Desen mirobolant cu Daemon și Erin by -direwolf- thank you so much 😂😂😍😍😍🖤🖤🖤Krista venise în camera lui de dimineață, să-i spună că Aegon a respins-o.
- Vrei să-mi spui că nu poți seduce nici măcar un virgin? întrebă Daemon nervos.
- Am făcut tot ce am putut! Sigur e gay!
- Pff...Ești mai nefolositiare decât credeam...Dacă era gay, Daena nu-și petrecea toată noaptea în camera lui.
- Poftim? întrebă Krista uimită.
- Se pare că verișoara noastră a reușit să-l seducă cu o carafă de vin. Mai bine așa, decât nimeni, zisă Daemon și cineva bătu în ușă. Intră! strigă el și maester-ul intră agitat.
- My lord, o armată se apropie de Dragoncoast! Au jefuit Dragontown și au dat foc câmpiilor, îi dădu maester Vallar raportul lui Daemon.
- Cine ar îndrăzni să asedieze un castel apărat de 7 dragoni? strigă Daemon revoltat.
- Oamenii spun că pe flamuri ar fi cerbi și lupi și că ar fi conduși de o femeie, îi zisă maesterul și Daemon scrâșni din dinți.
Erin Baratheon...mă gândeam că va veni, dar nu credeam că ar fi atât de directă și nesăbuită.
- Mi-au rănit oamenii? Le-au făcut ceva locuitorilor din Dragontown?
- În mare nu. Doar ce-i care s-au împotrivit jafurilor au fost răniți sau uciși. Sunt mai puțin de 100 de civili uciși. Vin direct spre castel.
- Închideți porțile, trimiteți arcașii pe ziduri, zi-le copiilor și Riseryei să aibă dragoni pregătiți în caz că va trebui să luptăm. Dacă se opresc la porți și nu încearcă să treacă de ele, să nu-i atacați. E posibil să rezolvăm doar cu vorbele această neînțelegere...sper.
Dacă știam că Erin Baratheon îmi va ataca orașul și castelul, nu i-aș mai fi ascuns adevărul. Trebuia să ascult de Robb Stark și să-i spun lui Erin că e viu.
Daemon se dusă să-și îmbrace armura. Scutierul lui, Aerion, îl ajută să și-o pună și îi lustrui sabia.
- Aerion, rămâi aici, e prea periculos să vi cu mine pe ziduri! îi ordonă Daemon plecând.
- Nicigând, my lord! Sunt scutierul tău! Acolo unde ești tu, trebuie să fiu și eu! zisă băiatul urmându-l.
Aerion era un orfan din Dragontown. Ca majoritatea locuitorilor din micul oraș de lângă castel, el avea sânge de valyrian în vene. Avea doar 12 ani, dar era foarte curajos și îi era loial. În plus, era bun prieten cu Viserys și Daemon.
Băiatul mi-a devenit drag, nu vreau să pierd un scutier așa prețios, dar nici nu pot să-l oblig să rămână aici.
- Doar nu te îndepărta prea mult de mine, zisă Daemon dându-i o palmă ușor după ceafă.
- Am înțeles, my lord! zisă băiatul zâmbind.
Daemon o luă spre zidurile castelului urmat de scutierul său.
- Deschideți porțile, lăsați-ne să intrăm! auzi Daemon niște voci de jos.
- Ce se întâmplă aici? întrebă el apropiindu-se de parapetul de deasupra porții.
- My lord, bărbatul acesta susține că a fost trimis într-o misiune de sora dumneavoastră.
- Idioților, e vânătorul! Deschideți-i odată poarta aia blestemată! ordonă Daemon, iar soldații îl ascultară.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...