𝐕𝐀𝐕 ~ Lou

1.2K 185 9
                                    


¤ Simán benne van az " El ne hidd, hogy ártatlan" csoportban, még hozzá elég előkelő helyet foglal el a listán. Személyiségének kettőssége az, amivel felkelti az érdeklődésed, onnan pedig nem vezetett hosszú út addig, hogy teljesen beleszeress.

¤ Bár kezdetben kissé félénk, talán még elutasítónak is tűnik elsőre, így nem fűzöl túl nagy reményeket ahhoz, hogy legyen kettőtök között valami komolyabb kapcsolat.

¤ Azonban, amikor megtudja, hogy ő is tetszik neked... hát Sis... nem irigyellek. Nem lesz könnyű életed onnantól.

¤ Egy olyan szégyentelen flirty boy-já válik, hogy már a látványába is belepirulsz, meg sem kell, hogy szólaljon.

¤ És ez az egész kapcsolatotokra jellemző. Elég egyetlen pillantás, hogy zavarba hozzon pláne, amikor meg sem próbálja elrejteni a szándékaid előled.

¤ Apró "véletlen" érintések, édes ígéretek azon a szívet remegtető mély hangon... Imád kínozni, és az agyad húzni.

¤ - Mi jár a fejedben, Szerelmem? – súgja a füledbe mély hangon, miközben a kezei őrjítően lassan táncolnak a szoknyád alá finoman, majd incselkedve simít végig a combjaidon és a fenekeden.

¤ És minden alkalommal totálisan büszke magára, amikor végül te vagy az, aki nem bírja tovább és akaratosan tepered le a kanapéra.

¤ Aztán persze további időhúzás nélkül mutatja meg, hogy mire is ment ki a játék és soha egyetlen egy kifogásod sincs.

¤ Mivel magas, a ruhái tökéletesen elrejtenek, ő pedig imádja a látványt, amikor egy pólójában flangálsz körülötte és a helyzetet is szereti kihasználni a maga édes módján.

¤ - Hosung! Te mit csinálsz?! – sikítasz fel, mikor elsétálsz előtte, ő pedig hirtelen felrántja a pulóvere alját.

¤ - Csak megnéztem, hogy van-e rajtad nadrág – vigyorogja pimaszul és egy huncut vigyorral simít végig a lábaidon.

¤ - Idióta – morgod az orrod alatt és csak egy agresszív mozdulattal húzod vissza a pulóvert, hogy újra eltakarjon, ő pedig már a hasát fogva a nevetéstől terül el a kanapén.

¤ Amikor turnén vannak, videókat küld, hogy merre járnak, mit csinálnak, este pedig le se lehet robbantani a telefonról.

¤ - Annyira hiányzol, Jagiya – küld egy puszit a kamerába. – Már csak pár nap és újra csókolhatlak – búcsúzik el mosolyogva.

¤ Imád különleges randikra vinni és jó is ezek kitalálásában. Mindig talál valami olyan programot vagy helyet, amit még nem próbáltatok.

¤ Szeret veled edzeni, de azzal is elégedett, ha csak nézed, ő meg felvághat a testével és az erejével.

¤ Habár szívesen dicsekszik el veled a barátainak és a családjának, egy teljesen más Lou tűnik fel, amikor nyilvánosan kérdezik a kapcsolatotokról.

¤ Egyetlen árva szót sem hajlandó szólni róla, sőt a legtöbbször úgy tesz, mintha nem is hallaná az erre vonatkozó kérdéseket.

¤ Nem féltékeny típus, tudja jól, hogy az övé vagy, így nem rendez jelenetet, amikor más srácokkal is foglalkozol.

¤ Persze, bizonyos helyzetekben, bizonyos embereknek azért nagyon is szereti egyértelművé tenni, hogy mi is a felállás.

¤ Egy-egy buli alkalmával például le sem tudod szedni magadról a kezeit. Ölel, cirógat, apró csókokat hagy itt-ott a bőrödön egyértelművé téve minden pasi számára, hogy egyáltalán nem szabad a pálya, ne is próbálkozzanak.

¤ Alapvetően egy nyugodt természetű srác, de ha téged bántanak, az nagyon ki tudja verni nála a biztosítékot és hajlamos szélsőségesen reagálni az ilyen helyzetekre.

¤ Szeret néha pár napra csak úgy eltűnni veled. Se telefon, se emberek, se manager vagy fellépés. Csak te meg ő és temérdek kettesben töltött idő.

¤ - Komolyan mondom, ezek a napok a legjobbak – suttogja a füledbe, miközben a meztelen bőrödön zongorázik. – Bármeddig tudnám élvezni – mosolyog és újra feléd támaszkodik, hogy bebizonyítsa, hogy mennyire is odavan ezekért a napokért.

¤ Olykor borzalmasan cheesy, de imádja a reakcióidat a vallomásaira. Szereti hallani a nevetésed és odáig van a mosolyodért.

 Szereti hallani a nevetésed és odáig van a mosolyodért

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang