𝐃𝐀𝐘𝟔 ~ Dowoon

1K 116 8
                                    


¤ A zeneiskolában találkoztok először, ahol azonnal leveszed a lábáról, amikor megtudja, hogy te is a dob tanszakra jelentkeztél.

¤ - Ezért már megérte beiratkozni ide – néz végig rajtad egy édes pimasz mosollyal az ajkain és elégedettséggel tölti el, ahogy szavaira fülig vörösödsz.

¤ Rengeteget gyakoroltok együtt, és minden próbáját úgy időzíti, hogy azok "véletlenül" mindig a tieiddel egy időben vannak.

¤ Számtalanszor elmondja, hogy mennyire menőnek is tartja, hogy te is dobolsz. Még ha emiatt sokan piszkálnak is.

¤ - Csak irigyek, mert a legmenőbb csaj velem randizik – ölel magához, te pedig csak hálásan bújsz a karjai közé.

¤ Végtelenül hálás, amiért végig kitartasz mellette a gyakornoki időszakban és határozottan kiáll a kapcsolatotokért a Kiadóval szemben a debütáláskor.

¤ - Nincs olyan dolog, ami többet érne nálad – nyom egy apró csókot az ajkaidra, amikor az első balhé kirobban nem sokkal a debüt előtt. – És nem érdekel, hogy ehhez a CEO mit szól.

¤ A kapcsolatotokat hétpecsétes titokként őrzi, nem csak a Kiadó, de ő is. Esze ágában sincs nyilvánosságra hozni.

¤ - Akkor se lenne nyilvános, ha a Kiadó nem ragaszkodna a titoktartáshoz – vonja meg a vállát. – Ez kettőnkön kívül másra nem tartozik – magyarázza és később sem gondolja meg magát a témával kapcsolatban. 

¤ Kivan attól, amikor a Hyungjai viccelődnek rajta, amiben az esetek nagy részében te is partner vagy, ő pedig csak duzzog.

¤ - Figyelj, T/N – öleli át a vállad Jae egy nap. – Kéne egy új dobos – kacsint le rád. – A régi már elavult. Te vizuálisan is jobban emelnéd a színvonalat – mondja, mire Dowoon egy párnát küld az arcába.

¤ Gyakran csempész be a próbákra és szereti hallani a véleményed a munkáikról, főleg mert tudja, hogy őszinte leszel vele minden alkalommal.

¤ Imádod bosszantani és nézni, ahogy zavarában felvörösödik a füle. Ennél édesebb látványt nehezen tudsz elképzelni.

¤ - I am drum? – vonod fel a szemöldököd az ominózus After School Club után – Akkor üthetlek? – vigyorogsz rá, mire halálra sértődik és nem egyszerű kiengesztelni. 

¤ Rengeteget buszoztok céltalanul, amikor ráér. Van, amikor a városban csak, de akad olyan is, amikor egy-egy hétvégi kikapcsolódásra indultok így.

¤ Kezdetben előtted sem igazán énekelt, így igencsak meglepett, mikor kiderült, hogy milyen gyönyörű, mély hangja van. Miután rájössz, hogy nagyon is tud énekelni és nem is akárhogy, gyakran kéred, hogy énekelnek neked.

¤ - Annak ára lesz, Kedvesem – mosolyodik el, majd lassan hanyatt dönt az ágyon, miközben halkan énekelni kezd.

¤ Szereti a hasát és kajával bármikor kiengesztelhető vagy épp rávehető bármire. Rettentő hálás, amikor gondoskodsz róla.

¤ Cserébe ő elhalmoz mindennel, amit csak megemlítesz neki. Ebből ugyan adódnak vicces helyzetek, de erről egyszerűen nem lehet leszoktatni.

¤ - Ez fizikálisan mennyire fájt neked? – mutatod fel a legújabb N.Flying lemezt, amin Seunghyub aláírása díszeleg.

¤ - Eléggé, úgyhogy becsüld meg – dramatizálja túl, és persze lelkesen fogad minden csókot, amikkel a háládat igyekszel kimutatni.

¤ Hajlamos elfeledkezni magáról, amikor gyakorlásról van szó, így gyakran megesik, hogy neked kell érte menni, és gyakorlatilag hazaparancsolni a próbateremből.

¤ - Yoo Dowoon! – masírozol be kissé dühösen. – Hajnali két óra van. Ideje lenne hazajönnöd! – állsz meg előtte csípőre tett kézzel és szúrósan bámulsz rá, mire ő csak egy ártatlan vigyort ereszt meg feléd.

¤ - Nahát, hogy elszaladt ez a nap – mosolyog és az ölébe húz. – Azért egy motiválócsókot még kaphatok? – csücsörít feléd.

¤ Bár néha nem úgy tűnik, hogy figyel, a szeme nagyon is pályán van, főleg amikor valami idegen srác bukkan fel a közeledben.

¤ - Én rettentő gyorsan elhúznék, Barátom – pillant cseppet sem kedvesen a veled flörtölni próbáló fiúra, aki végül hamar el is szelel.

¤ - Én rettentő gyorsan elhúznék, Barátom – pillant cseppet sem kedvesen a veled flörtölni próbáló fiúra, aki végül hamar el is szelel

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora