𝐍𝐂𝐓 ~ Jisung

2K 223 15
                                    


¤ Kifejezetten határozottan közeledik hozzád és adja a tudtodra, hogy mit is szeretne tőled igazából. Az egész suli előtt hív el az iskolai bálra, ahonnan már egy párként távoztok.

¤ A legnépszerűbb pár vagytok a suliban, így beszélnek rólatok jót is és rosszakat is. Ő pedig igyekszik nem foglalkozni vele.

¤ - Nem érdekel, hogy miket beszélnek rólunk  – dörgöli össze az orrotokat.  – De, ha valaki egyetlen árva szóval is bánt, szólj nekem. Elintézem  – nyom egy futó csókot az ajkaidra.

¤ Minden reggel eléd megy és suli után haza kísér. És az sem különösen foglalkoztatja, ha emiatt elkésik a gyakorlásról.

¤ - Mark ki fog borulni  – kuncogsz, miközben az ágyadon fekszetek összebújva és sehogy sem tudod rávenni az indulásra.

¤ - Majd kiheveri, most olyan jó így  – fúrja az arcát a nyakadba. És természetesen borzasztóan elkésik, amin a Leader valóban igencsak kiakad.

¤ Minden szünetben rajtad lóg... szó szerint. Hátulról ölelve téged követ mindenhova és egyszer még a mosdóba is be akar menni, csak épp fülön csípi egy tanár.

¤ Az iskolai fellépésein az első sorban a helyed! Ha nem vagy ott, képes megsértődni és nehéz kiengesztelni.

¤ Szereti megmutatni, hogy hozzátartozol, amikor csak együtt vagytok le sem veszi rólad a kezeit.

¤ Imádja, amikor az ő pulcsijában mész suliba. Nem csak azért, mert iszonyú édesnek talál benne, de így mindenkinek tiszta, hogy kihez is tartozol.

¤ Kifejezetten féltékeny és nem szereti, amikor a fiúk az iskolában körülrajonganak, mikor ő épp turnézik.

¤ Hajlamos kissé túlzásokba esni, amikor nem tud veled mindennap találkozni. Amikor egy nap már huszadjára hív fel, kissé kiborulsz.

¤ - Jisung! Órám van!  – mondod dühösen a telefonba, miközben igyekszel nem lebukni a tanár előtt, aki a teremben köröz, miközben magyaráz.

¤ - Akkor hogy vetted fel?  – vigyorog a kamerába, mire te nemes egyszerűséggel csak rányomod a telefont, majd az orrod alatt dünnyögöd végig az órát.

¤ Amikor épp otthon van, minden szabad percét veled tölti és mindig hosszú búcsúzkodás előzi meg a turnékat.

¤ - Gyere velem, Jagi!  – ölel magához szorosan és alig akar elengedni tudva, hogy hosszú hetekig nem fogtok tudni találkozni.

¤ - Tudod, Sztárocskám, van, akinek tanulnia kell  – kötekedsz vele, de közben bármit megtennél, hogy vele mehess.

¤ - Minek?!  – dünnyögi.  – Majd én eltartom az Asszonykám  – nyom egy puha csókot a nyakadba, mire te csak felkuncogva csapsz a vállára.

¤ A Kiadó foggal-körömmel védi a kapcsolatotokat, amiért igen hálás vagy, bár a Hyungjai általában szekálnak titeket.

¤ - Az azért fáj, hogy a Kis Tökösnek hamarabb lett nője, mint nekem  – dramatizál Yuta a kanapén fekve.  – Ráadásul ilyen nője  – néz végig rajtad leplezetlenül, mire csak elvörösödsz, ahogy a Kedvesed is, csak épp ő a méregtől és nem a zavartól.

¤ - Hyung  – áll be eléd Jisung morcosan.  – Ha így folytatod, egy nap még véletlenül kinyomom a szemed  – morogja, amire válaszul az idősebb csak felnevet.

¤ Ritkán van lehetősége játszani, de nagyon szereti, amikor ott vagy és szurkolsz neki egy-egy focimeccsen.

¤ Egyszer meggyőz, hogy táncolj vele egy iskolai fellépésen, ami természetesen bomba siker lesz végül. Bár te is tudod, hogy inkább miatta és nem miattad.

¤ - Az én csodálatos Jagim  – ölel magához szorosan és össze-vissza puszilgat a fellépés után nem foglalkozva azzal, hogy ki lát titeket.

¤ Az iskolai padjába belevési a neveitek, ami után jókora büntetést kap, amibe persze téged is belerángat. És úgy gondolja, hogy ennek ellenére is simán megérte a dolog. A büntetés elmúlik, de mindenki megtudja, hogy az övé vagy.

¤ Minden fotózásról kapsz egy kis Jisung Special Editiont, hála a fiúknak, amik ritkán vannak rád jó hatással.

¤ Minden fotózásról kapsz egy kis Jisung Special Editiont, hála a fiúknak, amik ritkán vannak rád jó hatással

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now