𝐁𝐓𝐒 ~ Namjoon

5.3K 353 21
                                    


¤ Namjoon mellett mindig egy igazi hercegnőnek érezheted magad. Mindent megad neked, amire csak vágysz, sokszor még mondanod sem kell, hogy mire van szükséged, tudja magától.

¤ - Egyszerűen odavagyok érted – bújsz hozzá hálásan, amikor egy hosszú nap után hazaérve a kedvenc kajád és egy üveg bor fogad az asztalon.

¤ - Ezt merem remélni kaja nélkül is, Jagi – nevet fel, majd szorosan megölelve tipeg el veled az asztalhoz, ahol aztán vacsora közben kitárgyaljátok az egész napot.

¤ Figyel rád mindig, és nem csak felszínesen. Tényleg érdekli, hogy mi van veled vagy épp, hogy miről mit gondolsz. De az elfoglaltságaidat is képes észben tartani.

¤ - A céges bulira, amire gyanítom nem vettél semmit – mondja vigyorogva, amikor egy nap egy gyönyörű kék ruha vár az ágyon, aminek nem érted az apropóját.

¤ Mindig te vagy az első, akinek megmutatja az elkészült munkáit, és nagyon sokat ad a véleményedre.

¤ – Tetszik? – teszi a fejhallgatóját a füledre, miközben az ölébe húz, mikor meglátogatod a stúdiójában.

¤ Nagyon sokat beszélgettek. Nagyon érdekled őt még évek múltán is. Komoly dolgokról is, de teljesen komolytalan témákban is tudtok beszélgetni, ami mindkettőtöknek fontos.

¤ Szereti, ha közel vagy hozzá és a karjaiban tarthat, vagy egyszerűen csak hozzád érhet valamilyen formában.

¤ Nagyon könnyen és viszonylag sokszor lesz féltékeny, de képes kezelni a helyzeteket, és elismeri ha nincs igaza.

¤ Nem igazán lehet vele veszekedni. Sokkal inkább preferálja azt, hogy megbeszéljétek a problémákat mint, hogy veszekedve essetek egymásnak.

¤ - Ehhez most nincs erőm, T/N – sóhajtja fáradtan, és bármennyire mérgelődsz egy aprócska csókot nyom a homlokodra. – Beszéljük meg akkor, ha mindketten aludtunk rá egyet.

¤ Amikor fáradt, igényli, hogy babusgasd és másra sincs szüksége, mint arra, hogy a karjaidban tartsd

¤ – Ez a legjobb hely a világon – bújik a nyakadba, miközben a tarkóját cirógatod ő pedig csak elégedetten hümmög.

¤ Nagyon-nagyon-nagyon sok idő kell, amíg hajlandó arra, hogy nyilvánosságra hozza a kapcsolatotokat. De még utána is szinte már betegesen védi és próbálja a lehető leginkább elkerülni a nyilvánosságot.

¤ - Egyszerűen csak nem hiszem, hogy az életem ezen részéhez bárki idegennek is lenne köze – magyarázza a managernek, mikor a férfi arról faggatja, hogy miért nem hajlandó legalább kéthavonta egy-egy közös fotótokat megosztani a fanokkal. – Szeretem a rajongóinkat, de T/N engem, Namjoont választott. Nem a BTS Leaderét vagy az idolt. És ezt mindenkinek tiszteletben kell tartania – zárja rövidre a beszélgetést. 

¤ Imádja a fenekedet csapkodni. Gyakran dobol rajta vagy csak egy szórakozott ritmust ütöget, amikor unatkozik. Amikor pedig  elsétálsz előtte, képtelen megállni, hogy az ölébe húzzon. Az pedig, hogy ebből mi sül ki, a hangulatától függ.

¤ De teljesen leveszed a lábáról azzal is, amikor csak úgy random hozzábújva beszélgetsz vele vagy pihensz a karjaiban.

¤ Szereti, amikor a pólójába vagy pulcsijába járkálsz a lakásban körülötte, főleg, ha alatta nem viselsz semmit.

¤ - Hmm... ezt az reggeli látványt igen hamar és nagyon szívesen meg tudnám szokni – dől az ajtófélfának egy elégedett vigyorral az ajkain ébredés után még kissé kócosan, miközben te már a hűtőben kutatsz valami reggeli után, így tökéletes rálátása nyílik a pólója alól kilátszódó fenekedre.

¤ Szenvedélyes, mégis gyengéd az ágyban. Irányító típus, és szereti, amikor aláveted magad az akaratának, mégis úgy vigyáz rád, mintha porcelánból lennél.

¤ Bármennyire is be van indulva, mindig az a lényeg neki, hogy te is élvezd. Olykor persze imádja a végletekig húzni az agyad...

¤ – Te vagy a mindenem – suttogja minden egyes átszeretkezett éjszaka után, miközben szorosan ölel magához és az ujjai meztelen bőrödön játszanak, lassan álomba simogatva téged.

¤ – Te vagy a mindenem – suttogja minden egyes átszeretkezett éjszaka után, miközben szorosan ölel magához és az ujjai meztelen bőrödön játszanak, lassan álomba simogatva téged

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now