𝐆𝐎𝐓𝟕 ~ Bambam

2K 235 8
                                    


¤ Fogalmazzunk úgy, hogy a kapcsolatotok finoman szólva sem indul zökkenőmentesen és általános a döbbenet, amikor kiderül, hogy összejöttetek.

¤ Te egy beképzelt hólyagnak tartod eleinte, ő pedig imád bosszantani téged, így gyakran zeng tőletek minden, ha épp egy helyen tartózkodtok.

¤ - Na idefigyelj, Bambi – szűröd a fogaid között idegesen, mire neki csak egy szórakozott mosoly kúszik az arcára.

¤ - Már becézgetjük is egymást, Babe? – öleli át a derekad és hirtelen hajol nagyon közel hozzád. De néhány milliméterre megáll az ajkaidtól, te pedig még levegőt venni is elfelejtesz egy pillanatig. Majd egy pimasz mosollyal ellép előled és miután végig simít az arcodon, elsétál.

¤ Mind tudjuk, hogy az utálatot és a szerelmet egyetlen hajszál választja el, ami igen vékony... és erre ti vagytok az egyik legjobb példa.

¤ Igazából a kapcsolatotok hivatalos kezdete után sem változik túl sok minden... imád az agyadra venni.

¤ - Add vissza! – vágtatsz utána idegesen egy szál bugyiban, amikor a reggeli készülődéskör elveszi a szoknyát, amit fel akarsz venni.

¤ - Cserébe kérek egy zálogot – kapja el a derekad és mielőtt még kiakadhatnál, akaratosan az ajkaidra mar... aminek a vége természetesen az, hogy iszonyatosan elkésel a találkozódról.

¤ Féltékeny, de valami őrületes módon és még csak titkot csinálni sem hajlandó belőle. Jelenetet annál szívesebben...

¤ Imádja azt is, amikor az ő ruháiban vagy, de a matching outfitek rendesen mániája. És vásárolni is imád... így lassan külön lakás kell a ruháitoknak.

¤ - Nézd, Jagi! – pattan eléd egy hatalmas szatyorral. – Ma divatbemutatót tartunk! – lelkendezik, te pedig - ismerve az ízlését - néha csak őszintén rettegsz, hogy mik lapulhatnak a szatyor mélyén. 

¤ Rengeteget, de rengeteget táncoltok lánybanda koreokat, amikben határozottan ő bizonyul jobbnak, de te elégedett vagy már csak azzal is, ha nézheted, ahogy táncol. Ő pedig táncol... hogy lenyűgözzön, hogy elcsábítson... és mindig célt is ér.

¤ Állandóan becéz, szereti megmutatni az embereknek, hogy hozzá tartozol és esélyük sincs elhódítani tőle.

¤ Annyira természetesen és lazán kezeli a kapcsolatotok kiderülése utáni balhét, hogy a rajongók tulajdonképpen döbbenetükben "fogadják el" a dolgot.

¤ Nagydobra nem veri a kapcsolatotokat, de néha azért landol egy-egy fotót az Instagramon vagy Twittteren.

¤ Minden erejével azon van, hogy távol tartson Jaebumtól, főleg miután megtudja, hogy az elején ő volt a kedvenc tagod.

¤ - Jagi, nem találkozhatsz vele! – duzzog a kanapén ülve, mikor épp JB-hez indulnál, hogy megigyatok együtt egy kávét.

¤ - Az ég áldjon már meg – forgatod a szemeid morogva. – Jaebum a Leader-ed.

¤ - Na látod, pontosan ezért nem engedlek vele sehova – ölel át hátulról és tényleg nem enged kilépni a lakásból.

¤ Helyette egész más progamot tervez... és mindig eléri, amit akar. Majd felhívja az idősebbet, hogy jobb programod akadt, aki ezután persze előszeretettel poénkodik a "jobb programon" minden alkalommal, amikor csak lehetősége nyílik rá.

¤ Szenvedélyes és néha már-már durva, de hihetetlen élmény vele minden éjszaka. És ezt szereti is hallani a szádból. 

¤ Egyébként pontosan úgy bánik veled, mint egy igazi hercegnővel. Imád elkényeztetni és nem is lehet erről leszoktatni.

¤ - Ezt nem gondolhatod komolyan – nézel szét az új közös lakásotokban, ami egyszerűen tökéletesen tükrözi az ízléseteket és bizonyára nem lehetett egy olcsó mulatság.

¤ - Nyugi, Jagi – ölel át hátulról és finoman a válladra csókol –, majd leháljuk – vigyorogja pimaszul és hamar el is kezdeti veled a törlesztést tökéletes módon felavatva a lakást.

¤ Tulajdonképpen nem lehet nem szeretni, annak ellenére sem, hogy te magad is elismered, hogy néha sok... nagyon sok...

¤ Egyszerűen imád veled flörtölni... MINDIG, MINDENHOL. A rajongók nagy örömére vagy épp bosszúságára pedig mindig és mindenhol meg is teszi.

 A rajongók nagy örömére vagy épp bosszúságára pedig mindig és mindenhol meg is teszi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now