Daemon Targaryen

58 4 37
                                    

 

  Mama lor, cu el și frații săi și Lucerya zburaseră spre Nord, ajungând deja la Castle Black. Le fusese greu să le convingă pe Rohanne și Shannara să nu vină cu ei și pe Lucien să rămână cu ele. El ar fi vrut ca și Lucerya să fi rămas acasă, dar au fost toți de acord că dragonul ei de gheață avea nevoie neapărat să meargă puțin într-un loc mai rece.

  Dragonii i-au lăsat să aștepte după Zid, în timp ce ei aveau să înnopteze la castel. Era deja târziu și cine știe cât aveau să stea după Zid, așa că o masa caldă și un pat bun nu le strica.

  - Oare ce o vrea Xiaena să facem cu corbul ăla cu trei ochi? întrebă Aegon mâncând o bucată de carne.

  - Nu crezi că vorbești cam tare? îl întrebă Daemon.

  - Ba da. Nu mai fi așa paranoic. Suntem în Rondul de Noapte, iar Rondul nu e loial nimănui, slujește doar oamenii din regat. În plus, poate ne ajută cineva care o știi! ridică Aeg din umeri rozând ultimele rămășițe de pe coastă.

  - Ai cam prea multă încredere în oameni... murmură Aemon.

  - Tăceți! le zisă mama lor când un bărbat gras din Rond se apropie de ei și se așeză la masa lor.

  - Sunteți aici să-l căutați pe Corbul cu Trei Ochi? îi întrebă el în șoaptă și toți patru se uitară urât la Aegon.

  Acesta oftă, își dădu ochii peste cap și se așeză mai bine.

  - Da, știi unde-l putem găsi?

  Foarte discret, frate...

  - Păi...Depinde ce vreți de la el! zisă bărbatul înclinând din cap.

  - Aaa! Deci știi unde e! conchisă Aegon și îi privi superior pe restul.

  Hai! Dă-te mare acum c-ai avut dreptate...

  - Ăăămmm...Nu prea, zisă bărbatul și Aegon se încruntă.

  Mai ai dreptate acum? gândi Daemon abținându-se cu greu să nu râdă.

  - Uite cum facem. Ne spui unde e, iar noi nu vă creăm probleme, da? zisă Aegon scoțându-și pumnalul.

  - Fiul meu glumește! sări mama lor. Scuzați-l pe Aegon. E mai impulsiv și e obosit după drum.

  - Ooo...e în regulă...zisă bărbatul puțin speriat.

  - Cum te numești? îl întrebă Aemon.

  - Sam...Samwell Tarlly.

  - Eu sunt Aemon Blackfyre, ea e mama mea Riserya, frații mei Daemon și Aegon și sora mea Lucerya.

  - Aemon? Ca pe maester Aemon? întrebă Sam.

  - Maester Aemon mai trăiește? îl întrebă mama lor surprinsă.

  - Da, dar nu mai poate vedea. A orbit cu mult înainte ca eu să mă înrolez.

  - Îl putem vedea? întrebă ea rugătoare.

  Ce o vrea mama să vorbească cu un maester bătrân? Ooo, îmi aduc aminte acum..Maester Aemon e un Targaryen!

  - Păi...cred că e în regulă. Veniți cu mine! îi chemă el.

  Îl urmară pe Samwell Tarly până ajunsără într-o cameră unde pe un pat se afla un bătrân cocoșat cu ochii gri din cauza bătrâneții.

  - Sam? Tu ești? întrebă bătrânul cu vocea tremurată.

  - Da, maester. Cei care au venit la castel au vrut să vorbească cu tine.

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum