Media by -direwolf- și mi se pare că se potrivește foarte bine cu capitolul 😂😂🖤🖤🖤
Erin și armata din Storms Land se apropia cu Sansa Stark și armata din Eyrie de câmpul de luptă unde se ducea Bătălia Bastarzilor. Când au ajuns acolo, Jon Snow și oamenii lui erau înconjurați.Se pare că am ajuns chiar la timp.
Armata din Storms End și Eyrie au sărit în ajutorul lui Jon, luându-i pe Boltoni prin surprindere. Când păreau să câștige bătălia, din Nord s-au auzit răgete de dragoni, apoi și-au făcut apariția zburând în formă de V dragonii Casei Blackfyre, cu Balerion în frunte.
Nu sunt toți...remarcă Erin după ce-i numără.
Se bucură când văzu dragonul Riseryei, dar începu să se îngrijoreze când remarcă faptul că Ramsay Bolton zâmbea. Apoi îngrijorarea îi fu și mai mare când cei patru dragoni aterizară de partea Boltonilor, îndreptați spre armata ei.
- Ce se întâmplă aici? întrebă Riserya Blackfyre coborând de pe spatele dragonului.
- My lady, zisă Ramsay neobișnuit de curtenitor și făcu o plecăciune.
De unde o știe bastardul ăsta pe Riserya Blackfyre? se întreabă Erin și galopă spre ea, ca să o convingă să-i ajute.
- Acești intruși încearcă să-mi fure Winterfell-ul. Dacă mai ți minte, am făcut un jurământ Casei Blackfyre, iar Casa Blackfyre trebuie să mă protejeze, ca vasal al ei.
- Jurământ? întrebă Erin uimită. Așa ceva e imposibil! Casa Blackfyre nu poate avea în stăpânire Boltonii! În plus, voi ați furat Winterfell-ul de la Casa Stark. Tatăl tău l-a ucis pe Robb Stark, iar tu pe Rickon Stark.
- Rickon e mort? întrebă Riserya.
- Un accident nefericit! oftă Ramsay.
- Mai mult intenționat decât accident! adăugă Erin.
- Ai jurat să mă aperi, my lady! îi zisă Ramsay Riseryei Blackfyre.
- Așa e, am făcut un jurământ: că mereu vei avea un loc la masa mea și sub acoperișul meu și că te voi proteja. Balerion! strigă Riserya la dragonul ei, iar acesta-și îndreptă atenția spre ea.
Nu...nu poate face asta...altfel suntem pierduți, gândi Erin în timp ce Ramsay rânjea învingător.
- Vallar morghulis! zisă ea și dragonul deschisă gura, pregătindu-se să scuipe foc.
Când Erin credea că vor muri cu toți în flăcări, înainte să scuipe focul, dragonul își întoarsă capul spre armata Boltonilor, arzându-i de vi. Ceilalți dragoni îi atacară și ei pe Boltoni, după primul dragon, arzându-i pe toți.
Ramsay era șocat, se pregătea să spună ceva, când căzu în genunchi în fața lor, urlând de durere, în timp ce Riserya își mișca mâna și-l privea cu ochii goi, de parcă n-ar fi fost acolo.
- Dar ai uitat, că și tu ai depus un jurământ, Lord Bolton? întrebă ea mișcându-și degetele, iar mâna stângă a lui Ramsay se mișcă într-o poziție inumană, în timp ce acesta țipa în agonie.
- Ce s-a întâmplat cu "jur să nu-ți fac numele de rușine"? Ți-ai încălcat acest jurământ, când tatăl tău a luat parte la Nunta Roșie, iar tu l-ai ucis pe Rickon. Tu ți-ai încălcat jurământul, așa că mi-l încalc și eu. Nu știu de ce te-am acceptat ca stegar...Ce rol ai fi avut tu. Dar acum nu mai contează, nu? Ești un criminal cu sânge rece, Ramsay Bolton. Nu ai ucis din răzbunare, sau apărare, ci doar din plăcere...Nu suport oamenii ca tine, care ucid fără motiv! zisă ea în timp ce îi rupea pe rând oasele de la degete.
Erin pusă mâna pe umărul ei, iar Riserya tresări și se opri, parcă trezită din transă.
- E destul...Nu crezi, că Jon Snow sau Sansa Stark ar trebui să fie cei care-l omoară? întrebă Erin.
- Sansa? întrebă Riserya, căutând-o cu privirea.
O știe și pe Sansa? Se pare că e mai cunoscută decât credeam eu.
Sansa veni lângă ele și coborî de pe cal. Cele două ezitară puțin, dar apoi se strânsără în brațe cu putere.
- Îmi pare atât de rău că nu am reușit să-l omor pe Joffrey atunci și că a trebuit să plec fără tine... Aș fi vrut să te iau cu mine...
- Ai încercat să-l omori pe Joffrey înaintea mea? întrebă Erin.
- Nu credeam că o să te mai văd... Ar fi trebuit să mă iei cu tine atunci, Mirabella.
- Ea e Mirabella? întrebă Jon Snow uimit.
- E de fapt Riserya Blackfyre? întrebă Ingrid.
- Sunteți toți aici? întrebă Riserya surprinsă.
- Tu îi știi pe toți de-aici? întrebă Erin uimită.
- Nu-mi place să întrerup întâlnirea asta, dar noi ar cam trebui să plecăm. Nu a mai rămas decât cenușă din armata Boltonilor, iar majoritatea s-au predat deja! zisă Daemon, fiul Riseryei, de pe spatele lui Balerion.
- Deci așa arată un dragon! zisă Ingrid fascinată. Cel de acolo e cumva un dragon de gheață? întrebă arătând spre dragonul fiicei lui Daemon Blackfyre.
- Ea e Frozenfyre! zisă Lucerya zâmbind angelic și veni cu dragonul ei puțin mai aproape.
- Este...cel mai frumos lucru pe care l-am văzut! După Storm! zâmbi Ingrid și-și trecu mâna prin blana direwolfului ei.
- E normal să fi fascinată de un dragon de gheață. Se zice că sunt mult mai frumoși ca cei valyrieni, ceea e și adevărat, adăugă Erin privind gheața vie din fața ei.
- Lui Frozenfyre a mea îi place ținutul vostru și îi priește, de vreme ce ținutul ei natal era Dincolo de Zid. A fost plăcerea noastră să vă ajutăm! le zâmbi fata respectuos.
- Fiul meu are dreptate, e târziu deja pentru noi. Trebuie să plecăm, așa că vă las să vă răzbunați așa cum vreți voi pe Lordul Bolton! zisă Riserya urcând pe spatele dragonului. Și Sansa, să nu eziți niciodată să-mi ceri ajutorul! îi zâmbi lady Riserya, apoi își luară zborul cu dragonii spre Sud.
După ce Jon îi dădu câțiva pumni zdraveni lui Ramsay și ele priviră scena cu satisfacție, plecară spre Winterfell cu prizionerii lor.
Acum putem recăpăta liniștiți Winterfell-ul...gândi Erin în timp ce se apropiau de cetatea Casei Stark.
CITEȘTI
The black dragons
FanfictionRiserya și Daemon Blackfyre sunt doi frați care se urăsc, dar se și iubesc. Ei doi sunt ultimii descendenți ai Casei Blackfyre, dar vor afa că și a unei alte familii, a cărei importanță pe vremuri era mult mai mare. Daemon plănuiește să împlinească...