𝐍𝐂𝐓 ~ Jaemin

2.5K 243 11
                                    


¤ Ártatlan? Álmaidban talán. És erre te is hamar rájössz, de valójában már akkor is nagyon-nagyon késő.

¤ Olyan rámenősen és határozottan flörtöl veled már legelőször is, hogy alig tudod összekaparni az állad a földről.

¤ Ártatlan pofijának teljesen ellentmond az egyébként határozott és igenis flörtölős, pimasz személyisége, amivel egyébként hamar meghódít még úgyis, hogy szent elhatározásod az elején nem megadni magad neki.

¤ Sosem rejti el, hogy ha nagyon tetszik neki valami rajtad, azonnal a tudtodra hozza, amivel olykor igencsak meglep.

¤ - Csinos ez a szoknya, Jagi – kapja el a derekad, és az ölébe ránt. – Megnézhetem közelebbről? – húzódik egy pimasz vigyorra a szája és a kezei elkalandoznak a fekete ruhadarab alá.

¤ Imád zavarba hozni. Egyszerűen édesnek tartja, amikor elpirulsz egy-egy elsuttogott vallomásától és gyakran meg is teszi mindenféle lelkiismeret furdalás nélkül.

¤ Bár neked néha napján nem úgy tűnik, nagyon komolyan veszi a kapcsolatotokat és rettentő fontos vagy neki te is és a szerelmetek is.

¤ Sok idő telik el, mire beleegyezik, hogy nyilvánosságra hozza a Kiadó, de még így is igen komoly feltételei vannak, amibe az SM belemegy.

¤ Ha mindenképpen kell és elkerülhetetlen a dolog, beszél rólatok, de csak nagyon szűkszavúan. Nem szereti, amikor csak a kapcsolatotok a téma valahol.

¤ Szereti, amikor az ő kezében van az irányítás... minden téren. Domináns és szereti végignézni, ahogy szép lassan rávesz arra, amit ő szeretne.

¤ - Na, na, na – szorít le az ágyra, mikor megunod, hogy csak szórakozik veled. – Játszunk még egy kicsit, Baby – duruzsolja a füledbe, majd csókjaival újra elindul a tested mentén még tovább húzva az agyad.

¤ Csak egy önelégült mosollyal fogadja, amikor a fiúk veletek szórakoznak. Tulajdonképpen marha elégedett minden ilyen alkalommal.

¤ - Ha az irigység fájna... – mondja fejét csóválva, majd kézen fogva téged a szobájába húz, ahol újra az ajkaidra tapad.

¤ Szeret veled randikra járni és igen kreatívakat tud összehozni. Minden alkalommal valami izgalmas és érdekes helyre szervezi meg a házon kívüli együtt töltött időtöket.

¤ Eltilt Jenotól... meg úgy kompletten az NCT-től... vagy legalább is nagyon próbálkozik vele, de nem jár sikerrel. Amin azért duzzog egy sort és nagyon tudja élvezni a megbékítésére használt módszereid.

¤ Féltékeny, de nagyon... gyakorlatilag minden körülötted felbukkanó srácra. Bár próbál magán uralkodni, sokszor nem jön össze neki.

¤ Szívesen tanít zongorázni, de a koreóikat is megtanítja csak kérned kell. Igazából teljesen mindegy neki, hogy mit csináltok, csak vele legyél.

¤ Élvezi, amikor ápolgatod, mikor beteg. De ő is nagyon szívesen gondoskodik rólad, amikor szükséged van rá.

¤ Egyébként egy nagyon is gondoskodó srác, aki figyel rád. Sokszor mondanod sem kell, hogy mire van szükséged, tudja.

¤ Nem tűri a pletykákat rólad és a negatív kommentekre is hajlamos olykor igencsak szélsőségesen reagálni. 

¤ Nem sok közös fotót lehet rólatok készíteni. Igyekszik teljesen privátban tartani minden pillanatotokat és megóvni téged a média rosszindulatától.

¤ Szeret veled tanulni és rengeteget segít neked, amikor nem megy valami. Ha eleget ajánlasz neki cserébe, még a házijaid is hajlandó megcsinálni néha. Bár tény, hogy annak mindig igen komoly (és élvezetes) ára van.

¤ Komolyak a szándékai veled és ezt nem is titkolja, sem előled, sem a Kiadó, de még a fanok előtt sem különösebben.

¤ - Házasodjunk össze most, T/N – dobja be egyik nap az ötletet, amivel totálisan lesokkol. Beszélgettek néha ilyenekről, de ez nagyon spontán ötlet.

¤ - Te megőrültél – foglalod össze tömören a véleményed, majd a végén elneveted magad, mert képtelen vagy komolyan venni.

¤ - Egyszer úgyis te leszel a feleségem – vigyorodik el, ami azért megmelengeti a szíved és az ajkaidra nyomott puha csók is végtelen elégedettséggel tölt el.

¤ - Egyszer úgyis te leszel a feleségem – vigyorodik el, ami azért megmelengeti a szíved és az ajkaidra nyomott puha csók is végtelen elégedettséggel tölt el

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now