Rohanne

56 5 64
                                    

 

  Rohanne se afla la Dragoncoast cu sora sa Lucerya. Lucy se descurca de minune în a conduce oamenii, părea să aibă asta în sânge.

  Când va ajunge regină ar putea concura chiar și cu Buna Regină Alysanne la bunătate! gândi Rohanne, mândră de sora ei mai mare.

  Maester Vallar îi adusă Luceryei o scrisoare, iar când aceasta o citi începu să țipe de durere și transformă masa și scrisoarea în stană de gheață, după care leșină.

  Lucien se dusă și o luă pe sus în brațe, deși probabil Lucerya era rece ca gheața în momentul ăsta.

- Ce scria în scrisoarea aceea? întrebă el încruntându-se.

  - Du-o pe Lady Lucerya în camera ei ca să-i dau niște lapte de mac...Vă voi spune acolo, my lord...zisă maester Vallar cu privirea în pământ.

  Membrii consiliului erau confuzi. Rohanne îl privi pe maester cu neîncredere. Sora ei nu era genul de persoană care să leșine din orice. Cel mai probabil se întâmplase ceva îngrozitor...

  Îi urmări pe Lucien și maester Vallar, spre camerele Luceryei. Când maesterul o văzu, se întoarsă spre ea.

  - Lady Rohanne, ar trebui să te duci în camera ta.

  - De ce? Ar trebui să știu ce se întâmplă! zisă fetița privindu-l de jos pe maester.

  - Astea nu sunt treburi pentru un copil, my lady.

  - Copil? Poate că oi fi eu un copil, dar cât timp sora mea mai mare nu poate conduce Coasta Dragonului, mie îmi revine sarcina asta. Sunt Rohanne Blackfyre, iar până își revine sora mea, eu conduc acest castel. Am dreptul să știu ce se întâmplă. Ce scria acolo de mi-a afectat atât de mult sora? întrebă Rohanne, fiind neînduplecată.

  Maester Vallar oftă, și îi făcu semn să-l urmeze spre camera Luceryei.

  Lucien îi întinsese sora în patul ei și o acoperise cu o pătură. Stătea lângă căpătâiul Luceryei și o privea îngrijorat, dar când ea și maester Vallar intrară în cameră își îndreptă atenția spre ei.

  Maesterul închisă ușa în urma sa, și oftă îndurerat.

- Ce se întâmplă? Ce scria acolo? întrebă Lucien ridicându-se în picioare.

  - Dacă vestea aceea a afectat-o atât de profund pe Lady Lucerya...Îmi e teamă de cum vă va afecta pe voi...

  - Maester Vallar, zisă Rohanne luându-i mâinile bărbatului în mânuțele ei, trebuie să ne spui! Altfel cum vom înțelege ce se întâmplă? Cum vom știi ce trebuie să facem?

  - Era o scrisoare de la Piatra Dragonului, zisă el cu privirea în pământ.

  - De la Riserya? întrebă Lucien.

  - Nu...de la Daenerys Targaryen.

  De ce ar trimite Daenerys Targaryen o scrisoare de la Piatra Dragonului, dacă acolo se află mama și frații mei?

  - Continuă...murmură Rohanne neliniștită. Ce scria acolo?

  - Daenerys Targaryen a pus Coasta Dragonului să plece genunchiul, să-i jure credință și să-și pună dragonii în slujba ei...Altfel cei de aici vor avea soarta Riseryei Blackfyre...vor fi mâncați de dragoni...

  Mâncați de dragoni? Nu...mama nu poate fi mâncată de dragoni. E naturalistă, e elementală. Nu poate fi moartă! gândi Rohanne cu ochii înlăcrimați.

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum