Era cu Syrax pe cer când a văzut că soldații mătușii sale au îndreptat armele spre mama sa și s-au dus după fratele lui. Cei trei dragoni s-au repezit asupra lui Balerion, mușcându-l, zgâriindu-l și ținându-l la pământ cât niște oameni veneau cu lanțuri să-l lege. Mama lor rămăsese blocată, iar fratele lui și cu puținii lor oameni încercau să le țină față Nepătaților. Balerion era ținut la pământ de dragoni, iar el cu Aemon erau singurii care mai puteau interveni.
Dar Syrax și Sunryse sunt mai mici. Nu sunt dragoni de luptă, sunt mai mult hăitași...Sunryse e o idee mai rapidă decât Syrax...poate...
Aegon o îndemnă pe Syrax să coboare în picaj spre Est, iar în timp ce se îndrepta spre Aemon, acoperiră vreo 5 - 7 corăbii cu flăcări verzi.
Desigur, începuseră să tragă cu săgeți și scorpioni spre ei, dar Syrax era prea rapidă pentru scorpionii lor. Avea de gând, dacă întradevăr nu mai era altă soluție, să facă flota mătușii sale la fel cum o făcuseră Lannisterii pe a lui Stannis în Golful Apei Negre: un iad verde.
- Aegon, ce ar trebui să facem? întrebă Aemon, privind îngrijorat spre Balerion, mama și fratele lor.
- Mă ocup eu de mătușa noastră, dar Sunryse e cea mai rapidă. Trebuie să zbori spre Coasta Dragonului. Avem nevoie de Tessarion și Frozenfyre, și fiecare om care poate lupta! Dacă i-ai găsi și pe Viserys cu Aurion, împreună cu Young Griff și Compania de Aur, ar fi perfect.
- E imposibil, nu am ajunge la timp! Chiar dacă Sunryse ar mai avea energie să zboare până la Coasta Dragonului, nu ar mai avea să se și întoarcă. Ar putea veni doar Rohanne cu Lucerya la timp.
- Nu contează! Fă ce ți-am spus și pleacă de aici! zisă Aegon plecând de lângă Aemon și Sunryse.
El și Syrax coborâră iar într-un picaj, iar un scorpion trecu mult prea aproape de ei. Syrax își întinsă aripile, zburând spre corăbii, iar Aegon rosti cuvintele sale preferate.
- Syrax, Vallar Morghulis! zisă acesta rânjind, și dragonul său scuipă flăcări verzi strălucitoare ce cuprinsără corăbiile.
Nici nu apucau să întoarcă bine scorpionii spre ei, că Syrax a lui își schimba direcția, scăldând alte corăbii în flăcările ei verzi ca focul sălbatic.
O treime din flotă era acoperită de flăcările dragonului său, fiind un spectacol de lumini pe apă.
Aegon vru să o îndrepte pe Syrax spre Nord, ca să dea foc și la restul flotei, dar un scorpion zbură spre ei. Syrax îl evită cu ușurință, însă când o făcu, din altă direcție, o săgeată se înfipsă în coapsa lui Aegon. Acesta urlă de durere, iar Syrax i se alătură, deși ea nu era rănită.
Aceasta ateriză pe plajă, scuipând flăcări nervoasă spre orice soldat ce se apropia de ei. Abia apoi Aegon văzu că fratele său nu-l ascultase, și dăduse și el foc câtorva corăbii. Sunryse trecu în zbor deasupra lor și îi ajută, arzând și ea câțiva din oamenii care îi atacau. Apoi Aemon făcu cel mai nesăbuit lucru posibil: o dusă pe Sunryse înspre dragoni și-l atacă pe cel auriu.
Idiotul! Măcar dacă ar fi coborât de pe spatele dragonului!
Dragonul auriu se desprinsă din luptă și-și luă zborul nervos în urmărirea lui Aemon cu Sunryse.
După ce Aegon coborî din spatele ei, Syrax își luă zborul și ea spre dragonii ce-l țineau pe Balerion, atacându-l pe cel verde. La fel și de data aceasta, dragonul se desprinsă, urmărind-o pe Syrax.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...