¤ Gratulálok! A szerelmed mellé nyertél huszonkettő égetnivaló "gyermeket" is és a létszám ki tudja, hogy meddig fog még nőni...
¤ Ennek hála viszont ritkán unatkozol és a legbecsesebb kincsként tekintesz a Taeyonggal kettesben töltött időkre.
¤ - El sem hiszem, hogy végre látlak – kuncogod, amikor egy este hullafáradtan zuhan be melléd az ágyba. És előtte napokig sem futotta többre egy-egy apró csóknál, amit az ajtóban váltottatok.
¤ - El sem hiszem, hogy nem öltem meg ma egyiket sem – dünnyögi a párnába, mire te csak felnevetve ülsz a derekára és húzod le róla a pólóját, hogy egy kicsit megmasszírozd a hátát. – Egy nap esküszöm, hogy megteszem – sóhajtja, te pedig csak egy apró csókot nyomsz a tarkójára.
¤ Ritkán mozdultok ki, inkább a négy fal között élvezitek egymás társaságát és a bandatagoktól mentes időt, amiből túl sok azért tényleg nem adatik nektek.
¤ Habár tisztán látszik rajta már az elején, hogy tetszel neki, viszonylag sokára mer csak randira hívni. Nem akar belerángatni az életével járó őrületbe, de egy idő után nem képes ellenállni neked.
¤ Nincs olyan dolog, amiben ne segítene. Legyen az a tanulás vagy házimunka vagy csak egy új hobbi, amibe belefogsz. Mindenben támogat és mindig melletted áll.
¤ Hálás, amiért segítesz neki a bandával kapcsolatban, és mindig te vagy az első, akivel megosztja a velük kapcsolatos dolgokat.
¤ Hajlamos túl sokat aggodalmaskodni a srácok miatt, ilyenkor pedig csak te vagy képes megnyugtatni.
¤ Olykor szinte már kényszerítened kell, hogy pihenjen, bár sosem ellenkezik a módszereid ellen.
¤ - Te mit csinálsz? – kérdezi meglepetten, mikor arra ér haza, hogy a cuccaitokat pakolod egy bőröndbe.
¤ - Elrabollak pihenni, Lee Taeyong! Rád fér már – közlöd vele, mire csak egy hálás mosoly a jutalmad.
¤ Rengeteg páros cuccotok van, amiket többnyire ő vásárolgat össze, mert nem bír nekik ellenállni, meg persze szereti, ha tudják az emberek, hogy egy pár vagytok.
¤ A legnagyobb kedvencetek ezek közül egyértelműen a második évfordulótokra vett gyűrű, ami számtalan találgatásra ad okot a fandomnak és amire sosem kapnak egyértelmű választ.
¤ - T/N a menyasszonyod? – kérdezi tőle egy interjú alkalmával a műsorvezető, mire feszült csend lesz a stúdióban.
¤ - Hát, van gyűrű az ujján – mosolyodik el, mire a rajongók felsikítanak. – Bár, kérdést még nem tettem fel neki – vonja meg a vállát teljes értetlenségbe taszítva az MCt.
¤ Egyébként is imád rájátszani a témára és sosem ismeri el egyértelműen, hogy hogyan is áll a kapcsolatotok.
¤ - Ez őrült jó! Ezt látnod kell neked is, Baby – neveti, amikor több olyan blogot is talál a neten, amik kész összeesküvés elméleteket gyártottak már a kapcsolatotokról.
¤ A nyilvánosságot teljesen kizárva titokban házasodtok össze és már csak utólag árulja el a fanoknak, hogy a felesége lettél.
¤ A te biztonságod neki az első a listán, amiért mindent megtesz és a karrierjét sem hajlandó elé helyezni. Nem érdekli a botrány, ha a rajongók bántanak, kiáll érted nyilvánosan is.
¤ Minden különleges alkalmatokra dalt ír neked. Már egész albumnyi dal szól rólad, rólatok, a kapcsolatotokról.
¤ Hihetetlen módon édesszájú, így hajlamos az éjszakai nassolásokra, amikbe rendszerint téged is belerángat.
¤ - T/N! Vattacukrot akarok! – rázogat finoman, amíg el nem éri, hogy kinyisd a szemed és ránézz az órára.
¤ - Yong! Reggel fél hét van – döbbensz meg. – Nincs korán a vattacukorhoz? Aludj még egy kicsit – fordulsz át a másik oldalra.
¤ - Akkor csokis gofri! – pattan ki az ágyból és a konyha felé indul, te pedig fel sem fogva egészen a dolgot visszaalszol.
¤ Nem sokkal később aztán egy tálcával és egy komplett reggelivel tér vissza... amiért azért várja a jutalmát...