Da, știu că trebuia să-l pun de ziua Laenei, dar nu am mai apucat.
Laena se plimba prin grădinile din Kings Landing cu Lucerya și vorbeau despre logodna cu Monterys.
- Nepotul meu, Monterys, seamănă mult cu tatăl său. Chiar dacă acum e mai mic decât tine, când va mai crește va deveni la fel de puternic și curajos ca tatăl său, zisă Laena.
- Abia aștept să mă căsătoresc! Vreau ca la nunta mea să vină toți lorzii importanți, să avem 7 feluri de mâncare. Vreau dansatori și un turnir! Aaa, și să am o rochie stil Velaryon, ca tine! zisă Lucerya zâmbind.
- Orice ca tu să fi fericită, zisă mama sa zâmbind.
- Mătușă Laena! strigă Rhaella venind spre ea. Rhaegar și Lucien nu vor să mă lase în pace! se văietă nepoata sa, iar Laena oftă.
Lucien era cel de-al doilea fiu al ei. Daemon a vrut să-l numească așa în memoria lui Lucien Mirren, cel mai bun prieten al său, care fusese executat în copilărie. Totuși, nu avea mai nimic de la nașul său, era leit taică-său. Rhaella și Rhaegar erau copiii Riseryei și ai lui Viserys.
Nici nu vreau să mă gândesc ce s-ar fi întâmplat cu Viserys, dacă nu i-aș fi convins să nu-l lase să plece la hoarda de Dothraki atunci când fiul său a avut viziunea aceea. Poate că acum ar fi fost mort...gândi Laena.
Rhaegar și Lucien erau cei mai buni prieteni și cu puțini mai mici ca Rhaella, dar le plăcea de minune să se alieze și să o supere pe mica prințesă.
- Rămâi cu noi, Rhaella, iar când fiul meu și fratele tău își vor face apariția, mă voi lua de ei, zisă Laena cuprinzând-o cu o mână după umeri.
- Mătușă Laena? Când se vor întoarce părinții și frații mei din război? întrebă Rhaella îngrijorată.
În urmă cu 3 ani, Viserys, Riserya și tripleții lor atacaseră capitala cu dragonii, transformând mare parte din oraș în cenușă. Când au asaltat Fortăreața Roșie, Riserya și fiul ei, Aegon, i-au ucis pe toți oamenii uzurpatorului și Lannisterilor și l-au urcat pe Viserys pe Tronul de Fier cu foc și sânge... Daemon îi avertizase să nu fie atât de direcți, că vor crea haos, și a avut dreptate. Deși trecuseră 3 ani, încă aveau loc rebeliuni împotriva coroanei. Oamenilor nu le plăcea noul rege și brutalitatea cu care acesta luase tronul. Riserya l-a convins pe Viserys să-l numească pe Daemon Mâna Regelui. Soțul ei reușise să mai rezolve din problemele regatului create de noul rege, și probabil că le-ar rezolva pe toate, dacă Viserys i-ar asculta sfaturile...
- Nu știu, e greu de spus. Nordul e departe, iar Robb Stark s-a autointitulat Regele Nordului. Tatăl tău trebuie să rezolve această problemă. Lord Stark e încă furios din cauza uciderea tatălui său în asediul capitalei de acum 3 ani. Să sperăm că acest război se va rezolva cu pace, nu cu foc și sânge, oftă Laena.
- Foc și sânge sunt cuvintele Casei noastre! zisă Rhaegar apărând cu Lucien de nicăieri.
- Chiar așa, dar asta nu înseamnă că trebuie să le aplici pe oameni nemulțumiți, zisă Laena dojenindu-și nepotul.
- Sunt un prinț! începu micul Rhaegar cu nasul pe sus. Pot face ce vre..., dar nu apucă să termine, că fu întrerupt de niște răgete și în scurt timp de apariția dragonilor. De fapt... Doar a lui Balerion...
De ce s-a întors doar Balerion? Unde e fiul meu și Aurion al lui? Unde sunt tripleții și dragonii lor? gândi Laena când ateriză dragonul și îi văzu pe Riserya, Daemon și Viserys.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...