𝐁𝐈𝐆𝐁𝐀𝐍𝐆 ~ T.O.P

1.7K 200 9
                                    


¤ Egy festmény aukción találkoztok először, ahol ugyanarra a - mindenki más szerint egyébként ritka csúnya - festményre fáj a fogatok.

¤ - Házasodjunk össze, és akkor lehet közös – veti fel az ötletet a kép előtt állva, mire először őrültnek nézed, másodszor pedig igent mondasz az aukció utáni randi meghívásra, mert a belőle áradó bájos pofátlanság egyszerűen lenyűgöz.

¤ Totálisan odavan a tényért, hogy te is szereted a művészeteket, és minden randitok előbb vagy utóbb egy múzeumban végződik.

¤ A Metropolitan Múzeumban kéri meg a kezed, az esküvőtök pedig sokak szerint leginkább szürreális, mintsem klasszikusan szép vagy megható.

¤ Minden erejével azon van, hogy távol tartson a tagoktól, és erre – szerinte – teljesen logikus és elfogadható magyarázata is van.

¤ - Seunghyun, miért is nem vacsorázhatok velük? – kérdezed felvont szemöldökkel, amikor egyszerűen nem hajlandó elmenni a közös vacsorára, amit a srácok szerveznek az egyik estére.

¤ - Pontosan elég, de inkább sok ciki sztorit tudhatsz meg rólam a netről – sóhajtja. – Nem kell ezt fokozni – duzzogja édesen, te pedig csak felnevetve csókolsz az ajkaira, amit csak egy kisfiús mosollyal viszonoz.

¤ Meglepően szégyenlős, még előtted is, és sokszor van szüksége arra, hogy hallja, hogy szereted és tetszik neked minden porcikája.

¤ Néha pontosan olyan, mint egy nagyra nőtt gyerek. Hisztis, makacs, de imádni valóan édes, és lehetetlen rá sokáig haragudni. Ez utóbbit előszeretettel használja ki.

¤ Úgy kezel, mint egy hercegnőt, akinek mindenből a legjobb jár. Csak épp kicsit talán túlzásba is esik néha.

¤ - Hyun, ez így... biztos? – kérdezed tőle, amikor Valentin napon az egész házat telepakolja rózsákkal. 

¤ - Tudom, hogy szereted őket – ölel magához hátulról. – Én meg téged szeretlek – csókol a nyakadba, te pedig csak fejed csóválva simulsz boldogan az ölelő karok közé.

¤ Imádja a főztöd, és néha ő is próbálkozik, hogy meglepjen egy vacsorával... aminek a vége mindig kajarendelés.

¤ - Ígérem, megtanulok főzni egyszer – neveti, miközben hamburgert majszoltok, mire csak egy kétkedő tekintet a válasz, ami után mindketten felnevettek.

¤ Szeret veled, és neked vásárolni. És meglepően jó ízlése van divat terén. Minden nyilvános eseményre ő választja ki a ruhád, és egyetlen alkalommal sem lő mellé. Meg persze mindig hozzád öltözik, hogy lássák az emberek, hogy egybe tartoztok.

¤ Nem féltékeny, szereti megmutatni, hogy az övé vagy, de nem okoz neki gondot, ha más férfiakkal beszélgetsz vagy épp egy bulin nem csak vele foglalkozol. Azt viszont nem nagyon viseli jól, amikor valaki megpróbál veled kikezdeni.

¤ Letiltod Instagramon egy végtelenül idióta posztja után, amin borzalmasan megsértődik, és cserébe onnantól minden posztját kinyomtatja, és a szobátokba is kiteszi a falra.

¤ - Azt hitted, elmenekülhetsz? – kúszik egy ördögi mosoly az ajkaira, amikor szinte tikkel a szemed a falra ragasztott kecske képétől, amivel a hűtőn is szembe találod magad pusztán kedvességből.

¤ A közös reggeli kávézás kötelező. Enélkül már el sem tudja kezdeni a napját. Ilyenkor tervezitek meg az estét, és osztjátok meg a napi teendőket.

¤ Nincs oda különösebben a skinshipért, és a szeretlek szót sem hajtogatja állandóan, de minden cselekedetével bizonyítja, hogy szeret téged.

¤ Habár nem mutatja, és nem is sokat beszél róla, igencsak megviselik a botrányok és a negatív kritikák.

¤ - Szeretlek – suttogod halkan, amikor egy kissé húzósabb időszakban este csak összebújva fekszetek az ágyban. Ez pedig mindennél többet jelent neki.

¤ Nagyon sokat beszélgettek. Nagyon érdeklődő, mindenről tudni akarja a véleményedet,és ő is szívesen osztja meg veled a világról vallott nézeteit.

¤ Sokan gondolják róla, hogy egy feltűnősködő fickó, de valójában teljesen átlagos életet él, és a kapcsolatotok is pont olyan, mint másoké.

¤ Sosem beszél rólatok sehol. Nem tagadja a kapcsolatot, ő maga néha oszt meg egy-egy közös fotót, de nem engedi a közeledbe a médiát.

¤ És meglehetősen sajátosan kezeli a kapcsolatotokra irányuló nyílt kérdéseket... többnyire nem válaszol rájuk, csupán csak mosolyog.

 többnyire nem válaszol rájuk, csupán csak mosolyog

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
𝙆𝙥𝙤𝙥 𝙄𝙙𝙤𝙡𝙨 𝙖𝙨 𝙔𝙤𝙪𝙧 𝘽𝙤𝙮𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙  |✔Donde viven las historias. Descúbrelo ahora