară de descendenții Xiaenei moare. După Rebeliunea lui Robert mulți au primit Coasta Dragonului sub stăpânire, și toți au avut parte de morți stranii la scurt timp.
Naelys are puteri separate de zeița cu cinci fețe. Nu depinde de ea ca să poată învia oamenii.
Se presupune că ar fi existat supraviețuitori cu sânge de Soreyn după Doom și că undeva, cineva, ar putea avea puterea sau sângele lor.
Sothirys și Aelirya sunt cei care au încercat să o oprească pe Naelys din a provoca Doom-ul, dar nici măcar împreună nu au fost suficient de puternici.
Aaravos stăpânește toate tipurile de magie, și asta aproape, sau dacă nu chiar, la potențialul maxim. Era considerat aproape invincibil când trăia în Valyria. Nimeni nu știe de ce nu a încercat să împiedice Doom-ul.
Descendenții Miretoma au fost copiii lui Sothirys și Aessy.
În fiecare generație de Miretoma există cel puțin o pereche de gemeni, sau mai rar tripleți.
În Valyria se spune că Doom-ul încă domnește, și că dacă nu ești ucis de creaturile de acolo, vei lua vreo boală incurabilă dacă stai prea mult. Un Miretoma ar putea trăi în Valyria, de vreme ce Doom-ul a fost blestemul lor.
Astea sunt informații pe care nu am apucat să le inserez prin capitole. Voi mai actualiza și pe parcurs ca să nu dau spoilere.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...