Daenerys

55 8 17
                                    

 
 
  Era toiul nopții, iar Daenerys a fost trezită din somn de urletele disperate ale oamenilor. S-a ridicat și a ieșit din cort ca să vadă ce se întâmplă: oamenii țipau și fugeau, caii nechezau și alergau, corturile luaseră foc, apoi a auzit un răget puternic. Abia după a realizat ce se întâmpla. Un dragon uriaș, negru ca noaptea, le atacase tabăra.
   Dragonul a aterizat în mijlocul lor și a început să scuipe flăcări în toate direcțiile, iar din când în când mai prindea un om și îl înghițea cu totul.

   - Khaleesi, trebuie să pleci de aici! i-a zis Jorah luând-o de mână să o ducă în altă parte.

   - Nu! a zis ea eliberându-se și ducându-se spre dragon.

   Fratele meu nu a fost un dragon, dar eu sunt. Dragonul nu m-ar răni, pentru că am sânge valyrian. Trebuia să-l opresc până nu distrugea tot și nu omoară și alți oameni.

   Era în fața dragonului, iar după ce acesta înghițise un alt om, a observat-o și și-a îndreptat atenția spre ea: o privea cu ură.
  Acum pentru că era suficient de aproape, a văzut că dragonul ținea ceva ascuns sub piciorul lui, un cadavru pe care nu îl mâncase, era cadavrul fratelui ei.

  - Nu înțeleg, de ce îi vrei cadavrul? El nu era un dragon. Focul nu poate ucide un dragon! a zis ea confuză, iar dragonul a răgit furios, periculos de aproape de fața ei. Putea să jure că răgetul lui a sunat ca și cum ar fi spus "lies".

  S-a dat doi pași în spate instinctiv, iar când dragonul s-a oprit din urlat, a întins mâna spre el. Toată lumea o privea încremenită. La început a fost liniștit, dar cu cât apropia mâna mai mult, acesta mârâia mai tare. Când era pe cale să-l atingă, dragonl s-a dat în spate, iar acum a răgit mai tare și mai lung ca înainte. Și de data asta i s-a părut că răgetul dragonului se asemăna cu un cuvânt: "killer".
   Acesta a scuipat foc, dar focul nu a atins-o, pentru că Ser Jorah a sărit și a pus-o la pământ. Dothrakii aruncau cu săgeți și cu pietre în el, iar dragonul scuipa flăcări spre ei și îi ardea de vi, apoi îi mânca, sau doar îi lua în colți și îi arunca în aer.
  Nu înțelegea de ce dragonul a zis că sunt minciuni faptul că Viserys nu era un dragon și că focul nu poate ucide un dragon, sau de ce a nunit-o criminală.
  Daenerys s-a ridicat în picioare și priviea cum acesta distrugea totul în jurul lui.

  - Doar ia-l și lasă-mi oamenii în pace! a țipat ea la dragon, iar acesta și-a luat zborul cu Viserys în gheare, dar nu înainte de a o mai privi pentru ultima dată cu ochii aceia plini de ură.
 
  - Khaleesi, esti bine? o întrebă Jorah îngrijorat.

  - Da, sunt bine... Jorah, fratele meu a fost un dragon?

  - Nu, khaleesi. Viserys a fost doar un șarpe. Rhaegar a fost ultimul dragon.

  - Atunci de unde a apărut dragonul acela dacă Rhaegar a fost ultimul? De ce l-a luat pe Viserys dacă nu e și el un dragon.

  - Khaleesi, știi foarte bine al cui era dragonul, nu?

  - Era Balerion, dragonul Riseryei Blackfyre. Dar nu înțeleg de ce m-ar ataca. Riserya niciodată nu mi-ar face rău.

  - Asta era înainte să-l ucideți pe Viserys. E imposibil să nu fi auzit zvonurile cum că între ei ar fi fost ceva. Acceptă realitatea, khaleesi. Riserya Blackfyre și-a trimis dragonul ca să-l răzbune pe Viserys și să vă ucidă. Patricida are reputația de a ucide toți criminalii pe care îi știe.

  - Dar eu nu am ucis pe nimeni, dintre oamenii pe care i-a ucis dragonul ei erau și oameni care nu au ucis pe nimeni!

  - Știu, dar pentru ea, ești o criminală.

   - Chiar crezi că a vrut să mă ucidă doar pentru că i-am lăsat să-l ucidă pe fratele meu? întrebă ea absentă. Nu aș fi putut interveni oricum, a încălcat legea...

  - Furia și tristețea întunecă mintea oamenilor și toată lumea știe că patricida are mintea întunecată și fără să o supere ceva. Dacă se mai adaugă furia și tristețea, nu ține cont de cine îi stă în cale. Va distruge pe orcine ca să se răzbune, cum a făcut și cu propriul ei tată, care a iubit-o și a fost sânge din sângele ei.

  Daenerys privi în zare, iar din depărtare s-a auzit slab urletul dragonului, diferit de cele de dinainte. Acesta a fost sfâșietor, de durere, de disperare. Chiar dacă Riserya a ținut la Viserys și suferea, asta nu era o scuză ca să-și trimită dragonul să-i distrugă khalasarul. O să plătească pentru ce a făcut... Dacă un Blackfyre, o bastardă, a reușit să scoată un dragon dintr-un ou vechi de mai bine de o sută de ani, și ea va putea.
  Khal Drogo a venit și i-a pus mâna pe pântec. Viserys e mort, asta înseamnă că ea e moștenitoarea de drept a tronului.
  Când fiul ei se va naște, vor porni spre Cele Șapte Regate pentru a lua Tronul de Fier. Rhaego, fiul ei, va deveni armăsarul ce va încăleca lumea, iar într-o bună zi va ajunge rege.

The black dragons Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum