𝐌𝐎𝐍𝐒𝐓𝐀 𝐗 ~ Jooheon

2.5K 219 27
                                    


¤ Kezdetben nem túl határozott annak ellenére sem, hogy igazából nem titkolja az érzelmeit... ezzel pedig jócskán összezavar.

¤ Szereti és megnyugtatja, mikor piszkálod a haját, de minden alkalommal elalszik tőle az öledben fekve.

¤ Mindenkivel tudatni akarja, hogy az övé vagy. Így couple cuccok egész kollekciója van már a szekrényetekben.

¤ Rengeteg dalt ír rólad és neked. Ezeknek egy része napvilágot lát, míg a másik fele csak a tiéd és senki másnak nem is mutatja meg, arról pedig hallani sem akar, hogy valaha is albumra kerüljön akár egy is közülük.

¤ Kívülről úgy tűnik duzzog, mikor ellopod a pulcsiját, de közben imádja a látványt és sosem bírja ki olyankor, hogy ne húzzon magához és csókoljon meg.

¤ Kreatív randikra visz, amiket minden egyes alkalommal képes totálisan titokban megszervezni úgy, hogy sosincs még csak sejtésed sem arról, hogy mire készül.

¤ Nagyon-nagyon szeret megérinteni. Mindig, amikor beszélgettek a kezeiddel játszik vagy a hajadat babrálja, esetleg felismerhetetlen mintákat rajzol a bőrödre.

¤ Imád hirtelen, játékos csókokat adni az orrodra, válladra, hasadra, ahol éppen elér és imádja a nevetésed, amit ezekkel a puszikkal csal ki belőled mindig. 

¤ Nagyon szeret "megsértődni" ok nélkül, olykor képes órákig nem szólni aztán pedig nagyon élvezi a kiengesztelést.

¤ - Egészen jó úton haladsz, Baby – dől hátra elégedetten, mikor az ölébe helyezkedve csókolod meg, amiből csak hamar valami egészen más kerekedik. 

¤ Hajlamosak vagytok néha talán túlságosan is hangosan élvezni egymás társaságát, ami miatt a srácok gyakran piszkálják, de mindenre van válasza.

¤ - Csak irigyek vagytok – ölel magához. – Nem a ti neveteket nyögi egy ilyen csaj – szól be a srácoknak, te pedig a füledig vörösödsz.

¤ Édes, játékos természet, de ha rólad és a védelmedről van szó, határozottá és kissé ijesztővé válik egy pillanat alatt.

¤ Nem annyira örül annak, amikor nyilvánosságra kerül a kapcsolatotok. Szíve szerint örökre elrejtett volna a világ elől.

¤ A bántások és beszólogatások miatt pedig szinte meg is teszi ezt. És a kapcsolatotok tényén kívül semmit nem oszt meg kettőtökről.

¤ Imádja, hogy imádod a cicáit. Bár néha már féltékeny is rájuk. De ez a fajta féltékenysége legalább aranyos és nem olyan mint, amikor minden csak rád néző pasit kis híján elpusztít egyetlen pillantásával.

¤ - Naaaaa, velem is foglalkozz – hajtja az öledbe a fejét egyik este, amikor gondolataidba merülve játszol a két kis cicával és fel sem tűnik, hogy ő is hazaérkezett végre.

¤ Szeret veled csak úgy összebújni a kanapén, miközben az élet nagy dolgairól, tervekről, álmokról, jövőről beszélgettek.

¤ Te vagy számára a legnagyobb inspiráció és ezt gyakran el is mondja. Minden egyes munkáját neked mutatja meg először. És nem csak a véleményed érdekli, de a tanácsaidat is gyakran megfogadja.

¤ Szereti, amikor csak úgy megleped egy-egy koncerten. Főleg olyankor, amikor már sok idő telik el, hogy nem tudtok találkozni. 

¤ Utálja, amikor a turnék miatt nem lehet veled. Legszívesebben mindre magával vinne, de - bár még képes is vagy kinézni belőle, hogy el tudná intézni, hogy belemenjenek - minden alkalommal hárítod az ilyen jellegű ötleteit.

¤ Így mivel nem vagy mellette, napjában akár tízszer is képes felhívni csak azért, hogy beszélgessetek és, hogy tudja, hogy minden rendben veled. Meg persze imádja hallani, hogy hiányzik neked.

¤ - Alig tíz másodpercem van, csak hallani akartam a hangod, Jagiya – mondja édesen, ahogy felveszed a telefont. – Hiányzol.

¤ - Te is nekem, Honey – kuncogod és a háttér zajból levonod, hogy valóban csak másodpercei vannak a színpadra lépésig. – Ügyes legyél! Vedd le őket a lábukról – mondod még, majd egy-egy gyors virtuális puszi után bontjátok is a vonalat.

¤ Miután sokáig nem találkoztok napokig csüng rajtad alig akarva elengedni. Mert minden percet be kell pótolni, amit távol töltött tőled.

 Mert minden percet be kell pótolni, amit távol töltött tőled

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora