𝐄𝐗𝐎 ~ Kai

2.6K 244 8
                                    


¤ Alig mer feléd lépni, mert nem tudja eldönteni, hogy tetszik-e neked vagy sem. Leégni meg nem akar. Így Kyungsoot küldi rád, hogy kifaggasson, aki persze alaposan kitálal neked, hogy miről is van szó.

¤ Te pedig, miután igent mondasz a nagy nehezen elhangzott randimeghívásra, halálra cikized Jongint, amit csak duzzogva tűr, majd mikor megunja egyszerűen csak maga alá teperve kezd el csiklandozni, amíg kegyelemért nem könyörögsz.

¤ - Jó, jó – vergődsz alatta nevetve. – Esküszöm, nem emlegetem többet, csak hagyd abba – kacagod, mire ő csak nevetve borul rád.

¤ - Szeretlek, te dilinyós – dünnyögi és hosszú percekig csak szuszog a nyakadba, amíg mindketten újra kaptok rendesen levegőt.

¤ Korán kelő pár vagytok és imádtok az ébredező városban sétálgatni, miközben megtervezitek a napotokat vagy épp elmondjátok a másiknak az aznapi terveiteket, amikor külön töltitek el sz időt.

¤ Mindig rád bízza a kutyáit, mikor turnéra megy. De a kutyusoknak is parancsba van adva, hogy vigyázzanak rád.

¤ A kapcsolatotok teljesen titok a nyilvánosság előtt, ám az ügynökség tudja, épp ezért meglehetősen rosszul viseli, a kamu-kapcsolatokat, amikbe belekényszerítik.

¤ - Annyira elegem van ebből – sóhajtja egy újabb randibotrány kibukásakor. – Annyira megalázó ez az egész – fűzi hozzá szomorúan. – Nem akarom, hogy neked is kellemetlen legyen – néz rád.

¤ - Szeretlek, Jongin – suttogod. Nem fogod neki azt hazudni, hogy nem esik rosszul. Ezt pedig ő is tudja, épp ezért bántják ennyire ezek a dolgok.

¤ Minden turnén órákat lóg veled a telefonon. Még a koncert alatt is képes élőben bejelentkezni, amivel alaposan próbára teszi olykor Suho idegeit.

¤ - Könyörgöm, neveld meg! – bukkan fel egyszer csak a Leader feje a képernyőn. – Te meg kapcsold ki – figyelmezteti Jongint, aki inkább elköszön, de még előtte megígéri, hogy a koncert után mindenképpen hívni fog.

¤ Titkos kézjeleitek és jelszavaitok vannak, amikkel rendszeresen üzen a Vlive-ok alatt vagy egy-egy műsorból.

¤ Együtt igyekeztek Taeminnek csajt szerezni, amitől az idősebb minden alkalommal csak a falra mászik  és végül büszkeségét a sarokba vágva könyörög, hogy hagyjatok fel vele.

¤ Igényli, hogy minden tekintetben mellette legyél, támogasd, de mindig az őszinteségedet kéri, cserébe ő is mindig őszinte, és csak finoman céloz a hibáidra.

¤ - Nekem így vagy tökéletes – nyom egy csókot a nyakadba, te pedig bár morcos vagy a kritika miatt, képtelen vagy nem a karjaiba bújni.

¤ Egyébként a négy fal között, ahol senki sem látja mérhetetlenül pimasz és flörtölős, amit sokan talán ki sem néznek belőle.

¤ Nem tudsz előtte úgy elmenni, hogy ne paskolná meg a feneked, utána meg csak édesen felkuncog, amikor fejbe vered egy párnával.

¤ - Jaj, ne legyél már ilyen – húz az ölébe vigyorogva. – Nem tehetek róla, hogy ilyen ellenállhatatlan csajom van – próbál meghatni.

¤ Édes üzeneteket hagy reggel a kávéfőzőn vagy a hűtőn, mikor hamarabb kell elmennie, mint neked.

¤ Gyakran állít haza virággal vagy épp a kedvenc csokiddal csak úgy mindenféle különösebb ok vagy esemény nélkül. 

¤ Olykor vacsorával is meglep, aminek a próbálkozásait aztán többnyire együtt takarítjátok el és mindig bevallja, hogy Kyungsoonak is köze van az elkészült ételhez így vagy úgy.

¤ Szívesen nézi, amikor csak sürgölődsz körülötte, ilyenkor minden mozdulatodat csak mosolyogva figyeli.

¤ Amikor szabadnapja van minden percét veled tölti. Olykor kirándulni indultok, máskor pedig el sem hagyjátok a lakást.

¤ Gyakran rendeztek játékos táncpárbajokat, amik alkalmával néha még nyerni is hagy. Olykor pedig szájtátva nézi, ahogy gyakorlatilag letáncolod őt is.

¤ De privát tánc órákat is nagyon-nagyon szívesen ad, amik általában nem érnek véget a táncteremben. 

¤ - Lennének ötleteim, hogy ezt hol folytathatnánk – mélyednek a fogai lágyan a bőrödbe, mire felnyögsz. És ritka az az alkalom, amikor kibírja hazáig, hogy ne érintsen.

 És ritka az az alkalom, amikor kibírja hazáig, hogy ne érintsen

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz