¤ Meglepően határozottan adja a tudtodra, hogy tetszel neki... mindig, mindenhol... ezzel általában jócskán zavarba hozva téged.
¤ Kávés randik. Amikor csak tehetitek a kedvenc kávézótok felé veszitek az irányt vagy épp újakat fedeztek fel a városban. Sőt az a terv sem áll messze tőle, hogy egy nap közösen nyissatok egy barátságos kis helyet valahol.
¤ Szeret hozzád érni és érintésekkel is kimutatni, hogy szeret téged. Mindegy, hogy milyen formában, de a kezei állandóan a testeden járnak.
¤ Ugyan felvállalja a kapcsolatotokat, de igyekszik minél inkább privátban tartani az életeteket. Viszont a hivatalos megjelenéseire mindig elhív megadva neked a választás lehetőségét.
¤ - Úgy döntöttem, hogy ma elkísérlek – perdülsz elé egy csinos ruhában, ő pedig boldogan ölel magához. Mindig örül, amikor vele mész, de nem akarja, hogy neked legyen nehézséged az ő hírneve miatt.
¤ Ha vele tartasz, el sem mozdul mellőled. Egy pillanatra sem veszi le a kezeit rólad és rosszul viseli, amikor megpróbálnak kikezdeni veled.
¤ - Totális nyugalommal lekophatsz – zavarja el az egyik statiszta srácot, aki kihasználva azt a néhány percet, amíg ő mosdóba ment, szóba elegyedett veled.
¤ Hihetetlenül változatosan töltitek a szabadidőtöket. Van, hogy csak otthon ülve videojátékoztok, máskor túrázni indultok, de egy koncert sem áll messze tőle.
¤ Szereti, amikor meglátogatod egy-egy forgatáson. Büszkén visz körbe a helyszínen és egyszerűen csak boldog, hogy vele vagy.
¤ Imádja a cicákat, így hamar lesz közös kedvencetek, akire azért néha napján féltékeny, sőt kifejezetten love-hate kapcsolatban áll a puha szőrű négylábúval.
¤ - Na – kezdi mérgesen –, ez a szőrgolyó mindig itt van veled – veszi ki az öledből az igen hangosan méltatlankodó cicust. – Most velem foglalkozz – teszi le a földre a reklamáló macskát és az öledbe hajtja a fejét, hogy őt simogasd.
¤ Mindig kikéri a véleményed a munkáiról és nagyon sokat jelent neki a támogatásod. De szereti, ha megmondod neki, ha valami nem tetszik.
¤ Nem titkolja, hogy a dalai nagy része rólad szólnak. Sőt, ragaszkodik hozzá, hogy az MV-kben te szerepelj mellette.
¤ Mindig megmosolyogja, amikor az alsó ajkán lévő apró forradást figyeled. Olyankor mindig csak pimasz vigyor költözik az arcára.
¤ - Puszit is kapok rá? – incselkedik veled... és persze minden alkalommal meg is kapja rá a puszit.
¤ Megtanít kirakni a Rubik kockát és nagyon örül, amikor sikerül is véghez vinned a mutatványt.
¤ - Az én okos Szerelmem – ölel magához. És azóta gyakran versenyeztek, hogy kinek sikerül hamarabb.
¤ Szerettek együtt bulizni, de általában komoly szabályokat állít fel. Nem birtokolni akar, de kifejezetten féltékeny típus... főleg akkor, ha tényleg okot érez rá.
¤ Közös tetoválást varrattok a harmadik évfordulótokon és nem sokra rá meg is kéri a kezed, amire boldogan mondasz igent.
¤ Az esküvőtök teljesen privát és a dátumát is már csak a szertartás után hozzátok nyilvánosságra.
¤ Habár ártatlannak tűnik első látásra, közel sem az. Vannak gyenge pontjai, például a melleid, amiket egy-egy kivágottabb felső felvételekor képtelen nem bámulni.
¤ - Luhan – csattansz fel. – Itt vannak a szemeim – emeled fel a fejét egy dühös fintorral az arcodon, hogy a szemeidbe nézzen, de ő csak édesen felnevet és egy lágy puszit nyom a mellkasodra.
¤ Imádja nyilvános helyen húzni az agyad. Lágy simítások, füledbe suttogott vágyak. Odavan a látványért, ahogy szépen lassan megkívánod. A diadal pedig leírhatatlan, amikor te közlöd, hogy lépjetek le.
¤ - Milyen türelmetlen lett itt valaki – vigyorogja pimaszul, amikor az autó hátsó ülésén akaratosan az ölébe mászol.
¤ Bármikor elcsábítható és bármire rávehető egy csinos ruhával. Olyannal, ami inkább sejtet, mintsem mutat.
¤ - Basszus, Baby – szisszen fel, ahogy elé libbensz egy igen szexi fekete darabban. Képtelen a szemeit levenni rólad és minden apró gondolata kiül az arcára.