𝐃-𝐂𝐑𝐔𝐍𝐂𝐇 ~ Hyunoh

1K 141 10
                                    


¤ Egy edzőteremben találkoztok először és nem telik sok időbe, hogy a tudtodra adja, hogy tetszel neki. Határozottan lép feléd, ami azért lenyűgöz.

¤ Hiába tűnik egy rideg, kemény srácnak, valójában nagyon édes és gondoskodó. Tényleg komolyan gondolja a kapcsolatotokat és ezt nem is titkolja.

¤ Lesi minden kívánságod és néha kissé már túlságosan is óv, ami okoz köztetek olykor némi feszültséget.

¤ - Hyunoh – kezded morcosan, amikor egy újabb vita készül kialakulni egy olyan buli miatt, amire egyedül készülsz elmenni, ő pedig ezt nem igazán szeretné hagyni.

¤ - Jó – dünnyögi az orra alatt végül megadóan. – De hívj fel,mikor kibuliztátok magatokat és érted megyek – ajánl alkut, amit egy apró csókkal pecsételsz meg.

¤ Imád cipelni. Mikor  a hátán, mikor a karjaiban, de azért is oda van, amikor a lábaid a csípője köré fonódnak.

¤ - Gyere – pattan fel a kanapéról a film végén. – Irány az ágy – kap a karjaiba és nevetve visz a hálóba.

¤ Szerettek együtt edzeni és sportolni. Kevés időtök telik lustálkodással, bár tény, hogy azok ellen sem szokott tiltakozni sosem.

¤ Gyakran mutogatja nyilvánosan is az edzőteremben töltött idő látványos gyümölcsét, amiért te már annyira nem lelkesedhetsz.

¤ - Nyugi, Baby – ölel magához egy széles vigyorral az arcán. – Csak te kóstolhatod meg ezt a táblás csokit – pimaszkodik, miközben a kezeidet a pólója alá vezeti.

¤ Nem szégyellős. Bátran kezdeményez akkor is, amikor vannak körülöttetek. Ritkán tudja, hogy hol a határ.

¤ - Park Hyunoh! – csapsz a kezére, mikor a CEO-val beszélgetve azok a rakoncátlan ujjak kíváncsian a szoknyád alá kúsznak. – Le fogom törni az ujjaid! Viselkedj! – sziszeged neki, ő pedig már csak azért sem áll le.

¤ Borzalmas pick up lineokkal képes eléd állni, de odavan a nevetésedért, így az sem érdekli, hogy égeti magát. Tudja, hogy így szereted.

¤ - Szeretem a mosolyod – néz rád gyengéden és újabb borzalmakkal szórakoztat élvezve a nevetésed.

¤ Rengeteget dolgozik, de igyekszik időt tölteni veled, amennyit csak tud. De egy stúdiós meglepetés randit sem vet meg.

¤ - Örülök, hogy itt vagy – ölel magához, amikor meglátogatod a Kiadónál. – Nem is eresztelek el – neveti és be is tartja az ígéretét.

¤ A kapcsolatotokról, bár nyilvános, nem sokat beszél. Tudatosan kerüli a témát az interjúk, vliveok alatt is és próbál teljesen hétköznapi életet élni.

¤ Szeret veled teljesen hétköznapi dolgokat csinálni. Moziba mentek, hatalmasakat kirándultok és még a konyhában is szeret veled együtt forogni. Bár ott inkább csak néz és láb alatt van néha.

¤ - Te főzöl, én kóstolok – osztja le a feladatokat.  – Mindenkinek így lesz a legjobb, ezt te is nagyon jól tudod – fűzi hozzá nevetve.

¤ Pörgős, játékos, örök nyughatatlan páros vagytok. Rengeteget szórakoztok együtt, olykor a fiúk agyára menve. 

¤ - Ha nem hagyjátok abba, esküszöm, hogy kiraklak titeket – hangzik el a fenyegetés Hyunwook szájából, mikor az éjszaka közepén röhögtök fel kissé hangosabban, mint kellene.

¤ Mivel a családja csak nőkből áll, hihetetlen módon képes elviselni minden hisztid és kiakadásod, ahogy egy női problémával kezdődő nap sem okoz neki problémát.

¤ - Hozok csokit, filmet és kaját – csókol a homlokodra lágyan. – Ma egész nap babusgatlak – tesz ígéretet.

¤ Tanít neked jó pár önvédelmi fogást, amikkel megvédheted magad, ha kell. Bár egyedül ritkán enged el bárhová is.

¤ A féltékeny nem elég kifejező szó arra, ahogy viselkedik, amikor úgy érzi, hogy valaki rád hajt... és gyakran érez így sokszor teljesen ok nélkül, de erről nem igazán lehet meggyőzni.

¤ Nem tűr meg idegen pasikat a közeledben és kifejezetten félelmetessé is tud válni, ha valaki bepróbálkozik nálad... főleg, ha a szeme láttára teszi.

 főleg, ha a szeme láttára teszi

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora