𝐁𝐈𝐆𝐁𝐀𝐍𝐆 ~ Daesung

1.4K 157 4
                                    


¤ Igazából te vagy az, aki kettőtök közül kezdeményez, mikor eleged lesz abból, hogy heteken át tartó apró flörtökön kívül az égvilágon semmi sem történik.

¤ - Nahát, bírom a tökös csajokat – villant rád egy huncut mosolyt, amikor randira hívod és természetesen esze ágában sincs visszautasítani.

¤ A látszat persze csal, mert ahogy rájön, hogy az érdeklődése kölcsönös, sokkal magabiztosabb lesz és bátran kezdeményez. És igen változatos randiötletei vannak.

¤ - Tölthetnénk együtt ezt a hétvégét – dobja fel az ötletet az egyik találkátok után. – Rég jártam a tengerparton – fűzi hozzá, te pedig beleegyezel. Ezen a hétvégén válik hivatalossá a kapcsolatotok.

¤ Nem áll ellen, amikor a Cég felveti, hogy hozzátok nyilvánosságra a kapcsolatotokat, de időt kér.

¤ - Friss még – mondja őszintén. – Én az életemet is el tudom képzelni ezzel a lánnyal – ölel magához. – De sosem tudni, hogy mit hoz a jövő. Várjunk még – kéri a CEO-t, aki bele is egyezik.

¤ Ennek ellenére nem titkolja minden erejével a dolgot. Ha kedve támad moziba vinni, akkor moziba fog vinni. Arra ügyel, hogy csökkentse a lebukás kockázatát, de bujkálni nem hajlandó.

¤ Állandóan azon van, hogy mosolyogni lásson, és profi is a dologban. Mindig ösztönösen megérzi, hogy mire van szükséged, így egy teljesen átlagos napon is képes magába bolondítani újra és újra.

¤ - Annyira szeretlek – bújsz hozzá hálásan, mikor egy borzalmas nap után a kedvenc vacsoráddal, és egy hatalmas kádnyi forró fürdővízzel vár otthon, hogy segítsen relaxálni a nap végén.

¤ Imádja az otthoni filmnézős, kanapén összebújós, borozgatós randikat, és előszeretettel hódol is ennek.

¤ - Bor, popcorn, Netflix, és te – terül el veled az ágyban boldogan mosolyogva, miközben szorosan magához ölel. – Kell ennél tökéletesebb este? – pillant le rád, és egy aprócska csókot lop az ajkaidról.

¤ Szeret apróságokkal meglepni a hétköznapokon, és gyakran meg is teszi, viszont hajlamos elfelejtkezni az évfordulóitokról. 

¤ - Hát ez kínos – vakargatja a tarkóját, amikor vele ellentétben te nem felejtkezel el a hónap fordulótokról. – De van egy ötletem! – csillannak fel komiszan a szemei, majd a karjaiba kapva meg sem áll a hálóig, ahol hosszú órákon át vezekel a feledékenységéért.

¤ Mindegy mennyire kíván vagy mennyire van kiéhezve rád, sosem hagy rajtad nyomokat... vagy legalábbis nem olyan helyen, ahol rajta kívül más is láthatná.

¤ - Ezek csak az enyémek – csókol az egyik harapásnyomra a belsőcombodon, majd egy pimasz mosollyal az ajkain kreál mellé egy másikat, elégedetten hallgatva a torkodból előtörő élvezettel teli hangokat.

¤ Szereted, amikor énekel és gyakran kéred is, hogy énekeljen neked, ám általában elutasítja... bezzeg a fürdőszobában kész áriákat képes olykor előadni... természetesen akkor, amikor te haladni szeretnél.

¤ - Pavarottikám, haladjál már, kérlek – dörömbölsz rá sokadjára, mire válaszul felcsendül az "O sole Mio"

¤ Nehezen viseli a negatív dolgokat, amikből azért kijut nektek, amikor a YG nyilvánosságra hozza a kapcsolatotokat.

¤ - Ne vedd ezt ennyire magadra – öleled át, amikor az első napokban rendesen összetörik, mikor meglátja a támadó kommenteket, üzeneteket. – Egyszer majd leállnak – cirógatod a hátát. – Minden csoda három napig tart – mondod neki egy futó csók közben, kicsit magadat is győzködve erről.

¤ Nem igazán a szavak embere, de minden más létező módon igyekszik kimutatni, hogy szeret téged, és mennyire fontos vagy neki.

¤ A turnék alatt szinte óránként felhív, hogy minden rendben van-e veled. Ettél-e, pihentél-e, milyen napod volt. Roppant édes, ám egy idő után kissé idegesítő is.

¤ - Dae, nyugi – kacagod, amikor már hetedik alkalommal hív fel napközben. – Nem ez az első külön töltött hetünk. Nagyon hiányzol, de túl fogom élni – nyugtatgatod a telefonba, persze hiába, másnap minden kezdődik újra, de valójában egy cseppet sem bánod.

¤ Képes óvodásokat megszégyenítő módon megsértődni, amikor nélküle nézel meg egy részt a közös kedvenc sorozatotokból. És nem egyszerű kiengesztelni.

¤ - Elárultál – mereszt rád vádló szemeket, amivel eléri, hogy még rendesen rosszul is érezd magad, majd kissé kihasználja, hogy békíteni szeretnéd... néha olyan, mintha tényleg egy ovissal élnél kapcsolatban. 

¤ Nem féltékeny típus, bízik benned. Számára is fontos, hogy te se rendezz jelenetet minden körülötte felbukkanó nő láttán, és ő sem balhézik minden pasi láttán. Viszont szereti szemmel tartani a körülötted legyeskedő férfiakat.

¤ - Az én csajom – motyogja büszkén, amikor végignézi, ahogy egy túlságosan nyomuló pasit határozottan visszautasítasz. Majd persze úgy tesz, mikor észre veszed, mint aki nem figyelte árgus szemekkel a jelenetet.

 Majd persze úgy tesz, mikor észre veszed, mint aki nem figyelte árgus szemekkel a jelenetet

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora