Daenerys

55 10 22
                                    


  Pentru a putea strânge fonduri ca să angajeze navele necesare pentru a ajunge în Westeros, Drogo și-a condus khalasarul său în ținuturile lui Lhazar. Ei au început să ia pradă și sclavi pe care îi pot vinde.

  Daenerys este înspăimântată de modul în care Dothraki îi tratează pe prizonierii lor, în special femeile, și vrea să le ofere un tratament mai bun. A văzut niște femei care erau ținute într-un țarc și pe unul din oamenii lui Drogo care voia să o ia pe una dintre ele ca să o violeze.

  - Du-te și zi-i să se opreasca! îi ordonă ea lui Jorah.

  - Khaleesi, ca să putem ajunge în Westeros, trebuie să castige și ei ceva, îi zisa Jorah.

  - Fă ce ți-am spus! îi ordonă ea, iar cavalerul se dusă și îl opri pe dothraki.

  - Nu va rămâne așa, Khaleesi! o amenință acesta înainte de a pleca fără prada lui.

  - Îți multumim, Khaleesi! îi zisă una dintre femei. Eu sunt Mirri Maz Duur, am fost preoteasă în satul meu!

  - Vrăjitoare! o corectă un dothraki.

  Daenerys le-a revendicat pe femei ca fiind ale ei ca să le poată proteja. Mai târziu, aceasta a fost chemată de Khal Drogo ca să dea explicații pentru ceea ce făcuse, iar când acesta a fost de partea soției sale, Khal Mago l-a provocat la lupta. Daenerys a privit totul cu sufletul la gura, dar Khal Drogo a scăpat doar cu o zgârietură.

  - Soarele meu, ai fost ranit! zisa ea mergând la acesta după ce l-a ucis pe Khal Mago.

  - E doar o zgârietură, o să-mi treacă! zisă el.

  - Dacă nu o tratezi se va infecta. Rana trebuie curățată și cusută! interveni Mirri Maz Duur.

  - Las-o să-ți trateze rana, te rog! se rugă Daenerys, iar Khal Drogo o lăsă pe vrăjitoare să-i îngrijească rana.

  Ce nu știau ei, era că vrăjitoarea fusese mituită de Daemon Blackfyre înainte ca ei să le prădeze satul. Pentru a răzbuna moartea lui Viserys, ea trebuia să-l otrăvească pe Khal Drogo cu otrava făcută de Aemon, iar Daemon i-a luat familia în Tyrosh și le-a oferit un cămin sigur, încă dinainte de atac. Vrăjitoarea își înmuiase mâinile în otrava toxicului înainte de a-i curăța rana Khalului. După spusele Lordului, otrava nu-l va ucide, dar îl va distruge încetul cu încetul, până ce mărețul Khal va ajunge să fie inert ca o legumă, incapabil de a-și mai mișca vreun mușchi al corpului. Nu exista leac la această otravă nicăieri în lume, sau poate că exista, dar formula era numai în mintea lui Aemon, nicăieri altundeva.

  A durat câteva zile, iar primul efect a apărut: Khal Drogo a căzut de pe calul său. "Un Khal care nu poate călări, nu este Khal.", însă, Khalasarul a luat o pauză, sperând că , Kalul lor își va reveni. Vrăjitoarea "l-a consultat" pe khal la rugămințile lui Daenerys.

  - Se va face bine? întrebă ea.

  - Îmi pare rău, khaleesi, dar nu va mai rezista până maine dimineață.

- Tu i-ai facut ceva, vrajitoareo! se răsti un dothraki la ea.

  - Trebuie să mai existe o cale... Poate...ceva magic? întrebă Daenerys.

- Viața trebie plătită cu viață, khaleesi.

 - Doar...nu vrei să spui...

  - Nu khaleesi, nu te voi sacrifica pe tine sau pe copil. Aduce-ți-mi calul lui.

  Au adus calul în cort, iar vrăjitoarea i-a tăiat bereghata, sângele calului sărind pe Khal Drogo, pe mâinile ei și pe fața lui Daenerys.

  - Trebuie să iasă toată lumea din cort și nimeni nu trebuie să intre până nu termin. În seara asta vor dansa morții.

  Khaleesi a ieșit amețită din cort, și mai mulți dothraki o așteptau, Qotho fiind furios:

  - Ai pus-o pe vrăjitoarea aia să facă farmece!

  - Am făcut asta ca să-l salvez pe Khal Drogo.

  - Nu, asta îl va ucide! De la început vrăjitoarea i-a făcut rău! a zis el și a împins-o pe Daenerys, aceasta căzând pe burta și începând să scâncească de durere:

  - Copilul...zisa ea punându-și mâinile pe burtă.

   După ce l-a ucis pe Qotho, Ser Jorah a luat-o pe sus și a dus-o în cort, iar fata a leșinat.

  Când s-a trezit, burta ei era vizibil mai mică, semn că pruncul se născuse. A chemat pe cineva să-i spună ce s-a întâmplat, și a aflat că fiul ei se născuse mort, iar Khal Drogo trăia, dar nu putea să-și miște decât ochii. A vorbit cu vrăjitoarea, iar aceasta i-a zis că făcuse toate astea ca să se răzbune pentru ce au făcut dothraki satului ei. Oricât a încercat Daenerys să o convingă să-i spună cine a pus-o să facă asta, vrăjitoarea a negat faptul că ar exista cineva în spatele ei. Totuși, Daenerys era sigură că Riserya a făcut asta ca să se răzbune pe faptul că nu a oprit uciderea lui Viserys, dar chiar și așa, Riserya i-a ucis și fiul, și pentru asta va plăti...cu foc si sange.

  Dupa moartea lui Drogo, khalasarul ei a rămas atât de mic, încât nu mai putea fi numit "khalasar". I-a pus pe cei care au rămas să lege vrăjitoarea de rugul pe care urma să fie ars și Khal Drogo, a așezat ouăle de dragon pe rug, apoi a dat foc rugului. Când focul s-a făcut suficient de mare, a pășit în el. Toți oamenii ei se temeau că din ea nu va mai rămâne decât cenușă, dar chiar și așa, au așteptat-o până s-a stins focul.
  După ce focul s-a stins și nu a mai rămas decât scrum, Daenerys s-a ridicat, fiind acoperită doar de cenușă și având pe ea trei pui de dragon: unul negru, unul verde și unul crem.

  Puțin mai încolo, după ce Daenerys și-a luat niște haine noi, s-a dus la Jorah:

  - Ai avut dreptate în privință cu Riserya Blackfyre, Ser Jorah. Mi-a ucis soțul și copilul și nu o voi ierta pentru asta. Va plăti cu foc și sânge pentru ce mi-a făcut. Acum, că am și eu trei dragoni, putem începe Dansul Dragonilor...

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum