¤ A YG tervezői részlegén találkozol vele először, ahol az egyetemi gyakorlatod töltöd heteken át. A felbukkanásod után pedig – a többiek állítása szerint – a szokásosnál is többször fordul meg az irodában és egyetlen alkalommal sem fukarkodik a dicséretekkel.
¤ - Ez fantasztikus, T/N – mosolyog rád elámulva, ahogy az egyik készülő terved vázlatait tanulmányozza. – Őszintén örülök, hogy minket választottál. Szívesen beajánlanálak, hogy hosszútávon is velünk maradj – ajánlja fel, mire te csak elvörösödve bólintasz.
¤ Minden ebédnél addig sündörög a kantinban, amíg valahogy egy asztalhoz nem kerültök, ahol aztán lelkes csevegésbe kezd veled és szinte issza minden szavad. A végén pedig minden alkalommal Seungyoon vet véget a kellemes perceknek.
¤ - Sajnálom, T/N – mosolyog rád a Leader –, de el kell vinnem magammal a Herceged – kacsint, amíg felhúzza Seunghoont a székről, aki csak az orra alatt morog, te pedig elpirulsz a megjegyzésre és még csak tiltakozni sem tudsz.
¤ Tulajdonképpen a többiek azok, akik addig szekálják, amíg eléd nem áll és randira nem hív. Aztán persze azok is ők, akik mindenhol a kapcsolatotok keresztapjaként mutatják be saját magukat.
¤ - Az agyamra mennek – dünnyögi a nyakadba, amikor a CEO előtt is részletekbe menően mesélik el, hogy ők mi mindet megtettek annak érdekébe, hogy egy pár legyetek végre. – Egyszerűen utálom őket.
¤ Gyakran mentek együtt edzeni. Olykor terembe, máskor futni a parkba, néha pedig csak a YG valamelyik tánctermét veszitek célba egy kis mozgás reményében. De gyakran ajánl egy igazán kellemes alternatívát.
¤ - Sok a levezetetlen energiám ma, Babe – simít lágyan a csípődre, miközben te vacsora után pakolsz el épp. – Mi lenne, ha ezt most inkább hagynád? – suttogj a nyakadba pár nyálas csók kíséretében, miközben kiveszi a kezedből a tányért, majd a karjaiba kapva meg sem áll veled a hálóig.
¤ Mindig lelombozódik, amikor a vezetőség nem találja elég jónak a dalait egy-egy lemezre, te pedig ilyenkor csak vigasztalni próbálod.
¤ - Énekeld el nekem – fészkeled magad a karjaiba, amikor csak kissé depisen bámulja a plafont. – Én szeretem őket – támasztod meg az állad a mellkasán és addig szuggerálod, amíg egy halvány mosoly fel nem tűnik az ajkain.
¤ Szereti, amikor elkíséred a próbákra vagy koncertekre. Legszívesebben a turnékra is magával vinne. Mindig képes vagy motiválni őt, de elég egyetlen pillantásod is ahhoz, hogy lehiggadjon.
¤ - Nem bírnám nélküled – súgja egy koncert alkalmával, ami előtt valami miatt nagyon ideges, de elég néhány apró csók, hogy összeszedve magát a legjobbat nyújtsa a rajongóknak.
¤ A kapcsolatotok nyilvános, aminek cseppet sem örült. Főleg, hogy olyan időszakban lett nyilvánosságra hozva, amikor egyértelműen eltussolni akartak vele valami mást.
¤ - Nem vagyunk az eszközeik – dühöngte akkoriban és csak komoly feltételek mellett hagyta, hogy a YG nyilatkozzon a dologról.
¤ Néha-néha posztol ugyan egy-egy fotót, bár ezt is inkább a Kiadó nyomására, de ennél több belátást nem enged a kapcsolatotokba.
¤ - Nem nyilatkozunk és az sem érdekel, ha ezért kirúgnak – mondja határozottan a managernek, akit azért küldtek, hogy győzze meg Seunghoont egy közös interjúról. – Ha T/N majd akar, kiáll a nyilvánosság elé. De tudod, Hyung, akkor is igyekszem majd őt lebeszélni erről – mondja a döbbent férfinak és a későbbiekben már nem is reagál semmit az ilyen felvetésekre.
¤ Minoval az oldalán szinte elviselhetetlen. Azokat az időknek leginkább csak végét lehet megvárni, amikor ők össze vannak zárva.
¤ - Nem bírják az idegeim – ront be Seunghoon dormbeli szobájába a Leader, ahova te is elmenekültél a két mókamester elől. – Én nagyon szeretlek titeket, de nem akarod hazavinni? – néz rád reménykedve Seungyoon, mire te csak felnevetve szeded össze a kedvesed, mielőtt teljesen kiakasztják a Vezetőt.
¤ Nem kifejezetten féltékeny típus, de szereti ismerni az embereket, akikkel időt töltesz, amikor ő távol van. Cserébe azonban ő sem kezei jól, amikor te vagy féltékeny ok nélkül.
¤ - T/N – sóhajtja frusztráltan. – Ez a munkám – magyarázza, amikor egy kissé merészebb koreográfia után nem tudod megállni, hogy ne ejts el pár gúnyos megjegyzést. – Egyébként is, a Noona férjnél van – közli veled, mikor kissé elragadtatva magad szidod a táncoslányt, akivel fellépése volt.
¤ Rettentő édesnek tartja, amikor aggódsz érte a koncertek előtt és sosem bírja nevetés nélkül a kéréseid.
¤ - Ha lehet, ép csontokkal gyere haza, jó? – csókolsz az ajkaira, mire csak felkuncog és bólogatva ígéri meg.
¤ De persze már meg sem lep a bekötött keze, amikor másnap belép az ajtón, csak egy szem forgatással reagálod le a helyzetet.
¤ - Nyugi – emeli fel a kezét még a kérdés előtt. – Mindenki más egyben van és élnek – vigyorogja kínosan, te pedig csak nevetve húzod a karjaidba, hogy ápolgasd egy kicsit, amit persze ő maximálisan kiélvez.
¤ Imádod húzni az agyát. És pontosan tudod is, hogy mivel lehet a leginkább felhúzni, így nem egyetlen szettnyi szexi fehérnemű lapul a szekrényedben, amit szívesen használsz fel ellene, amit – bár tagadja – rettentően élvez minden alkalommal.
¤ Bosszúból viszont ő előszeretettel visz magával egy-egy fotózásra, amik ellen a legtöbb alkalommal tiltakozni igyekszel, mert tudod, hogy nem lesz veled kíméletes. Bár tagadhatatlan, hogy imádod ennek a játéknak minden egyes pillanatát.