𝐏𝐄𝐍𝐓𝐀𝐆𝐎𝐍 ~ Jinho

1K 123 19
                                    


¤ A zeneiskolában ismered meg, ahogy szerencséd van tőle órákat venni, bár kezdetben inkább érzed kínnak az egészet. Hiszen nemhogy énekelni, megszólalni sem nagyon mersz előtte.

¤ - Te félsz tőlem? – kérdezi a harmadik alkalommal, amikor az előző kettőhöz hasonlóan egy árva hangot nem ejtesz ki a szádon a vele töltött egy óra alatt. Kérdésére csak fülig vörösödsz, mire felkuncog – Nem eszem ám embert – kacsint rád még inkább zavarba hozva.

¤ Végül egy meghívással töri meg a jeget, amiről később kiderül, hogy randinak szánta összekötve a kellemest a hasznossal.

¤ Ahogy elkezdi a gyakornokoskodást a CUBE-nál felhagy az énektanársággal, amit bár bánsz, meg is könnyebbülsz tőle egy kicsit.

¤ - Boldog vagy mi, Babe? – poénkodik veled az utolsó napján, miközben szorosan magához húz. – Azért én bánom egy kicsit, hogy kevesebbet foglak látni – súgja halkan, te pedig a karjaiba olvadva viszonozod a lágy csókot.

¤ A gyakornoki időszak kemény, a CUBE pedig nem könnyíti meg a helyzeteteket. Tudnak a kapcsolatotokról és nem tiltják meg, de mindent megtesznek, hogy magától menjen tönkre. Kezdésnek szinte úgy betáblázzák Jinho napjait, hogy leginkább csak sejted, hogy él.

¤ - Annyira hiányzol – súgja halkan egyik este melléd bújva, amikor későn ér haza a próbáról, mire te csak mosolyogva fészkeled magad a szorosan ölelő karjaiba.

¤ Sosem beszélt róla és nem is mutatta ki, de nagy csalódás volt neki az SM-fiaskó, így ezerszer fontosabb számára a Pentagon debüt, amiért mindent megtesz és amiben te a végsőkig támogatod akkor is, ha így te szorulsz le a listáról.

¤ - Hihetetlenül büszke vagyok rád – motyogod az ajkaira a debütáló showcase után a backstageben. 

¤ Szerelmese a lusta randiknak, amikor semmi mást nem kell csinálnia, csak veled lennie, maximum ennie.

¤ - Ezt meg tudnám szokni – nyújtózik el melletted a kanapén és a karjaiba vonva csókol lágyan az ajkaidra.

¤ Imádja, hogy jóban vagy a húgaival, de azt már nem viseli jól, amikor őt lepattintva mész velük bárhova is.

¤ - Csajos program – vonod meg a vállad vigyorogva duzzogó szerelmed láttán. – Ígérem, este kiengesztellek – súgod neki, hogy csak ő hallja, mire máris vidámabban szemléli a dolgot. 

¤ Szeret veled videochatelni, amikor épp turnén van, és látni, hogy mit csinálsz épp, amikor nincs melletted. 

¤ - A pirosat vedd meg, Jagiya! – mondja, amikor még vásárolni is "veled tart". – De nehogy felvedd, amíg nem vagyok otthon – húzogatja a szemöldökét egy pimasz vigyorral az ajkain, mire te csak kinyomod a telefont megfosztva őt a további kukkolási lehetőségektől.

¤ Gyakran lep meg apróságokkal és tulajdonképpen egy kifejezetten romantikus figura. Nem a nyálas fajtából. Tudja, hogy hol a határ. De gyakran vannak nagyon aranyos megmozdulásai.

¤ Figyelmes, törődő, és a körülmények ellenére is te vagy számára az első. Ha beteg vagy, képes mindent hátrahagyni, hogy ápolgasson.

¤ - Jinho, túlélem – sóhajtod mosolyogva, amikor kissé túlreagál egy egyszerű megfázást. – Nem meghalni készülök, csak az orrom dugult be!

¤ Imádja, amikor a cuccaiban járkálsz. Főleg azért, mivel nagyjából egy magasak vagytok, így a pólója nem sokat takar belőle.

¤ - Édes pudlik – vigyorogja egyik reggel, amikor az egyik felsőjében és az alváshoz tegnap kiválasztott bugyidban libbensz ki a konyhába. 

¤ - Nagyon vicces – morgod és egy agresszív mozdulattal igyekszel lejjebb húzni a pólót, ami természetesen nem sikerül, Jinho pedig csak nevetve húz az ölébe, hogy pár csókkal kiengeszteljen. 

¤ Őszinte rajongója a közös, hosszú fürdőknek, ami közben jókat beszélgettek és csak élvezitek egymás társaságát... mikor milyen formában.

¤ - Jinho – nyögöd, amikor egy alkalommal a beszélgetés közben a kezei észrevétlenül siklanak végig a testeden át finoman a combjaid közé simítva, miközben ajkai a nyakad bőrén kalandoznak. 

¤ - Bolondulok érted – morogja a bőrödbe és az addig meghitt hangulatot egy teljesen más irányba fordítja. 

¤ Bár nagyon nem ért vele egyet, egy idő után kötélnek áll, hogy a Kiadó nyilvánosságra hozza a kapcsolatotokat. De egy idő után már maga a Cég is bánja, hogy belement.

¤ Ugyanis szívesen mesél a kapcsolatotokról, ha kérdezik. És egyetlen alkalommal sem felejti el megemlíteni, hogy mennyire hálás azért, hogy még a Cube-ot is képes voltál elviselni a kettőtök kapcsolatáért kissé odaszúrva ezzel a Kiadónak.

 És egyetlen alkalommal sem felejti el megemlíteni, hogy mennyire hálás azért, hogy még a Cube-ot is képes voltál elviselni a kettőtök kapcsolatáért kissé odaszúrva ezzel a Kiadónak

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now