Viserys

72 7 14
                                    

  Viserys mai rămasă să se plimbe singur prin grădini de vreme ce se certase cu  Riserya și Daemon.

  Când ajunsă în zona dragonilor, fiii lui se întorseseră cu dragonii de la vânătoare și îi duceau în bârloguri. Erau mai departe așa că nu-l văzuseră, sau așa crezuse el, pentru că peste 10 minute se trezi cu Daemon în spatele lui:

  - Ne spionai? îl întrebă băiețelul cu părul auriu-argintiu și ochii liliachi, exact ca ai lui.

  - Nu, eram prin zonă și doar vă priveam, îi zisă Viserys zâmbind și se întoarsă spre el.

  - De ce ești singur? De ce nu ești cu mama?

  - Frații tăi unde sunt? întrebă el ca să schimbe subiectul.

  - Se ceartă iar, zisă Daemon dându-și ochii peste cap. Te-ai certat cu ea? întrebă după ce făcu o scurtă pauză.

  - Cu cine?

  - Cu mama. Cu cine altcineva?

  - Asta nu te privește pe tine, murmură Viserys nervos.

  - O să-i treacă repede, așa face mereu.

  - Știu...

   Inteligența fiului său îl făcea să fie mândru de el, dar uneori era enervant că citea oamenii atât de ușor.

  - Știi ce fac eu ca să-mi treacă supărarea? Zbor cu dragonul. Ai zburat vreodată cu un dragon?

  - Nu...Dragonii voștri sunt ultimii dragoni.

  - Adică vrei să spui ca mama nu te-a plimbat pe spatele lui Balerion?

  - Nu, nimeni nu se poate apropia de Balerion în afară de mama ta.

  - Prosti! Hai cu mine. Sunt fiul ei, iar tu ești soțul ei. Dragonul mamei nu ne va face nimic. Te-aș plimba cu al meu, dar nu ne poate căra pe amândoi, numai Balerion e suficient de mare.

  - Daemon, nu e o idee bună.

  - Ce tot spui? M-am mai plimbat cu Balerion.

  - Ce?

  - Dar nimeni nu știe asta, nici mama, nici frații mei, nimeni.

  - Te-ai plimbat cu Balerion fara să-i spui mamei tale?

  - Da, și ar fi bine ca nici tu să nu-i spui. Mai bine ai veni cu mine. În zori, unchiul Daemon va pleca cu toți dragonii după Compania de Aur și cine știe când se vor întoarce. El crede că dacă îl vor vedea cu cinci dragoni îi va convinge mai ușor, zisă mergând spre bârlogul lui Balerion.

  - Sau le va da foc dacă nu-l ascultă...

  - Unchiul Daemon nu ar face asta, zisă Daemon râzând.

  - Îl subestimezi pe unchiul tău...Nu știi de ce poate fi în stare ca să-și ducă planurile, murmură Viserys mai mult pentru el.

  - Dacă te referi la faptul că a încercat de mai multe ori să o ucidă pe mama în copilărie, știu despre asta, zisă Daemon deschizând ușa lui Balerion.

  - Ți-au zis ei?

  - Nu, am aflat eu.

  - Cum?

  - Nu contează, zisă și intră la Balerion, iar acesta mârâi la el.

  - Daemon, ieși de acolo.

   - Nu-mi va face nimic, zise vrând să pună mâna pe el, dar dragonul răgi și se pregătea să scuipe foc.

  - DAEMON! țipă Viserys la el și îl împinsă pe băiat la pământ, iar dragonul mârâi din nou și le întoarsă spatele.

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum