Media by -direwolf- 😂❤
- Ce vrei să spui prin faptul că mama ta are o fiică cu Daemon? îl întrebă tatăl său nervos.
- A fost un accident. S-au îmbătat și mama a rămas gravidă, dar ea încă suferă după tine și te iubește! încercă Daemon să-i explice.
- Când s-a întâmplat asta?
- Rohanne are 2 luni...
- Vrei să spui că a trecut aproape 1 an? Și de ce nu mi-ai zis până acum? strigă la el.
- Tocmai de reacția ta! Nu știam cum să-ți spun fără să te superi! Dar trebuia să o știi de la mine, pentru că dacă mama va mai ajunge aici probabil își va cere scuze de la tine și când ți-ar fi zis de ce, așa ai fi reacționat! A suferit destul după tine, nu am de gând să o mai văd cum suferă iar...
- Atât de mult a suferit după mine încât s-a culcat cu frate-so... Să-i ia naiba pe amândoi... murmură Viserys.
- Știi că nu e așa! Oricum nici tu nu ești un sfânt. Am văzut că te-ai îmbăiat cu fata aia din casele de plăceri din Lys!
- E-eu...încercă tatăl său să caute o scuză.
- Stai calm, nu-i voi spune mamei! zisă oftând. Dacă cumva va mai veni aici, îi vei spune că o iubești, că o ierți și să-și găsească pe altcineva cu care să fie fericită. Vei face asta dacă o iubești pe mama noastră...dacă ne iubești pe noi...
- Bine...
- Și îi vei spune să nu mai se întoarcă aici!
- Poftim? Nu!
- Este periculos să vină aici, să rămână prea mult. Aceste călători au consecințe...
- Tu ai pățit ceva? îl întrebă tatăl său vizibil îngrijorat.
- Nu, nu am nimic. Sunt bine! minți el. E datorită faptului că sunt un oracol puternic.
Altfel, acum aș fi fost mort...Și s-ar putea să fiu dacă mai rămân mult pe aici...
- Bine...Ar trebui să te întorci și tu! Zi-le fraților tăi că îmi e dor de ei! zisă tatăl său ciufulindu-i părul.
- Mă voi asigura că pe viitor le vei zice asta personal! Caut o metodă de aducere aici și a celor care nu au harul oracolului, și aproape am reușit!
- Să nu faci nimic periculos!
- Sunt pe jumătate Blackfyre. Am tendința să fac lucruri periculoase! zisă zâmbind malițios, apoi dispăru într-un nor negru și se trezi în patul său.
Se uită la ceas...A stat mai mult ca data trecută, iar acum nu-și simțea întregul braț drept. Abia îl putea mișca...
Trebuie să am mai multă grijă...Data viitoare când mă trezesc aș putea rămâne paralizat permanent...Sau mai rău, aș putea să nu mă mai trezesc niciodată...
- Daemon, Daemon! strigă Aemon luându-l în brațe.
- Lasă-l să respire! îi zisă Aegon dându-și ochii peste cap.
- Ai fost la tata, nu-i așa? Ce zicea? întrebă Aemon slăbind strânsoarea.
- Că îi e dor de voi și abia așteaptă să vă vadă! îi zisă Daemon zâmbind.
- Ai stat destul de mult pentru "îi e dor de voi"...zisă Aegon bănuitor. Nu ți-a mai zis nimic? Ai aflat ceva de mătușa Krista?
- Nu, nu am căutat în trecutul ei! zisă ridicându-se pe marginea patului.
- Și crezi că ai putea să cauți? E ceva ce nu-mi place la ea... În plus, unchiul Daemon i-a dat camera mamei noastre.
- Asta până e gata camera ei. Și de când a început să-ți pese ție așa mult de mama? întrebă Aemon încruntându-se.
- Nu-mi pasă! Doar că...Nu mi se pare normal! Te-a întrebat cineva ceva pe tine?
- Încetați! strigă Daemon la ei și se lăsă liniște.
- Când poți să aflii lucruri despre mătușa Krista? întrebă Aegon ca să spargă tăcerea apăsătoare.
- Nu prea curând...zisă încercând să-și miște mâna dreaptă care începea să-și revină ușor, ușor.
- Nici mie nu-mi place de ea, dar nu crezi că ești paranoic? întrebă Aemon.
- Într-un fel Aegon are dreptate. Prea a apărut așa brusc de nicăieri...De ce nu a venit până acum? De ce tocmai acum?
- Probabil aștepta momentul când mama nu era aici. Oamenii de rând cred că ea îl inflențează pe unchiul Daemon în luarea deciziilor! zisă Aemon.
- Așa e, dar e cea mai mare minciună. Noi știm prea bine că e invers! adăugă Aegon.
- Unchiul Daemon nu e manipulat, el manipulează. Nici măcar Viserys nu știe toate planurile lui...Nimeni nu le știe...murmură Daemon.
- Dar oamenii de rând nu știu asta, ei cred că mama îl manipulează și sigur de aceea Krista nu a venit până acum. Cruzimea și gelozia mamei sunt recunoscute. În plus, toată lumea crede că mama și unchiul sunt căsătoriți! le răspunsă Aemon
- Corecție: divorțați. Unchiul Daemon a zis că a divorțat de mama când a alungat-o! îl corectă Aegon.
- Un motiv în plus pentru care Krista a venit acum. Nu-i mai stă în cale sora mai mare și în același timp soția fratelui ei!
- Cum credeți că va reacționa mama când va afla de mătușa Krista? întrebă Aemon.
- Nici nu vreau să mă gândesc... murmură Aegon.
- Probabil că la început nu va fi prea încântată de idee, dar sigur va accepta situația. Nu e atât de îngrozitoare precum o cred "alții"! zisă Daemon privindu-l pe Aegon.
- Dacă Krista e o criminală sub acoperire va avea un motiv să o omoare, și știm că nu ar ezita!
- "Dacă" și în plus, e sora ei. O fi bastardă, dar e sora ei! Cum și Rohanne e sora noastră.
- Tu ai omorî-o pe Rohanne fără să eziți? întrebă Aemon.
- Dacă aș avea un motiv întemeiat, da!
- Minți! zisă Daemon ridicându-se din pat.
- Ba nu mint!
- Ba minți! O iubești pe Rohanne, la fel și pe mama, dar nu vrei să arăți asta. Nu înțeleg de ce. Ești mai încăpățânat decât mama și tata la un loc...
Aemon zâmbi în colțul gurii când îl văzu pe Aegon cum se înroșește de furie...sau rușine? Nu aveau de unde știi.
- Credeți ce vreți, mie nu-mi pasă! zisă el încercând să rămână indiferent și se lăsă pe un scaun, așezându-și un picior peste celălalt, stând cu mâinile strânse la sân, privind spre fereastră. Razele soarelui îi făceau ochii liliachii să lucească și părul argintiu să aibă reflexii de auriu.
Dintre noi trei Aegon seamănă cel mai mult cu tata...De aceea mamei îi e atât de greu să stea în preajma sa fără să se întristeze. Până și mie îmi e greu...
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...