¤ Seokwoo az a fajta srác, aki után tömegesen járnak a csajok és bárkit megkaphat. Pontosan ezért lep meg, hogy éppen téged választ.
¤ Iszonyatosan aranyosan kezd el feléd közeledni. Eleinte fel sem tűnik, hogy egyáltalán nem csak barátkozni szeretne veled.
¤ - Milyen napod volt, T/N? – kérdezi meg minden áldott nap, mikor együtt indultok haza a Kiadótól.
¤ Minden nap, amikor hamarabb végez, mint te megvár, hogy hazakísérhessen és nem számít neki, hogy mennyit kell várnia.
¤ Gyakran lep meg kávéval vagy a kedvenc édességeddel napközben, hogy egy kicsit felvidítson vagy csak szebbé tegye az egész napodat. Csak nem sejti, hogy valójában már a felbukkanása is elég, hogy egy pocsék napot jóvá tegyen.
¤ Figyel rád és folyamatosan aggodalmaskodik, amitől csak még édesebbnek találod az egész srácot.
¤ - Láttam, hogy ma még nem ettél. Gyere velem! – ragad karon és meg sem áll a kedvenc éttermedig, ahol aztán addig nem nyugszik, amíg nem látja, hogy rendesen eszel.
¤ Nagyon szereti, amikor a karjaiban tarthat. Imád veled elnyúlni az ágyon, miközben a fejed a mellkasán pihen, ő pedig a derekadat cirógatja és csak beszélgettek vagy filmet néztek összebújva.
¤ Megtanít gitározni és szívesen énekel is neked, amikor kéred. Sőt a négy fal között még olykor egy kis közös éneklésre is rá tud venni téged valahogy.
¤ Gyakran csempész be a táncpróbáira csak azért, hogy még több időt tölthessetek együtt. Meg persze, hogy lenyűgözzön minden alkalommal. Szereti látni azt, hogy tetszik neked.
¤ Nem féltékeny típus, de mindenkinek egyértelműen a tudtára adja, hogy az ő barátnője vagy és jobban teszik, ha nem próbálkoznak semmivel.
¤ Gyakran látogattok el F.T. Island koncertre, ahol pillanatok alatt válik fanboy-já, ami hihetetlen édessé varázsolja.
¤ De még ilyenkor is rád figyel. Ha nem látod jól a színpadot, a nyakába vesz és úgy bulizzátok végig a koncertet.
¤ Amikor a meglepetés szülinapi bulijára még Minhwant is sikerül elcsábítanod, hihetetlenül meghatódik és hálás.
¤ - Édes Istenem, annyira köszönöm, Jagi – ölel magához szorosan és össze-vissza puszilgat.– Szeretlek – mondja kedvesen és egy hosszú, édes csókba von.
¤ Szeret meglepni mindenféle aprósággal. Vagy épp egy laza kirándulással, ahol csak kettesben vagytok.
¤ Sokszor beszélgettek a közös jövőtökről; házasság, gyerekek. És ezeket általában ő kezdeményezi.
¤ Édes üzeneteket ír, amikor nem tudtok találkozni, napjában akár százat is és ám nagyon meg tud sértődni, amikor nem kap valamelyikre választ.
¤ Szeret váratlanul játékosan megölelni vagy megcsókolni, amikkel a kapcsolatotok elején általában a frászt hozza rád.
¤ - Csak nem megijedtél, Baby? – suttogja az ajkaidra nevetve, amikor hirtelen megugrassz, mikor hozzád ér.
¤ - Nem számítottam rád – vallod be, miközben szorosan hozzábújva öleled át a nyakát és igyekszel lenyugtatni a hevesen verdeső szívedet, ami ezúttal nem csak Seokwoo csókjától készül kiugrani a mellkasodból.
¤ - Hát kire számítottál, Édes? – húzza fel a szemöldökét érdeklődve, miközben finoman cirógatja a bőröd a felsőd alá kúszó ujjakkal.
¤ - Ki tudja? – vonod meg a vállad incselkedve és mielőtt még felháborodna, magadhoz húzod egy újabb csókra, ami ellen persze egy pillanatig sem tiltakozik.
¤ Nem csinál titkot a kapcsolatotokból, bár tudja, hogy hol a határ. De azt sem titkolja el a fanok elől, amikor egy magasabb szintre lép a dolog.
¤ - Úgy hallottuk, Seokwoo, hogy T/N már a menyasszonyod – kapja el az utcán a lánykérés után az egyik rajongója kedvesen.
¤ - Tudjátok, baromi szerencsés vagyok, amiért ez a lány velem akarja leélni az életét – mosolyodik el, de láthatóan zavarba hozza a vallomás és ezzel a dolog hivatalossá tétele. De végtelenül boldog, amiért jól fogadják a hírt.