¤ Eleinte némiképp idegesítőnek tartod, hogy folyamatosan pörög és egy percre sem áll be a szája. De, amikor először hallod énekelni, teljesen levesz a lábadról.
¤ Tulajdonképpen így is vall szerelmet... egy karaoke bár kellős közepén, amibe rendesen belepirulsz.
¤ Egyébként sokkal romantikusabb annál, mint amilyennek tűnik. És bár mások előtt ugyan igyekszik ezt tagadni, téged nagyon szívesen hódit ezzel a tulajdonságával.
¤ Imádja a hasát és azt is, hogy elkényezteted. Nagyon tud lelkesedni a konyhában való kíséretezéseidért, de akkor is nagyon hálás, amikor egy hosszú és fárasztó nap után a kedvenc étele illatára lép be a lakásba.
¤ - Túl jó vagy hozzám – nyammog élvezettel a kedvenc kajáján és közben az ölébe húz, hogy a te szádba is csempésszen pár falatot.
¤ Borzalmas alvási szokásai vannak, ami miatt sokat aggódik, hogy te nem tudsz aludni és gyakran megy inkább a kanapéra aludni, hogy te tudj pihenni.
¤ - Gyere vissza – simogatod meg az arcát, mikor az éjszaka közepén a nappaliban találsz rá a kényelmetlen kanapén kuporogva.
¤ - De nem akarom, hogy ne tudj tőlem aludni, Jagi – suttogja halkan, de végül veled tart, és egész éjjel a karjaiban tartva agyal azon, hogy milyen szerencsés, amiért mellette vagy.
¤ Szeret otthon énekelni, amit te is szeretsz, és csak mosolyogva hallgatod a zuhany alatt éneklő kedvesed.
¤ Szereti az esőt, így sokszor indultok útnak esőben. Mikor gyalog, mikor autóval, de van, hogy csak a teraszra ültök ki egy pléd alatt összebújva.
¤ Nem túl jó a szóbeli szerelmi vallomásokban, de amilyen szeretettel néz rád minden alkalommal, az az összes valódi érzelmét elárulja.
¤ Ahogyan az is, hogy a végletekig küzd érted, és a kapcsolatotokért nem foglalkozva azzal, hogy kivel kell szembemennie.
¤ - Szeretem őt, és csak remélni tudom, hogy elfogadjátok – mosolyog egy Vlive alatt a kamerába, amikor felvállaljátok a kapcsolatotokat.
¤ Szereti, amikor csak úgy megleped egy váraatlan látogatással egy hosszúra elnyúló turné kellős közepén.
¤ - Szia, Jagi – sétál el először melletted hulla fáradtan a koncert vége után, majd hirtelen megtorpan és visszafordul hozzád. – Jagi?! – derül fel az arca, és a következő pillanatban már az ajkaidat csókolja, szorosan magához ölelve.
¤ Nem csak a pasid, de a legjobb barátod is, akinek bármit elmondhatsz. De tényleg bármit. Amikor tud segít, amikor nem, akkor csak csendben meghallgat és igyekszik támogatni.
¤ Esténként szeret veled csak úgy összebújni a kanapén, és semmiségekről beszélgetve kipihenni a napi fáradalmakat.
¤ Van egy végtelenül pimasz oldala, amit sokan ki sem néznének belőle, és amivel azért tud az agyadra menni.
¤ - Édesem, csini ing – kacsint rád egy átszeretkezett éjjel másnapján, amikor kisétálsz a konyhába. – De sajnos szükségem van rá – sétál eléd, és lassan kezdi el kigombolni a rajtad lévő inget.
¤ Figyelmes és gondoskodó. Ápol, ha beteg vagy, és minden reggel, amikor együtt ébredtek, ágyba viszi neked a kávét.
¤ - Jó reggelt, Baby – csókol finoman az ajkaidra, és lassan kihámoz a paplanból, miközben apró puszikat ad a bőrödre, ahol csak elér.
¤ A szabadnapjaitok mindig a szabadban telnek. Szeret veled utazni, és közös élményeket gyűjteni.
¤ Fontos neki, hogy jóban legyél a családjával. Rém édesnek találja, amikor parázol az anyukájától.
¤ - Mi lesz, ha nem kedvel majd? – kérdezed kétségbeesetten, mire ő csak felnevetve csókol meg.
¤ - Ezt kizártnak tartom – cirógatja meg az arcod finoman, majd egy hatalmas vigyorral az arcán, a kezedet fogva lép be a szülei házába.
¤ Meglehetősen sajátos módon jelenti be, hogy bővül a kapcsolatotok.
¤ - Ne haragudj, Babe, de ma egy új nőt is viszek haza – vigyorog a kamerába, egy édes fehér szőrmókkal a kezében, amit a egyik Carat ajándékozott neki.