𝐕𝐈𝐗𝐗 ~ Ken

1K 160 8
                                    


¤ Hangos. Ez az első gondolatod, amikor megismered. De pontosan ez az a tulajdonsága, ami miatt felfigyelsz rá.

¤ Imádja tenni az agyát előtted és odavan a mosolyodért és a nevetésedért. Semmitől sem riad vissza, hogy minél többször lássa.

¤ - Ilyenkor vagy a legszebb, Jagim – terül el rajtad nevetve egy játékos birkózás után. – Amikor ilyen őszintén nevetsz – mosolyog le rád és egy édes csókot nyom az ajkaidra.

¤ Bár bolondos természete van, nagyon is komolyan veszi a dolgokat. Kiváltképp azokat, amik a kapcsolatotokhoz köthetőek.

¤ Nem tagadja le, amikor kiderül, hogy együtt vagytok, de nem is beszél róla nyilvánosan. Teljesen privát életet éltek és ebből egy centit sem enged. Sem a Kiadónak, sem a fanoknak. 

¤ - Egyszer elkövettem azt a hibát, hogy a karrieremet választottam a szerelem helyett, most nem fogom – vallja be egy Vlive-ban a rajongóknak. – Eléggé felnőttem ahhoz, hogy mindkettőben helyt tudjak állni – és nagyjából ennyiben ki is merül a kapcsolatotokról való nyilatkozás. 

¤ Imád piszkálni, bosszantani és állandóan az agyadra menni, csak az ezzel járó következményeket nem bírja jól.

¤ - Na, Baby – dörömböl az ajtón, miután egy idegesítőbb csínye után konkrétan kizárod a lakásból. – Engedj be! Abbahagyom, ígérem.

¤ Az aegyo koronázatlan királya! És gyakran igyekszik téged is így békíteni, mert tudja, hogy képtelen vagy neki ellenállni.

¤ - Jagi, úgyis tudom, hogy szeretsz engem – grimaszol édesen, te pedig csak szemedet forgatva vagy kénytelen elismerni, hogy igaza van. Erre csak egy hatalmas vigyor és egy édes csók a válasz.

¤ Szereti, amikor ott vagy a koncerteken és a musical előadásokon. Rengeteget jelent neki a támogatásod és az, hogy hiába minden őrület nyilvánosan is kitartasz mellette bizonyítva mindenkinek, hogy nagyon is jól választott.

¤ Imád rajzolni és gyakran kér meg, hogy ülj neki modellt. És sokszor lep meg egy-egy különleges alkotással.

¤ A szívéhez a hasán át vezet az út. Főleg édességgel lehet lekenyerezni, ha esetleg sikerül összekapnotok valamit.

¤ - Azért még szeretsz? – sétálsz hozzá egy KitKat társaságában egy buta vita után és csak bánatos szemekkel meredsz rá.

¤ - Nem ér – duzzogja. –, tudod a gyenge pontjaim – veszi el tőled a csokoládét és büntetésként az orrod előtt eszi meg anélkül, hogy megkínálna. Bár a végén az ajkairól kapsz némi kóstolót.

¤ Gyakran lep meg apróságokkal minden ok nélkül, amik sokszor nem feltétlenül tárgyi dolgok, sokkal inkább édes gesztusok, amikkel minden alkalommal eléri, hogy egy kicsit még jobban beleszeress.

¤ Néha nehezen viseled, hogy nyíltan flörtöl a Starlightokkal és ez valójában imponál neki, amit még titkolni sem tud. De talán annyira nem is akar.

¤ - De a szívemben te vagy az egyetlen nő – nyom egy puszit az orrodra, mikor ezt szóvá teszed. – Meg persze Anya, de az más – kuncogja.

¤ Kifejezetten fontos neki, hogy jól kijöjj a rajongóikkal és, hogy elfogadjanak ők is téged mellette. Ezt a fanok felé is közvetíti.

¤ - Szeretném, ha elfogadnátok őt. Nem kell, hogy szeressétek, de kérlek tartsátok tiszteletben a döntésem. Szeretem T/N-t – ölel magához egy Vlive alatt és egy puszit nyom a homlokodra.

¤ Komolyan tervez veled és ezt nem is titkolja. A CEO-val nyílegyenesen közli, hogy egy nap feleségül vesz.

¤ Sőt, a baba téma is aktívan foglalkoztatja.

¤ - Majd úgy csináljuk, hogy az én lehengerlő stílusomat örökölje – dönt hanyatt az ágyon nevetve. – Meg a te csinos nózidat – nyom egy puszit az említett testrészedre.

¤ Ha rossz kedved van vagy feldúlt vagy, addig nem nyugszik, amíg meg nem vigasztal vagy nevetni nem lát.

¤ A világ legjobb öleléseit ő adja és titkon érted, hogy a fanok miért szeretik megölelni, de persze ezt eszed ágában sincs a tudtára adni... még elbízza magát. 

¤ A mosolya akkor a legragyogóbb, amikor valaki rólad kérdezi. Tulajdonképpen, ha akarná se tudná titkolni, hogy totál odavan érted. 

 

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora