𝐕𝐈𝐗𝐗 ~ Hyuk

1K 162 23
                                    


¤ Hyuk egy végtelenül kedves srác, ami hamar feltűnik neked és hamar el is csavarja a fejed ezzel a tulajdonságával.

¤ Az első bókokba nem csak te, de még talán ő maga is belepirul, ami kívülről bár kínos lehet, valójában odavagy érte.

¤ Kezdetben nem nagyon mer közeledni hozzád, tulajdonképpen az Hyungjainak köszönhető, hogy randira mert hívni. Igazából ők hívtak randira, de ezt utólag már mindig letagadja és magáénak vallja a kapcsolatotok első lépését. Neked pedig sosincs szíved lelombozni.

¤ Rengeteget aggódik és rágódik azon, hogy milyen hatással van rád a hírneve. Zavar-e téged, hogy idol.

¤ Éppen ezért nem is áll szándékában, hogy nyilvánosságra hozza  a kapcsolatotokat, hanem egy jó akaratú sasaeng fannak hála buktok le.

¤ Ami után természetesen őrjöng, tombol és egy igen új, ritkán látott oldala kerül előtérbe, ami még téged is meglep.

¤ - Kinek a műve? – mered a monitoron lévő képekre és szinte remeg a dühtől, miközben igyekszik téged is vigasztalni. 

¤ A végtelenségig képes elmenni, hogy megvédjen. Annak ellenére, hogy a Starlightok jól fogadják a dolgot és inkább a sasaengen akadnak ki, mindenre felkészül.

¤ Hétvégi anime maratonokat tartotok. Amik általában Naruto nézést jelentenek még úgyis, hogy szinte az egészet tudjátok kívülről. 

¤ És még egy közös Cosplay-re is rávesz, amit később sem tudsz megmagyarázni, hogy hogyan is sikerült neki. Ő csak az ellenállhatatlansága számlájára írja a dolgot.

¤ EXO koncertre visz, de nem számol ennek következményeivel és egy kissé kiakad, amikor előjön a fangirl éned, amit egyszerűen bármennyire is próbálkozol, képtelen vagy visszafogni.

¤ - Mehetsz haza Sehunnal – morogja a koncert után, amikor nem vagy képes abbahagyni a szövegelést az EXO Maknaejáról.

¤ - Hát, ha ezt szeretnéd – vigyorodsz el és fordulnál is vissza, hogy összeszedd Sehunt az öltöző környékén.

¤ - Még mit nem! – kap utánad hirtelen és hevesen az ajkaidra tapad nem foglalkozva a körülöttetek lévőkkel. – Az enyém vagy – közli kacsintva.

¤ Nem különösebben féltékeny. Bízik benned és ha ismeri a srácot, akivel néha lógsz, nem csinál belőle nagy ügyet. Ha pedig nem tudja, hogy ki az, egyszerűen csak megkérdezi.

¤ Szereti, amikor ott vagy a koncerteken és támogatod őt. Sokat jelent neki, hogy elfogadod az életével járó nehézségeket és azok ellenére is kitartasz mellette.

¤ - Ki a kedvenc Maknaed, Jagi? – kérdezi egyik nap elmerengve a kanapén fekve, miközben a mellkasán fekszel, ő pedig a hátad birizgálja.

¤ - Ez egyértelmű – pillantasz fel rá egy kissé gonoszkás mosollyal. Imádod ezt a témát és sosem hagyod ki, hogy egy kicsit felpiszkáld, amikor felhozza.

¤ - Én? – csillannak fel a szemei és egy édes mosollyal az ajkain néz rád, aminek hála majdnem meggondolod magad... de csak majdnem.

¤ - Sungjae! – méltatlankodsz, mire duzzogni kezd, te pedig csak nevetve puszilgatod össze az arcát, hogy kiengeszteld. 

¤  Az ártatlan pofi azért ne nagyon tévesszen meg, tud ő ördögi is lenni... ó, de még mennyire, hogy tud.

¤ - Han Sanghyuk! Hol vannak a ruháim?! – kérdezed tőle, miközben egy találkozóra sietnél, de a szekrényed teljesen üres és a ruháid nyomtalanul eltűntek.

¤ - Én azt honnan tudjam? – veszi elő a legártatlanabb képét. – De mivel ruha nélkül nem mehetsz sehova, miénk az este – lép eléd és egy pimasz mosollyal tünteti el rólad a testedet takaró törülközőt.

¤ Végtelenül zavarba jön, amikor a fiúk megjegyzéseket tesznek a hevesség közepette a nyakadon hagyott lila foltokra.

¤ Amikor először találkozik a szüleiddel nagyon ideges és retteg attól, hogy nem fogják elfogadni őt melletted.

¤ - Öhm... he-hello... Hyuk vagyok – mutatkozik be és kis híja van, hogy el nem ájul, amit te csak kuncogva figyelsz.

 Hyuk vagyok – mutatkozik be és kis híja van, hogy el nem ájul, amit te csak kuncogva figyelsz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Where stories live. Discover now