¤ Hihetetlenül zavarban van a megismerkedésetek elején. Az első randitokon tulajdonképp alig szól hozzád, így igazából ő csodálkozik a leginkább, hogy igent mondasz neki egy újabbra, amire tulajdonképpen az esélytelenek nyugalmával hív el, mert a tisztesség is úgy kívánja.
¤ Az első tragédia után egy hosszú és igazán édes üzenetben kér bocsánatot. Illetve egy újabb randit, ami azért már fényévekkel jobban sül el.
¤ Borzasztó bizonytalan és retteg attól, hogy egyszer találsz valaki mást, akivel egyszerűbb egy kapcsolat, mint vele.
¤ - Ha egyszerű kapcsolatra vágynék, vennék magamnak egy gumi pasit – közlöd vele poénkodva és kissé elütve a dolog valódi élét, amikor felhozza a témát. – Szeretlek és képes vagyok egy világnyi Shawolt is meggyőzni erről, ha kell – pillantasz rá, ő pedig csak szorosan ölelve csókol meg hálásan.
¤ Pontosan úgy bánik veled minden értelemben, mint a legnagyobb kinccsel ezen a Földön. Félt, óv és mindent megtesz azért, hogy minden vágyad teljesíteni tudja.
¤ Elkényeztet, olykor túlságosan is és a tiltakozásod sem hatja meg különösebben, hiába beszéltétek már meg a dolgot számtalan alkalommal.
¤ - Taemin, megbeszéltük már ezerszer is, hogy nincs több drága ajándék – nézel rá bosszúsan, majd visszapillantasz az egyébként gyönyörű nyakláncra, amivel csak úgy meglep egy egyszerű péntek estén.
¤ - Ezt csak te mondtad, Kedvesem – ölel magához mosolyogva és egy puszit nyom a válladra. – Nekem minden pénzt megérsz. Ezért csinálom ezt az egészet, hogy ezt megengedhessem magamnak – fordít magának háttal és nyakadba csatolja az ékszert.
¤ Szeret veled lustulni a kanapén, bár meglehetősen kevés ilyen alkalmatok van sajnos. De így is megtalálja a módját, hogy együtt legyetek.
¤ - Ez mi? – kérdezed tőle, amikor egyik este váratlanul a kezedbe nyom egy borítékot és csak várja, hogy kibontsd.
¤ - A következő heteid programja – mosolyogja. A boríték egy kis könyvecskét tartalmaz, apró leírásokkal minden városról, ahol a következő hetekben turnézik. – Jössz velem, Jagiya! – ölel magához csillogó szemekkel.
¤ Néha kicsit kiakad, amikor szerinte túlreagálod a dolgokat, de egyébként odavan azért, amikor aggódsz érte.
¤ Amint ideje engedni, azonnal valami közös programra indultok, hogy kárpótoljon a különtöltött időkért.
¤ Utálja, amikor Jonginnal karöltve piszkálod, bár nem tudja tagadni, hogy örül, hogy jól kijössz a barátaival, akik akkor is vigyáznak rád, amikor ő nem tud melletted lenni.
¤ Lehetetlenül hülye és kétértelmű viccei vannak általában, amikben az a legrosszabb az, hogy sosem tudod eldönteni, hogy mikor gondolja tényleg komolyan őket.
¤ Tipikus pasi; a hasán keresztül vezet az út hozzá. Étellel gyakorlatilag bármire rávehető. Főleg ha a kedvencét készíted el neki egy-egy hosszú nap végén meglepetésként.
¤ Kajálós randikra jártok állandóan. Mindegy, hogy eredetileg mit is terveztetek, a vége úgyis vagy egy elegáns étterem vagy épp valami street food, de minden randin esztek.
¤ Szeret veled táncolni és szívesen tanítja meg a koreóit, de a véleményedet is gyakran kéri ki a munkáiról.
¤ Egy-egy táncpróba viszont sokszor igencsak túl nyúlik a táncterem falain, amit nem mindig ő kezdeményez, de sosincs ellene egyetlen kifogása sem.
¤ Végtelenül gyengéd és figyelmes veled, egyetlen szituációt leszámítva. Amikor féltékeny. Olyankor birtoklóvá, mohóvá válik.
¤ Alapvetően édes, de ahogy valami idegen srác flörtölni kezd veled, előtűnik egy ritkán látott oldala.
¤ Szeret a hajaddal játszani, random puszikat adni és csak úgy egy takaró alatt összebújva létezni, amikor semmi másra nincs gondja, csakis rád.
¤ Borzasztóan megviseli a Jonghyun halála és ez a kapcsolatotokra is hatással van.
¤ Sokkal ragaszkodóbb és védelmezőbb veled szemben. És ő is sokkal jobban igényli azt, hogy mellette legyél.
¤ Ő maga kéri, hogy hozzák nyilvánosságra a kapcsolatotokat. Nem szeretne hazudni a rajongóinak és szeretne a körülményekhez képest normális kapcsolatot.
¤ Rengeteget jelent neki, hogy az összes fellépésén ott vagy és támogatod őt. Olyankor képtelen elrejteni a boldog vigyorát, amit a fanok imádnak. Így bár eleinte nincsenek elragadtatva a ténytől, hogy együtt vagytok, végül az egyik legtámogatottabb pár lesztek az iparban.