Se afla într-un vis, știa asta. Era unul din visele pe care i le arăta Naelys. Era în Valyria, în corpul lui Naelys. Capul o durea îngrozitor de la atâta plâns, ochii îi ardeau de la atâtea lacrimi, iar gâtul o durea de la suspine. Stătea cu mâinile în cap și ca în fiecare viziune din trecutul lui Naelys nu înțelegea prea multe. Tot ce știa era că simțea tristețea și dezamăgirea lui Naelys, se simțea trădată: de familie, de prieteni, de strămoși, de iubit...de toată lumea. Îi simțea disperarea și ura, îi simțea furia...Îi simțea setea de sânge...Apoi se trezi.
Niciodată nu-mi arăți ce se întâmplă, ce ai pățit...gândi Riserya.
"De parcă ți-ar păsa...nimănui nu-i pasă. Toți mă cred o nebună, dar nu înțeleg că sentimentele ne împing la nebunie. Știi ce am simțit, știi cum mă simțeam, tu...ce ai fi făcut în locul meu...celor care te-au făcut să te simți așa?" o întrebă în gând vocea demonică a lui Naelys.
Nu știu...depinde de cât țineam la ei...Dacă erau parte din familie...
"Familie? o întrerupsă Naelys. Vărul meu a fost parte din familie, și din cauza lui fratele meu geamăn, Aenys, a murit. Primul născut e binevuvântat cu cinci haruri se zice, al doilea născut în aceeași zi cu primul e blestemat cu cinci haruri și nebunie... Iar al treilea e blestemat cu cinci haruri și moarte. Sothirys i-a furat viața lui Aenys. Eu ar fi trebuit să fiu prima din generație, și Aenys al doilea...dar vărul meu a decis să se nască prematur...la 7 luni...în aceeași zi cu noi...cu o oră înaintea mea. Aceea oră blestemată mi-a furat tot: respectul celorlalți, statutul, puterea, și cel mai important, viața fratelui meu."
Nu știam că ai avut un frate...
"Am avut...încă de la naștere Aenys a fost slab și bolnăvicios...doi cu cinci haruri mai pot trăi în același timp, dar trei...niciodată. Aenys a murit la 3 ani. Încă îmi aduc aminte...Fratele meu era doar piele și os, nici nu se mai putea ține pe picioare. Avea pielea gri, ochii violet îi deveniseră albi și părul îi cădea din cap...arăta exact ca un mort...până a murit."
Îmi pare rău...
"Părerile de rău nu ajută cu nimic! Nu-mi vor readuce persoanele iubite la viață. Uneori îmi place să mă duc în realitățile alternative, să văd cum ar fi fost viața mea dacă nu se întâmplau anumite lucruri. În una din ele eram regină...Regină peste Essos și Westeros, peste cetățile ruinate din Sothoryos, peste toată lumea."
Poți crea realități alternative? se gândi Riserya cu speranță.
"Nu le creez, călătoresc în ele. Sunt mult mai puternică decât crezi, pui de dragon."
Nu sunt pui de dragon, sunt un dragon!
Naelys râsă la auzul gândurilor ei, iar în timp ce râdea, umbra Riseryei se materializa, până luă forma vrăjitoarei.
- Tu poți face asta? o întrebă vocea răgușită a lui Naelys.
- N...nu..
- Vezi...Poate că ești un dragon, dar comparativ cu mine, ești doar un pui amărât de dragon. Eu sunt Regina Morții, Regina Magiei, Regina Dragonilori, și aș fi putut fi și Regina Valyriei, dacă eu aș fi condus familia Miretoma. Familia noastră ar fi stăpânit lumea! zisă umbra lui Naelys mândră.
- Dacă ești atât de puternică, cum se face că Regina Morții nu poate scăpa de moarte?
- Nu mă subestima...murmură Naelys.
- De ce? Ai nevoie de mine ca să trăiești, nu ești atât de puternică, recunoaște!
- Aș putea să te ucid și să trăiesc prin corpul tău dacă aș vrea. Ți-aș lua trupul și aș putea trăi sub înfățișarea ta, sau să mă schimb în a mea, dacă aș vrea asta! se răsti ea.
- Și...de ce nu o faci?
- Nu știu...Îmi amintești de mine...Ai potențial ca mine, ai un iubit mort, ca mine, ai un frate pe care-l iubești, și o soră pe care o urăști, ca mine...
- Nu știam că ai avut o soră.- Nici nu trebuie să știi! E o trădătoare! Nu merită să-i pronunț numele!
- Și iubitul?
- Alt trădător!
- Pentru tine toți sunt trădători? întrebă Riserya, dar Naelys nu zisă nimic. Uneori...continuă ea după o scurtă pauză de tăcere. Mă întreb cum ar fi arătat viața mea dacă ar fi trăit Viserys...Sau Laena...Dacă Rebeliunea lui Robert n-ar mai fi avut loc, sau dacă Blackfyre-ii ar fi fost pe tronul de fier...
Umbra lui Naelys o privi cum nu o mai privise niciodată, o privire neobișnuită pentru ea, ce părea să fie compasiune.
- Vrei să vezi? Cum ar fi fost viața ta în alte circumstanțe?
- Da, chiar vreau.
Umbra se distorsionă, se transformă într-un nor întunecat ce o înconjură pe Riserya și o făcu să adoarmă ducând-o într-un vis...O altă realitate...
Va urma o serie de capitole speciale care vor arăta cum ar fi fost lumea dacă anumite evenimente și morți nu ar fi avut loc :))) Și cu ocazia zilei Laenei, voi încerca să pun azi și un C.S dacă ea n-ar fi murit. La mulți ani celei mai bune regine pe care ar fi putut-o avea Westerosul 💖💖💖
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...